1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

    Seh Guest

    Ik heb dat gelukkig nooit zo, ik slaap liever uit en dan wachten tot hij op de deur mat valt door gewoon verder te gaan met mijn leven. :+
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die heb je helemaal niet, niet liegen! :eek:
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Lopen van de koelkast naar mijn zolderkamer is ook een leven hoor!
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok... ok... :p
     
  5. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Pfft, ha! Zit jij op zolder? Ik hoef maar één trap naar beneden om bij de koelkast te komen. :cool:
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.141
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Ik hoop in ieder geval dat die stukken beter is dan GTA IV, wat imo een teleurstelling was en minste van alle GTA's.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die heb ik niet eens uitgespeeld, was 'm opeens zat...
     
  8. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Gta iv viel inderdaad erg tegen. Maar dat gaan ze goed maken met gta V!
     
  9. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Opeens al die haar voor GTA IV? 8) Dat blijft nog steeds een van de beste games die er is voor de 360...
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.853
    Nee tot 21:00 tegenwoordig. Zal hem daar wel oppikken denk ik, hopelijk toffe shit organiseren met de release. Hadden al een hele planning gemaakt, net een paar dagen voor dat Rockstar had bekendgemaakt dat de game in september kwam. :'-(

    GTA is de enige game waar ik echt als een gek voor na de winkel ga, gewoon omdat het kan en het iets normaal is geworden bij de game. Nachtopening zou ik nooit doen, dat is echt nutteloos. Al is dat meer voor mij zo, is toch niet alsof ik de game dan in de nacht ga spelen.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Genoeg die dat wel doen hoor :+
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.853
    Dat is wel duidelijk, maar persoonlijk zou ik dat never nooit doen. Slaap wel lekker tot de volgende ochtend. Al komt dat ook meer omdat ik sowieso nooit laat ga gamen, anders word ik gek als ik slaap. :+
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Haat? zover wil ik niet gaan. Maar voor mij was IV na San Andreas wel een stap achteruit. Vooruit op grafisch gebied maar achteruit als het ging om gameplay/fun factor. En dat maakt het nog steeds geen slecht spel, alleen vond ik hem gewoon minder leuk dan zijn voorgangers.
    Wat overigens niet weg neemt dat ik hem wel weer eens moet gaan spelen.
     
  14. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Mee eens, maar zoals het er nu uit ziet wordt V een mix tussen het goede van IV en SA, dus ik maak me nergens zorgen over.:)
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wacht sowieso af wat er in die CE gaat komen, die ongetwijfeld nog aangekondigd gaat worden. Maar als die het geld niet waard is, dan ben ik van plan naar de nachtopening van MM te gaan, of Saturn, maar zo te horen doen die dat niet? Normaal ga ik nooit naar een nachtopening van een game, maar ik zie het wel zitten. Halen die hap en lekker flink spelen door de nacht. Vaak genoeg een game als GTA IV, RDR, Skyrim en Fallout 3 doorgespeeld tot in de vroege uurtjes. Gaan we nu dus ook weer eens doen denk ik. :D
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Verkoop van IV was echt briljant. Gewoon vette chaos om 09:00 op Osdorpplein haha.
     
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Jaa, en ik die een van de laatste CE's in de Amsterdamse Poort had weten te kopen, en dan nog met Power Unlimited-korting ook :cool:
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gaat nu nog erger worden, slaapzakken... Alles! En ik wacht gewoon op de postbode! :cool:
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Met IV liep ik om 13:00 gewoon vrolijk de Free Record Shop binnen hier in Gouda en er lagen er echt nog genoeg. Dacht toen mmkay
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja was gekkenhuis omdat het ook vakantie was he... Iedereen en zn moeder was vrij
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina