1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Maar dat is First Person, Third Person voelt voor mij altijd logger aan maar ik heb er ook wel vertrouwen in :)
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Onder water is al erg goed gedaan in JC2. Moet GTA V ook kunnen lijkt me ...
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep. Maar ik vraag het me af of er een next-gen port komt. En als die komt, dan sowieso niet dit jaar meer denk ik. Vind het echt apart als ie echter niet komt, want er zal ongetwijfeld DLC gaan komen en dit gaat een heavy seller worden voor de 360. En dat zouden nog VEEL meer kunnen worden als ie ook voor de Xbox One komt. Dus tja wat verwacht MS, dat je dan speciaal je 360 gaan aandoen om de game te spelen en de One uit? Ik vind het allemaal maar apart, had BC op een bepaalde manier echt wel verwacht.
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja dat vind ik dus ook zo onhandig. Als de Xbox One inderdaad "Later this year" uitkomt ben ik echt nog niet klaar met GTA V. Dan kan ik dus alsnog 2 consoles onder m'n TV zetten.
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [yt]aXUDFxEuBD8&noredirect=1[/yt]
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Interessante video for sure.

    - IGN en Polygon waren nogal negatief over de graphics, waarvan IGN echt extreem erover deed, want het zou een kleine upgrade tov GTA IV zijn. Wat natuurlijk clearly bullshit is..if anything, lijkt het op RDR. En dat was een sicke verbetering tov van IV. Deze heren laten duidelijk weten het er absoluut niet mee eens te zijn. Ze waren echt zwaar onder de indruk. Wel zegt Kotaku dat het idd heel mooi was, maar hij vond niet dat het net zo scherp als de trailers en screenshots was in-game. De heren bevestigen dit en als ze moeten gokken..vinden ze het in-game er 20% minder uitzien.

    - Ze laten in de video weten dat ze echt wel een next-gen versie zien komen. Ze geloven gewoon niet dat zoiets niet gaat gebeuren.

    - Gepraat over veel bekende features nu...zoals dat het schieten als Max Payne 3 aanvoelt. Melee hebben ze niet gezien. Het pimpen van auto's moet dus idd echt zo diepgaand zijn als Midnight Club LA en dat is pretty sweet.

    Denk eigenlijk wel de meest belangrijke stukjes uit het hele ding.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat de graphix zouden tegenvallen had ik ook wel kunnen vertellen. Zo'n grote wereld, en zoveel verwachtingen maar wel nog die oude hardware!
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    GTA V Limited Edition is aangekondigd!

    Rockstar Games‏@RockstarGames8m
    Announcing the #GTAV Special Edition & Collector’s Edition – available for preorder today http://rsg.ms/16Qkq3T pic.twitter.com/vMHwVYpiW0

    en!

    Rockstar Games‏@RockstarGames8m
    Plus anyone who pre-orders #GTAV will get access to fly the Atomic Blimp in the game Details: http://rsg.ms/16Qkq3T pic.twitter.com/O1OFRX403e

    Vet! :D

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ben benieuwd wat deze versies gaan kosten. Toch vind ik de luxe editie wat magertjes. Kleding is zo loos en trekt niemand aan omdat het voor geen meter zit. Wordt dus de Special Edition...
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Het wordt sowieso de Collectors Edition voor mij :D Waar pre-orderen?
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'zie ze nog nergens staan. Ik wil ook de CE sowieso hebben :9

    Sneakpeak van de map ook! :)

    Ze kosten trouwens respectievelijk 60, 80 en 150 dollar. Dat zal hier dus wel Euro's worden.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    150 dollar?! Sorry maar daar vind ik de CE wel wat te magertjes voor. Wil graag de mooiste versie die er is van deze game, maar ik vind zelfs 100 euro aan de hoge kant...
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad, die pet en bag kunnen me niet bekoren en maar 2 extra digital content in de vorm van wat online characters en 3 nieuwe voertuigen is het ook niet voor die fors duurdere prijs. SE voor mij dus.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Achja. Het verschijnt een week later toch wel als DLC :+
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Maar die 60 80 en 150 zijn nog niet officieel toch?
    Anders is 150 idd wel wat hoog, al is het wel een vette cap :cool:
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.849
    Goddamn Rockstar, waarom zoveel exclusieve DLC. Fuck it gewoon de CE bestellen, enige game die ik nog moet hebben, totaal waard, fuck alles. _O_
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Kun je het voorstellen, alle hypeboys willen per se die blimp hebben ook al kun je er waarschijnlijk niks mee. :+
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    http://www.rockstargames.com/newswi...ft-auto-v-special-edition-and-collectors.html
     
  20. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    Special edition' collector editie en de pre order bonus
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina