1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze shots echt niet zo denderend, maar da's wel logisch natuurlijk aangezien hij nog op de 360 moet draaien. Had beters verwacht zoiets als wat ze bij Forza 5 of Watch Dogs, dát ziet er pas stunning uit.
     
  2. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Graphics :emo:

    Echte gamers klagen alleen over de content.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    De screenshot met Franlklin en de nieuwe? Nou het is een grote stap boven GTA IV. RDR was al een mega stap bovenop GTA IV en toen kwam MP3 en GTA V lijkt niet onder te doen voor RDR als ik het zo zie.
     
  4. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er gewoon vertrouwen in dat GTA V minstens zo mooi is als Red Dead Redemption en dan is het voor mij mooi genoeg. Het gaat mij om de inhoud en als je eens opsomt wat je allemaal al kan doen in dat enorme gebied van GTA V, dan heb ik er zo ontzettend veel zin in!

    En ik word altijd zo moe van dat geklaag en gespeculeer over screenshots die bij deze build van de game zijn gemaakt, of op een PS3/Xbox 360 blablabla dit, blablabla dat... Heb gewoon wat meer vertrouwen...
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    graphics zijn natuurlijk heel belangrijk. Helemaal in een game als GTA, want de omgeving moet je echt van onder de indruk zijn.
    Hoewel GTA IV niet de meest scherpe was, deed de geweldige belichting dit vergeten en was t erg mooi.

    GTAV net zo mooi als RDR? Nou dat pikt t publiek niet hoor. Het moet echt mooier.

    Denk dat wanneer de xbox One uit komt, er bijna geen 360 game meer gespeeld gaat worden. In ieder geval niet door mij :)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind de screen wel prima eruitzien. Al komt een echt ingame screen altijd wel een beetje kartelig over. Als het beweegt valt dat altijd minder op. Het is wel meer kleurvol dan GTA 4. Wich is a good thing.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Het moet mooier? Well thats you opinion... Rdr gfx zijn prima. Je vergeet dat die xbox 7 jaar oud is. Kan je wel zeggen het moet :/
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.847
    Moet echt mooier, haha. Qua grootte van zo'n game is het gewoon bijzonder sterk, tel daarbij nog de animaties erbij die zelfs beter zijn dan next-gen of Watch Dogs.
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.830
    Leuk Bevonden:
    850
    Ik snap sowieso nogsteeds niet waarom Rockstar 6 jaar een nieuwe GTA gaat developen om op september 2013, 1/2 maanden voor de next-gen hem te releasen. Had het dan goed gedaan en meteen voor de next-gen of had hem eind vorig jaar al geleased. Nu ben ik veel minder gehyped omdat het "maar" een current gen game is.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja want ze zullen meer verkopen op een console van 2 maanden oud... Nee. Deze gen goes out with a bang. Iedereen en zn moeder gaat GTA V kopen. Tel uit je winst
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Mooier? Shiiiiiiit. Nou toen ik RDR speelde had ik echt zoiets van...oh man kon een nieuwe GTA er maar zo uitzien. Maar het moet niet vergeten worden hoeveel leger de gamewereld van RDR is vergeleken met GTA V. Dus als het straks echt zoals RDR of zelfs iets mooier (zegt een bepaalde bron) eruit ziet...ik vind dat een prestatie hoor.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zet net weer even de reveal te bekijken van de One.
    Toen viel dat R* logo op. Tussen allemaal first party ontwikkelaars en anders bedrijven weer MS deals meer heeft. Dit kan natuurlijk ook te maken hebben met de deal R* had met MS toentertijd met GTA4. Of is er een nieuwe deal nu voor GTA5?
    SEGA staat er ook tussen btw.

    [​IMG]
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Hebben ze echt serieus deals met al die bedrijven? Sony liet zoiets toen ook zien, maar dat ging gewoon puur om te tonen welke devs/uitgevers allemaal support boden aan Sony met PS4. Zeker weten dat dit om deals ging?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet dat ik weet. Maar veel me op.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Als het echt gaat om deals die ze nu zouden hebben, wie weet is dit wel die grootse Xbox 360 aankondiging die ze voor E3 gepland hebben. Maar ja...dat lijkt me eerder over de console zelf te gaan. Interesting though.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet niet of MS wel een deal wilt maken met R* en GTA 5. Kost handen vol geld en wanneer die DLC komt zijn we een half jaar verder en zit bijna iedereen op de One.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Precies, ik speelde laatst die Undead Nightmare uitbreiding. Schitterend voor een open world game
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan zou het een deal kunnen zijn voor inderdaad Xbox One. Ben nu puur mega aan het speculeren..maar een Games on Demand versie van GTA V op One?

    Als dat plaatje een lijst is van devs waar zij deals mee hebben of exclusives van krijgen, en het is een feit dat zij third-party exclusives krijgen NAAST de 15 first-party exclusives, dan zijn dit geen kleine namen. Maar dat klinkt iets te goed.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Waars EPIC games :mad:
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heeft SEGA een deal al met MS wat bekend is?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina