1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Holy shit...150 euro voor de CE dus? Dat is wel echt hoog, zeker voor de content. Je krijgt iig wel de content van de SE bij de CE, dat zit bij sommige games wel eens anders. Toch wel heel jammer dat zij nu ook aan die exclusive praktijken beginnen....was te verwachten i guess he.

    Nou het is maar net wat je verstaat tegenvallend. IGN zei tegenvallend he, IGN liep echt heel raar te zwetsen en CVG ontkracht dit aan alle kanten. IGN zegt dat het een kleine stap hoger is dan GTA IV, maar het is mij dan allang duidelijk dat zij de game heel lang niet meer gespeeld hebben want IV is nu op veel vlakken ronduit lelijk, simpel zat. Dat gekke waterverf effect wat de boel fucking ugly maakt is weg en het is veel scherper in V. Character modellen alleen al zijn heel nice. Dit alles zegt CVG ook.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Waar kun je die SE editie bestellen, moet het via Rockstar of kan het ook via bv. Zavvi (net nog gekeken en het staat er nog niet)?
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Totaal niet waard vind ik en geef normaal veel om LE's/CE's. Zou je bij Wehkamp nog een pre-order bonus krijgen? :p
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat vind ik dus ook man. Ik vind de content nogal mja...matigjes. De game content wil ik echt wel hebben, maar een cap en een map die ik eigenlijk toch niet zal checken? Een tas? Mwaaaa.....

    Ik ben benieuwd of deze SE/CE game content ook op de Marketplace komt, zo ja...dan kunnen we het los kopen en ben je ECHT veel goedkoper uit dan als je de CE haalt. Hoe vaak gebeurd het dan SE/CE content op de Marketplace komt?
     
  5. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort dan maar even bij GameMania mijn pre-order van de normale editie annuleren en de special edition pre-orderen. Collector's edition is mij veel te duur...
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja en niet echt terecht dat ie zo duur is vind ik. Voor een cap, een tas, map en wat exclusive voertuigen en items? Als het op tijd bekend wordt gemaakt of die content ook op de marketplace komt...dan denk ik wel dat ik weet wat ik ga doen.
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Fuck it. Het is GTA :cool:
     
  8. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga zeker wel die special/steelbook editie halen. Die andere van 150 vind ik tog wat duur, die koop ik vast later nog wel eens. Overigens is die pre-orderbonus ook wel grappig.

    Overigens was dit tog eigenlijk de pre-order bonus, of was dat nep:
    [​IMG]
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ben nu wel benieuwd naar de map..
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dixons zal vast wel weer met een goede deal komen, ook met Airmiles...
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga er morgen wel even langs, laten ze mij de boel maar even uitleggen. :)
     
  14. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    CE ga ik zeker halen. Haal nooit ce maar voor GTA V is het het gewoon waard!
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat zeg je goed. Qua de content die je erbij krijgt is het 't misschien niet waard, maar ja...wat voor spullen hadden het wel waard gemaakt? Maar een game die zelf al zoveel content bied, is gewoon sowieso 60 of meer waard. 100 is prachtig, als dat echt zo blijft die prijs.

    Dit mailt BS mij nu

     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm steelbook voor mij :) die content vind ik prima voor 70/80 euries. Wou eerst voor de duurst mogelijke versie, maar bijna 2 keer zoveel voor helemaal niks? Ik ken leukere manieren om met geld te strooien :+
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.608
    Leuk Bevonden:
    17.764
    Ook steelboek hiero!
    Man wat vet.
    Fapfapfapfap
     
  18. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    79.99 SE, 99,99 CE , bij bartsmit.

    Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik dacht dat de Amerikaanse prijs 80$ was? Of doen ze 80$ = 80 euro. :p
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Geen. GTA is 60 euro wel waard. Een paar 'nutteloze' (ingame) items/goodies zijn daarentegen zeker geen 40-90 euro waard. Jammer, want die extra ingame items zien er cool uit (hotrod!), maar ik ga daar geen 40+ euro meer voor betalen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina