De mensen op de GTAForums hebben zo'n beetje de hele middag lopen schreeuwen dat de screenshot fake is, omdat het zo 'gigantisch lelijk' is. Amper mooier dan GTA IV en ga zo maar door. Maar de screenshot is dus echt?
It's fine with me, ziet er prima uit. En screenshots,,echt screenshots zonder photoshop grapjes, is nooit echt een indicatie van hoe het op je scherm eruit ziet. Er zijn genoeg lelijke RDR screenshots, kan ik mij herinneren en de game is een plaatje in-game.
Er is een hele lijst aan nieuwe Russische previews uitgekomen en er staan nogal wat zorgwekkende dingen in. Zorgwekkend omdat we minder dan vier maanden te gaan hebben. In de previews is onder andere te lezen dat er op de PS3 versie veel aliasing te bekennen is, textures die ineens inladen en ga zo maar door. Er werd gezegd dat degene van Rockstar die de game speelde heel goed zijn best deed om niet te botsen tegen dingen en toen het toch gebeurde...was er geen enkel stukje schade te bekennen aan de auto. Weird eh? Zo ver in de ontwikkelingsfase en de schademodellen zijn nog niet volledig klaar? Een andere bron deed nogal raar en sprak zichzelf tegen..zegt eerst...it all looks very finalized. But it's far from finished......another delay incoming? Zeg nooit nooit. Het zal allemaal wel. Kan natuurlijk ook dat ze een oudere build hebben gezien, maar toch....niets is zeker totdat we het nieuws krijgen dat ie gold is gegaan.
Laatst bewerkt: 25 mei 2013