1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Toch grappig dat mensen blijven zeggen dat
    die auto's goed/lekker
    reden terwijl Rockstar gewoon hun fout toegeeft. :+
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2013
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat heeft er toch niks mee te maken. Blijft toch een mening?
    Ik vond ze wel lekker rijden. Maar meer mensen niet dus R* gaat het aanpassen.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.077
    Dat slaat dus echt nergens op wat je zegt 8)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja die gameplay trailer/docu's. Blijft tof en ze doen het met iedere R* game nu. :)
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Waar ik zeer benieuwd naar ben is het garage systeem in GTA V. Ik heb hier al meerdere malen over gespeculeerd.

    In GTA IV was het gewoon kut. Hetzelfde geldt voor San Andreas (of je je auto nu in een garage zet of op een parkeerplaats maakt niet zoveel uit. Had je eindelijk een vette bak, kon je er alleen heel voorzichtig een rondje mee gaan rijden, omdat je wist dat als je iets concreets ging doen, dat je je auto kwijt raakt. In San Andreas was dit helemaal klote, omdat je je auto's kon tunen en er dus geld in gestoken hebt.

    Ze zouden het eigenlijk zo moeten doen als ze in San Andreas / IV hebben gedaan, maar met bepaalde optimaliseringen:

    Als je je auto ergens kwijt raakt buiten de stad, bijvoorbeeld in de woestijn, in elk geval een plek waar weinig mensen komen, blijft ie gewoon daar staan. Misschien kun je iemand bellen die je helpt de auto te zoeken ofzo. Als je hem in de stad kwijt raakt wordt ie weg gesleept en naar de impound lot gebracht, waar je hem voor een vergoeding terug in ontvangst kan nemen (of meer risicovol in de impound lot sneaken en ontsnappen ofzo).

    Als ie total loss is, dan kun je hem ophalen bij de autosloper en laten repareren voor een bepaald bedrag (afhankelijk van wat voor auto het is). En misschien zelfs met wat keuzes, bijvoorbeeld alleen de motor laten repareren zodat ie weer rijdt, of ook de carrosserie, zodat ie er weer goed uit ziet. En misschien nog wel een optie om hem over te laten spuiten, zodat ook de lak er weer als nieuw uit ziet.

    Ik hoop ook echt dat auto tuning weer terug is. Er zouden veel meer dingen zijn om je geld aan te besteden in GTA V, dus misschien hebben we geluk.
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hoezo niet?

    Rockstar geeft toe dat de auto's niet lekker rijden, dat het boot-achtige gevoel dat velen ervaren dus klopt en dat dit verbetert moet worden.

    En toch vindt een deel van de gamers dat de auto's lekker rijden... tja ieder zijn ding dan.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.077
    Zo iets heet een eigen mening.
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Sommige mensen vinden het gewoon fijn dat een auto lomp rijdt en als een boot aanvoelt.


    Waarschijnlijk weinig real life rijervaring.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    T gaat erom of de autos goed rijden in de game. Ja. Mensen zeiken willen meer realisme in het rijden, dat kan. I could care less. Zolang ik maar van A naar B kom in de game
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.077
    Haha, wat een kansloze reactie :lol:
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Huh, zonnesteek already? 8)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    100% same here!!!

    Veel mensen lijken het niet te begrijpen, maar het is een soort spoiler als ze gameplay videos gaan lopen tonen. En tuurlijk kun je het negeren, maar wanneer iedereen erover praat...dan is het lastig om te negeren. Een nieuwe GTA moet je gewoon pas echt zien op je eigen tv scherm :D.

    Als je daarmee de controls bedoeld, die toch best een beetje stroperig aanvoelen, dan hoef je je daar niet meer druk om te maken. Kijk naar RDR en MP3, waar je al duidelijk verbetering ziet. Het zal alleen maar beter en soepeler worden. Vooral zowel het rondlopen/rennen als het richten en schieten. Het autorijden vond ik persoonlijk juist fantastisch, je hebt echt het idee dat je in iets rijd, waarbij je in games als Saints Row of Sleeping Dogs dat idee totaal niet hebt en het gewoon 'goedkoop' aanvoelt.

    Auto's konden wel wat lastig te besturen zijn soms in IV, maar in The Ballad of gay Tony hebben ze het naar mijn mening perfect getweaked. En in de Game Informer cover story over GTA V stond dat ze het autorijden meer op 'high-level' racing games gaan laten lijken en niet meer alsof je met een boot op de weg aan het rijden was. :) Ik vind alles best, zolang het rijden maar tof aanvoelt nog. Wat aan de ene kant tof in IV was trouwens dat je echt moest leren om goed auto te rijden, als je gewoon goed oplet, op tijd afremt etc, dan kun je bochten prima nemen. Daarbij waren de physics geweldig en dat blijft allemaal hopelijk wel. Vraag me af wat 'high-level' racing games zijn.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2013
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daarom zie ik het ook niet gebeuren eigenlijk. Omdat het GTA is.
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Trailers zijn eigenlijk ook altijd ingame/gameplay. Dat stukje in een van die IV trailers dat Niko gewoon loopt met de camera voor hem op z'n bakkes gericht, en dan steeds een andere omgeving op de beat, is ook gameplay.

    Dus gewoon een nieuwe GTA trailer zoals we gewend zijn zou ik nu wel prima vinden!
     
  16. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeur niet zo om die autos. Rockstar heeft inderdaad toegegeven dat het rijden in IV niet optimaal was, hoewel ik er niet egt mee zat. Voelde soms een beetje alsof je een boot zat te besturen, maar niet egt hinderlijk ofso. Ik weet zeker dat ze er bij V wekl iets van maken met een combinatie van realisme en lekker rijden.

    Ik ben het trouwens met Fiasco eens dat het fijn zou zijn als Rockstar met iets meer info naar buiten komt over het personage switchen, en het liefst ook nog een trailer binnenkort. Ik hoop dat er op 29 april nog iets interessant gaat gebeuren.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    True maar dat was meer ingame. Die gameplay docu's van die andere games lieten alleen wel echte gameplay zien en vertelde ze daar wat over. Het zal perfect zijn, samen met info over personages switchen idd maar denk dat GTA een uitzondering word. Gewoon omdat het GTA is.
     
  18. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Dat was een cutscene alle GTA IV trailers bestonden uit stukjes die je tijdens een cutscene zag. Kan je wel mooi zeggen ja maar de cutscenes werken om de zelfde engine als de game draait, ja leuk en aardig maar tis nog steeds een cutscene.
    Vind het zelf altijd wel kut wil namelijk altijd ff paar minuten gameplay zien om te zien of een game beetje lekker speelt. 1 minuut gameplay vertelt mij namelijk meer dan alle trailers en reviews bij elkaar.
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Als het dan toch niets uitmaakt, dat ze dan terug gaan naar hoe de auto's reden in Vice City.


    Die auto's rijden echt zo ongelooflijk lomp, elke auto gaat en zakt 10x door zijn veringen. Ik heb met genoeg auto's gereden dat ik weet dat zoiets niet hoort en onrealistisch is.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel eens in Amerikaans auto's gereden? :+
    En ik zeg ook niet dat het per se realistisch moet zijn. Maar vond de auto's wel leuk rijden. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina