1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Iemand die em al gepreordered heeft? Zo ja, waar ?

2. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wacht gewoon op een Wehkamp/MM stunt voor die SE.

3. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    In februari al volgens mij met de GM aktie, kan hem in september voor 20 oppikken.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Bij Wehkamp voor 38 euro. Was een actie tijdens pinksteren waarbij je een code kon gebruiken.

Geen idee hoe stipt Wehkamp is met leveringen op releasedata.

5. Seh

Seh Guest

Ik ook daar met dezelfde deal, hoorde dat het handig is om met accept-giro te betalen daar. Aangezien ze dan het geld nog van je moeten krijgen zouden ze sneller leveren. :+

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe heet die game alweer die we een paar jaar geleden zagen op de E3 dacht ik? Met Day volgens mij in de naam? Zo shootout op een grote weg en dan springt zo gast een diner in etc.

Edit: Eight Days dat was het. Moest daar gelijk aan denken toen ik die shoutout zag met Franklin.

Laatst bewerkt: 9 jul 2013
  7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Als R* dit op de huidige consoles eruit weet te persen, hoe allemachtig prachtig zal GTA: VI dan wel niet worden... :eek:

8. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er heel erg mooi uit!
    Alleen vind ik het auto rijden wel heel erg nep en arcade... Jammer

Kon je nou fitnesse in GTA V of niet?

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat autorijden vond ik er juist vet uitzien. Zo mag het best zijn in een GTA game. Lekker snel:cool:.

10. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar heel onrealistisch.. vind dat GTA wel beetje realistisch mag blijven. Dat is ook deels waarom de game zo vet maakt.

11. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Op zich wel een magische combinatie: het schieten van Max Payne, de sterke dynamische open wereld van RDR + de effecten als iemand geraakt wordt (geldt ook voor MP) en het oude vertrouwde humor van de andere GTA's met verder nog het rijden, varen en vliegen die het spel iconisch maken.

Nog lekker een mooie game te spelen voor de next gen consoles! Laat maar komen!

Laatst bewerkt: 10 jul 2013
  12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat vond ik op het eerste gezicht ook, maar nu niet meer. Het was tof dat de auto's zo heen en weer zwaaiden in IV, maar wel erg onrealistisch. Dit was voor sommige auto's in TBOGT al flink aangepast. Hier zie je dat de auto nog steeds behoorlijk realististisch eruitziet tijdens het rijden, maar minder stug qua sturen. Het is niet allemaal zo overdriven simplistisch als Midnight Club LA, je ziet de auto echt door de veren heen gaan ook....als ik het goed uitleg zo. Hier deze bijv:

Waar ik mijzelf een beetje 'druk' over maak is de gore in de video. Het stukje dat die sniper iemand door zijn knar schiet..tja cool, maar het zag er veel gruwelijker uit wanneer ik dat in Max Payne 3 deed. Maar we zien te weinig hiervan om echt wat erover te kunnen zeggen.

13. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Wel slim dat ze gameplay trailer hebben laten zien. Want dit heeft me wel overtuigd dat deze game vele male beter is dan GTA IV. En ik nu deze game toch wel op release wil hebben nu. :)

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Dat viel mij ook al op.:'-(

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Damn wat een vette video zeg. Het liet echt heel veel zien. Dat is aan de ene kant ook wel jammer. Je zag trouwens wel dat het rijden idd een stuk vergevender is dan in GTA IV. Stunts als hierboven had je nooit kunnen pullen in GTA IV.

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Hoooooooooly shit.
    De gameplay en besturing van Max Payne alles, het ziet er zo fucking ziek uit.
    Onder water boeken, tennissen, zelfs fucking WIELRENNEN.
    Ik ben VERKOCHT. Online ziet er ook ziek uit. Fucking leipe shit.

Enig minpunt: is de ps3 versie dus.
    360 kan dit toch niet draaien?! :eek:
    Edit: sorry voor dubbelpost, beschouw de rest maar in caps want dit is insane. :+

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Het tweede plaatje is wel zwaar onrealistisch gezien de snelheid die de auto heeft in de trailer.

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Lol, het is ook nooit goed he.
    Eerst zaniken over gta IV dat die shit te realistisch is, en nu weer is het te onrealistisch. :emo:

19. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb het gameplay filmpje gezien en het ziet er echt gewoon weer lekker old-school fun uit. Ik denk dat Rockstar zich gewoon goed beseft wat mensen willen, gewoon lekker kloten in zo'n wereld. Dit wordt echt dé game voor mij voor het komende jaar denk ik, samen met NBA 2K (speel verder ook nooit meer games dus ..) :+

20. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Mij heb je niet horen zaniken dat IV te realistisch is dus bespaar je kansloze commentaar een keer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina