1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Was het serieus echt zo ziek druk dan? Ik zou zoiets alleen voor een nieuwe CoD verwachten. Keer op keer is dat elke keer weer ziek druk, gewoon niet leuk eigenlijk meer. Ik zie het tegen die tijd wel, ik ga er echt niet uren voor de deuren al zitten. Denk dat ik rustig om 23:00 ofzo kom aankakken en als de rij dan idioot lang is en het gaat niet vlot...fuck it, dan fiets ik zo weer naar huisje, bye bye.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Bij MM Arena stonden er zo een 100-120 man voor de deur om 10uur.. Was mei vakantie toch, dus iedereen was lekker vrij om te gamen. Game lag er toen ook voor een (in die tijd) belachelijke prijs van 49euro
     
  3. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik heb dat eigenlijk nooit meer.

    Ik vind gamen wel leuk hoor en kan ook nooit wachten op bepaalde games. Maar zelf vind ik het iets te overdreven om snachts perse een game te moeten halen. Even een nachtje slapen en je kan de game daarna wel halen.

    Maar ja zo ben ik hoor. Vroeger stond ik echt nog te springen om bepaalde games, maar nu is dat veel minder geworden. Net als GTA V bijvoorbeeld kan ik ook echt niet wachten, maar het is ook weer niet zo dat ik helemaal gek word als die er eenmaal is.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Daarom Toys 'R Us heengaan, weinig mensen komen daar. Tegen de tijd dat GTA V uit is heb je er nog een Media Markt Osdorp naast ook. :cool:

    San Andreas en IV daar gekocht. Had destijds SA in de pre-order bij Dixons omdat je een bandana kreeg. Uiteindelijk bleek ik de game niet te krijgen op de releasedag. Was echt een drama, gelukkig bleek de Toys 'R Us toen open te gaan voor het eerst. Ik in de ochtend heen met mijn zusje, snel eentje gepakt, mijn zusje daar alleen gelaten met SA in haar handen, naar Dixons gefietst en geld teruggevraagd. Toen weer naar Toys, zusje en game meegenomen en de rest was geschiedenis. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2013
  5. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik woon ook in Gouda ook toevallig
     
  6. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Pff, wil hem net opnieuw bestellen bij Wehkamp omdat de vorige bestelling dus niet helemaal goed gegaan was en ik die maar geannuleerd had, hebben ze hem vandaag nog 5 euro duurder gemaakt :emo:

    Mijn gierige Hollander brein kan hier echt niet mee om gaan.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja dat viel me net ook op. Stormloop met pre-orders en inkoop is waarschijnlijk vrij hoog. 8)
     
  8. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Nouja, dan maar wachten op de volgende die hem voor 40 euro wegdoet.

    Hou me op de hoogte.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Dat was een eendags actie.
     
  10. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
  11. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    "Zusje en game meegenomen"... :lol: Hahaha cool verhaal bro
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat is nog best een kuteind van elkaar Fi (Dixons- Toys r Us).

    En komt er serieus een Mediamarkt Osdorp?
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Nog geen vijf minuten fietsen. :+
    En als het goed is volgens mij al in augustus ofzo voor Nike Store/Praxis, zijn nog aan het bouwen. Zou half 2013 zijn maar kan het me eigenlijk maar moeilijk voorstellen.
     
  14. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok er gewoon op dat of de MM of Saturn hem voor dumpprijzen aanbiedt en sowieso al helemaal goedkoper dan welke webshop dan ook plus nachtopening> direct uit school gamen ipv gekut.
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus, zullen straks ook wel weer 10-20 reacties komen van mensen van "jaaaaa ik bestel nooit meer bij de webshop ze zijn gewoon 1-2 dagen later, dit is echt onzin ik had hem 2 decennia geleden gepreorderd nooooooooooo :mad::mad:":lol:

    Gewoon de dag voor de release en op de release dag zelf een beetje winkels af gaan, liefst gameshops want die verkopen nog wel eens eerder :)
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Je hebt maar zo kans dat sommige shops zoals Gamesync en Gamedumper de game een paar dagen eerder verstuurd. Shit man...Arkham City en Skyrim had ik bijna een week te vroeg.
     
  17. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is tegenwoordig standaard dat sommige hem eerder verkopen.
     
  18. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Werden daar geen boetes voor uitgedeeld ofzo?
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    GTA's worden vrijwel nooit eerder verkocht, was met IV in ieder geval wel zo.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Omdat winkeliers dan in beton worden gegoten... Zou ik ook de gok niet wagen! :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina