1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol dacht dat die game nooit wat uitgekomen.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zijn er goede MMO's dan? :cool:

    Ik vond ze tot nu toe allemaal tegenvallen. Uitzondering van TOR als je de endgame niet meetelt(wat 90% van een MMO zou moeten zijn).

    Ik ben dan ook eigenlijk geen liefhebber van het genre.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.465
    Leuk Bevonden:
    5.056
    Guild Wars 2 :cool:

    Veel content zonder dat je er maandelijks voor moet betalen.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Wisten jullie dit trouwens in GTA IV: TBOGT?

    [yt]ewcHt91Ex3E[/yt]

    En deze dan..holy shiiiiiiiiiiit @ die Batmobile van de Tim Burton films

    [yt]Z5efJlzM6-A[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2013
  5. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    94
    dat is voor mij ook de enige MMO die ik wat langer heb kunnen spelen, maar toch ook niet lang genoeg. ik grijp dan toch weer snel terug naar gewone single player games met goed verhaal en graphics :)
    MMO tot nu toe nog niet my cup of tea ... of ze moeten echt een geweldige uitbrengen, maar tot nu toe niet verkocht van het genre
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Een nieuw Xbox magazine is uit, geen nieuwe screens, maar wel paar kleine details die nog niet bekend waren. Allemaal gebaseerd op de demo van twee weken geleden.

    Xbox 360 magazine zegt:

    - Watch out for dogs and their leavings
    - Not to blatantly stare at the half naked women. They really don't appreciate it and they will shout and/or shoot you.

    - Roof riders on trains will be shot because of hitchhiking" (when discovered)

    Gaat ongetwijfeld weer voor hilarische momenten zorgen wanneer je in shit trapt en wat de protagonist dan erover zal zeggen en uiteraard hoe voetgangers erop zullen reageren. Het tweede vind ik nogal apart..shoot at you? En het laatste is cool, lijkt er dus op dat we niet meer van auto's en treinen zullen flikkeren als we erbovenop staan. Was echter te verwachten, aangezien het in RDR prima kon.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2013
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Treinen stelen! Jammer dat dat niet in RDR kon!
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Geen idee of deze features allemaal bevestigd zijn nu, want het hele artikel was nogal op een manier geschreven die niet echt serieus te nemen is. Alsof de schrijver van het artikel een tour-guide is zeg maar. Maar toch:

    The magazine "Xbox Magazine" has published its preview in digital form, with new details regarding the gameplay of the game. Streaming GameBlog.fr revealed the small details. Below you will find various details put together of the two previews.
    Xbox Magazine / GamesBlog.fr

    The Richman hotel is the most luxurious hotel in all of Los Santos.

    The transition between the characters will not last more than 10 seconds.

    The practice of parachuting can often cause dizziness.

    The description of the game is equal to that of the trailer.

    When you reach the maximum level statistics for all three protagonists, we get the result "Max Painfull" worth 50G.

    When you switch between the protagonists, the switch (probably a small circle) appears in the lower right of the screen.

    Incredible realism is a depth of field that you can see while you are parachuting with Franklin.

    The game seems to be more realistic than Red Dead Redeption.


    We will be able to scrap cars that are located underwater.

    When one of the protagonists is on the verge of death, the image of the game you will vent.

    The military base will contain advanced military vehicles.

    There are three types of transition between Michael, Trevor and Franklin. The first is automatic. The game goes for the hero in the most conflicting. The second type occurs during movies. The third is the most widely used - the player chooses which hero wants to accomplish.

    The light beams are broken down realistically clashing with the irregular surface of the water.

    The sign "Vinewood" will be visible from every corner of the city.

    When we go to the sign "Vinewood", the police will be interested in us.

    Many of the larger houses have a tennis court.

    The Blaine County has many cities with rural character.

    You will not find luxury cars or sports cars located in Blaine County. But only in the area of ​​Vinewood.

    Drunk drivers chased by the police can go off road very often killing them on the beach.

    Never look at a half-naked woman. You may become irritable beginning to urlarvi in ​​the face or even sparandovi.

    The trolleys "hot dog" on the beach will help you to regain your health.

    The mountain area is so wide that it is very easy to get lost.

    The military base is close to the fields of grapes and has a lot of advanced military equipment. It is not easy to get to them without being seen and take advantage of a car.

    Will not be able to drive the "Golf cart" on the streets of Los Santos.
     
  9. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Klinkt erg vet!
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Geef me godverdomme deze game es... jezus
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    En de screenshots van de Edge scans. Mooie kwaliteit nu....en idd....cops on motors, haha yeah!!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ooeh zoveel diversiteit. :)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja echt geweldig. Stel je voor dat je lekker aan het diepzeeduiken bent en BAM....ineens een fucking haai voor je, akelige shit hoor. Beetje survival horror in je GTA game ;)
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik noem een haai geen survival horror :+
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar je begrijpt mijn punt. We hebben nog nooit echt angst gekend in een GTA game, maar een haai ineens voor je knar zou daar best voor kunnen zorgen. Misschien was jump scare een beter woord geweest...maar you get me :p
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hmm zelfde zat in far cry, maar daar kan je onder water ook geen wapens gebruiken waardoor het 'eng' werd. In GTA heb ik het gevoel dat je ook onderwater wel iets kan gebruiken? Anders zul je mij niet veel bij het water zien :+ klote haaien
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Spreek es voor jezelf, ik ben zo vaak doodsbang geweest lange missies opnieuw te moeten doen als ik maar 1 healthblokje had... Wat nou geen angst
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    In FC3 was het ook absoluut spooky. Vooral omdat je de haaien echt niet zag aankomen maar wel ineens merkte dat je gebeten was. Van de crocs schrok ik nog veel meer. Je kon de haaien toch wel steken? Of was dit alleen maar op bepaalde momenten? Hopelijk kunnen we in GTA V een harpoen gebruiken. Sowieso kun je in die mini-sub gaan en dan is het sowieso...bye bye haai, can't catch me :D
     
  20. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Je kunt het ook gaan overdrijven hè...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina