1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
  2. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie & duidelijke OP. Zit net als met BF4 te twijfelen voor welk platform ik hem nou ga halen. Wachten tot de next-gen of zelfs Pc of gewoon direct bij de launch :)
     
  3. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de CE besteld van gta V voor de playstation 3 :)

    Die ga ik op nacht opening halen bij gamemania.
     
  4. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Mijn complimenten voor de OP.:thumbs:
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik snap het gezeur over de framerate en de graphics niet echt. Is dat nu puur om het maar ergens over te hebben tot september?

    Ik heb Far Cry 3 gespeeld, heerlijk spel. Ik vond het er prachtig uitzien. Slechte framerate en drops?? Geen idee waar het over gaat.

    Let je er niet op en lees je de negatieve berichten van andere niet dan merk je er niks van.

    Hetzelfde als je alleen maar naar een dode pixel gaat staren terwijl de andere 10.000 prima functioneren.


    GTA V graphics zijn wel in orde hoor, geen zorgen mensen.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zou er weer zo'n challenge zijn dat je 100% moest halen in een maand en dat je dan een sleutel krijgt van de stad? Die was wel awesome :D
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Far Cry 3 was ook heel mooi, maar de framerate kon werkelijk erbarmelijk zijn op momenten. Vooral wanneer je voor het eerst wakker wordt in dat dorpje, mijn god zeg, mijn ogen. Ongetwijfeld minder erg zichtbaar op een kleiner scherm, al denk ik dat je het nog steeds ziet. De fps ging maar wat vaak in de 20 of eronder zitten in FC3...als dat je echt niet opgevallen is....damn, ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen. Maar zo genoten van de game, dat ik die framerate na een tijdje niet meer opmerkte. Maar vergeleken met een Halo 4 of...Rage of CoD...is het een ramp.


    Dit is tof


     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2013
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    [yt]-UMZ4trpWNI[/yt]

    [​IMG]
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik heb daar een stukje van gekeken, maar ze geven mij iets teveel informatie waar wat te vinden is in die map en dat ga ik liever zelf uitzoeken in september. Het is ook een fanmade map die direct van GTAF is overgenomen, als het klopt...lijkt Los Santos de stad helaas echt wel kleiner dan Liberty City. Het probleem is echter dat we totaal niet weten wat de schaal van de map is en valt het ook niet echt te vergelijken met LC.
     
  10. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Je zal maar tijd teveel hebben :+.
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Achja we zien het allemaal wel in september hè. Ik vind de grootte ook niet zo héél belangrijk. Ze hebben gezegd dat het heel groot is dus het zal wel goed komen. Ik heb het filmpje ook niet bekeken eerlijk gezegd. :+
     
  12. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Holy shit als dat de map zou worden. Damn stel je voor dat je met de auto heel die dikke lijn gaat volgen. Dan ben je volgens mij wel een hele tijd mee bezig:eek:
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zie mezelf alweer de San Andreas Tour doen. :D Dat is iets wat ik in GTA SA verzonnen had. :+ Ik pakte de go-kart die bij die villa in LS stond en vervolgens ging ik daarmee heel San Andreas rondrijden. Door LS heen, door de county over de berg, langs de kust van SF, door de woestijn richting LV, over de strip en door de county weer terug naar LS, door de ghetto eindigend in Grove Street.
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    XBW Multiplayer San Andreas Tour! :cool: Gewoon met 16 man!
     
  15. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Dat wil ik nu denk ik ook wel gaan doen in GTA V. Gewoon de auto pakken of nu zelfs de fiets, en dan helemaal rondom die hele stad rijden. Gewoon om idd even lekker te touren en te kijken hoelang je er dan uiteindelijk mee bezig bent.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet niet meer precies wat Rockstar beweerde..was het niet iets van.....de werelden van GTA IV, GTA:confused:A en RDR samen maken de map uit GTA V? Als dat zo is, dan ben je wel even zoet met die tour. Stel dat SF en LV er ook in hadden gezeten...shiiiiiieeeet. Sowieso, gewoon meteen een fiets pakken en rondcrossen. Dat was top in SA.
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Daar geloof ik echt helemaal niets van. Maar ik zou het wel graag zien natuurlijk. :+
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maaar wacht even, ben nog wat vergeten. Daar zit de volledige verkenbare oceaan bij en ook de interieurs, waarvan ik hoop dat er dit keer echt veel zijn. IV had te weinig.
     
  19. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Hopenlijk word dit ook aangepast dit is een beetje veel voor het goede. [​IMG]
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nog nooit in New York geweest zeker?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina