1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Bedenk me net dat ik dit spel waarschijnlijk 2 keer moet gaan kopen:'-(.

    Mijn voorkeur gaat uit naar de PS4 , maar ik moet GTA op de release hebben dus koop ik 'm voor de 360. Als ik dan de PS4 heb, wil ik 'm gewoon daar op spelen, dus nog een keer kopen.

    Besluit ik voor de Xbox One te gaat, ben ik alsnog screwed doordat het niet backwards compatible is.. En aangezien mijn xbox nu al zwaar aan het opraken is zal het me verbazen als hij 2014 haalt :+.
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik haal 'm ook twee keer hoor, een keer voor de 360 en een keer voor de Xbox One :+ Tenzij die releasedata heel dicht bij elkaar liggen, maar dat betwijfel ik.
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    uhh, hij komt niet op next gen boys
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    En dat weet jij hoe?
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Als GTA V 17 september uitkomt en de next gen consoles in december, dan komt 'ie echt wel.
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik werk bij Rockstar


    Nee, maar dat had Rockstar toch gezegd? De releasedatum was verzet om wat dingen te polishen en niet omdat ze werken aan een next gen versie.

    Maar kan het mis hebben hoor
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zou stom zijn als ze hem niet naar de Next brengen. En tuurlijk zeiden ze toen dat hij niet was uitgesteld dankzij de next gen. De xbox was nog niet aangekondigd.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Waarom?

    Een game die is ontwikkeld voor current gen óók nog eens in parallel ontwikkelen voor nieuwe, onbekende apparaten kost absurd veel tijd en mankracht.
    De install base van de next-gen is bij benadering nul vergeleken met de current gen.
    Dus geen winst, wel kosten.

    Ik verwacht GTA alleen op de next gen als een van beide partijen (Sony/Microsoft) er heel veel voor betaalt.
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Okee, ik vind het stom! :+ Maar je hebt gelijk.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Toen de game gepland stond voor April/Mei, kon ik ook echt niet geloven dat hij voor de next-gen zou komen. Maar na het uitstel, wat ongetwijfeld ervoor gezorrgd heeft dat we nu wel al die extra features krijgen, ben ik wel wat anders gaan denken. Zeker omdat de release heel dichtbij de next-gen consoles ligt en ik denk dat genoeg zullen overstappen vrij gauw en moeten dan elke keer de 360 weer aanzwengelen om GTA V te spelen. Zou ideaal zijn om die gewoon op je Xbox One te kunnen spelen. Zeker na iets wat iemand van MS gezegd heeft....niet specifiek over GTA, zie ik het wel gebeuren. En als het zo is, dan is de vraag wanneer.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik hoop het wel gewoon, want ik ga ongetwijfeld in 2013 een next gen console kopen en dan zou ik toch ook graag daar GTA op spelen ipv elke keer switchen.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie het niet gebeuren eigenlijk. Gaat gewoon current gen worden en gaat nog steeds als een gek verkopen. :)
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.849
    Bol heeft de CE voor €129, goddamn. Toch maar in de pre-order gedaan, najaaaa.
     
  14. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    [​IMG]

    INGAMMMMEEE BITCHESS BHAMMMM
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Om heel eerlijk te zijn vind ik het maar lelijk :+.
     
  16. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    FoV is iig prima zo te zien :) Maar /care, als deze game gaat doen wat 'ie allemaal belooft dat 'ie gaat doen zijn de graphics het minste waar ik op ga letten :D
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    +1.
    Oh, en bedoel je niet Draw Distance? :p
    FoV (Field of View) is hoe breed je ziet.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    De mensen op de GTAForums hebben zo'n beetje de hele middag lopen schreeuwen dat de screenshot fake is, omdat het zo 'gigantisch lelijk' is. Amper mooier dan GTA IV en ga zo maar door. Maar de screenshot is dus echt?

    It's fine with me, ziet er prima uit. En screenshots,,echt screenshots zonder photoshop grapjes, is nooit echt een indicatie van hoe het op je scherm eruit ziet. Er zijn genoeg lelijke RDR screenshots, kan ik mij herinneren en de game is een plaatje in-game.

    Er is een hele lijst aan nieuwe Russische previews uitgekomen en er staan nogal wat zorgwekkende dingen in. Zorgwekkend omdat we minder dan vier maanden te gaan hebben. In de previews is onder andere te lezen dat er op de PS3 versie veel aliasing te bekennen is, textures die ineens inladen en ga zo maar door. Er werd gezegd dat degene van Rockstar die de game speelde heel goed zijn best deed om niet te botsen tegen dingen en toen het toch gebeurde...was er geen enkel stukje schade te bekennen aan de auto. Weird eh? Zo ver in de ontwikkelingsfase en de schademodellen zijn nog niet volledig klaar? Een andere bron deed nogal raar en sprak zichzelf tegen..zegt eerst...it all looks very finalized. But it's far from finished......another delay incoming? Zeg nooit nooit. Het zal allemaal wel. Kan natuurlijk ook dat ze een oudere build hebben gezien, maar toch....niets is zeker totdat we het nieuws krijgen dat ie gold is gegaan.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2013
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wtf zeuren die gasten? Ziet er goed uit.

    Dus binnenkort krijgen we meer previews waarin journalisten daadwerkelijk gespeeld hebben? Nice!

    Een mannetje van gamekings was net terug van Engeland en heeft daar een game gechecked waar ie niks over mag zeggen. Gta V?
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2013
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan wel duidelijk zien, dat er soort blur effect over heen is gegoten, maar dat mag de pret niet drukken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina