1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Dit vind ik persoonlijk indrukwekkender dan al die next-gen games van afgelopen E3 (op ME en MGS na natuurlijk :+). _O_

2. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    fantastische game wordt dit. Ziet er echt geweldig uit in vergelijking met IV. Ben wel benieuwd of sommige mechanics om geld te verdienen niet te makkelijk uit te buiten zijn voor je heists zodat het te makkelijk wordt. Al zijn GTA's nooit heel moeilijk in SP. MP wordt ook wel een verhaal apart. In de trailer zie je 12 mensen online maar dat lijkt me wat te beperkt voor zo'n grote wereld.

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    @Raolieoe: Was ook niet naar jou gericht, meer in het algemeen. Spot hier alweer 3 posts dat het alweer onrealistisch is. En in GTA IV waren zat posts te vinden dat het weer (te) realistisch is. Benieuwd wat dan de middenmoot is bij sommige mensen. Imo deel ik de comment van Dyonko, maja, echt oordelen kan ik pas als ik de game heb gespeeld. Voorzover heeft niemand dat. Jouw commentaar voegt verder al helemaal geen ene reet toe, bij deze.

Laatst bewerkt: 10 jul 2013
  4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Jij hebt ook vaak genoeg commentaar dat niks toevoegt, dus? Laat iedereen lekker in zijn waarde.

Mij maakt het geen zak uit, het wordt toch sowieso wel vet :cool:

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Klopt, doe ik,hij begint er over, niet ik.
    Het wordt sowieso hard ja.

6. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gameplay > Graphics. En graphics is iets waarmee nu het meest gemarket wordt op next-gen. Rockstar doet daar niet aan mee. Waarschijnlijk zal er ook niet zo snel een next-gen versie uitkomen omdat ze zich helemaal richten op deze generatie. Het spel had eigenlijk uit moeten komen in april, en dan ga je geen next-gen versie maken. Hoogstens wordt er een port gemaakt met niet al teveel verbeteringen.

Ik denk dat de volgende generatie pas interessant wordt als er iets uitkomt zoals de volgende Fallout of Elder Scrolls. En dat dan de kracht van de nieuwe consoles echt gebruikt wordt om met vebazingwekkende game mechanics te komen die de wereld enorm levend maakt. Niet simpelweg betere graphics.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Eens met BigKabuto. Volgens mij zit het rijden fysiek nog prima in elkaar maar hebben ze de besturing gewoon wat lichter gemaakt. Deze beelden geven ook de indruk dat het enorm arcade is, gewoon omdat je de bestuurder als een malloot door het verkeer ziet slingeren. In dat beeld op de zandweg ziet het er al een stuk realistischer uit wat dat betreft.

Voor mij persoonlijk is dit precies waar ik op hoopte. Iets lichter kunnen sturen voor meer lol, zoals in de oudere delen.

8. yarnicksoer99

yarnicksoer99 King Cobra

Leuk Bevonden:
    0
    Het rijden opzich maakt me niet zo heel veel uit, als ik de camera maar wat verder van de auto kan richten is het mij best. want ik kan niet rijden als 3/4 beeld gevuld is met je eigen auto =(

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hoodcam.

10. yarnicksoer99

yarnicksoer99 King Cobra

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, de hoodcam kan ik ook wel mee rijden maar dan zie ik de auto weer niet (Ja ik weet het, het is ook nooit goed met mij :F:) , dus ik heb het liefst van die cam's die je in San Andreas ook had.

Kijk dit bedoel ik (snel ff gta sa gescreend xd)
    [pic=http://img19.imageshack.us/img19/9924/a1u7.png]1280[/pic]

11. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Hoe EPIC zou het zijn als ze er cockpitview voor voertuigen in doen _O_.

12. Seh

Seh Guest

Beide versies zullen vrijwel identiek zijn volgens Rockstar. As usual dus.
    Yes please! :)

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ohsnap. Game of the forever dit voor mij. Ziet er echt perfect uit. Alles van de afgelopen Rockstar games in een GTA gestopt, ultiem dit.

14. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    OP de X360 kan je ook wielrennen en alles wat je opnoemde
    Waarom?
    Omdat ze anders geld mislopen :)

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dude.....waarom zou de 360 dit niet kunnen draaien? Er is geen enkele non-exclusive die baggerslecht op 360 draait en supergoed op PS3. Het is erg knap voor zulke oude hardware, maar ik zie niets wat de 360 niet aan zou kunnen. RDR liep zelfs op een lagere resolutie dan de 360 versie op PS3, pas bij Max Payne 3 liep het gelijk op. Ik verwacht dat de 360 versie gewoon vrijwel identiek is.

Laatst bewerkt: 10 jul 2013
  16. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Dit X360 kan het gewoon aan :p
    Dus je kastje is nog steeds super !

17. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik koop deze game zowiezo voor de multiplayer hoop dat je die minigames ook in freemode kan doen... Ook vraag ik mij af met hoeveel je online kan.. Gta 4 was 16 ik tel in de trailer ook 16 dat is dan wel weinig in verhouding met de map :mad:

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

18. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Zo, ik ben wel weer om hoor.. Dit ziet er toch fantastisch uit!

Met IV heb ik mij echt totaal niet vermaakt, één van de meest overrated games op de 360. Maar alles wat niet leuk was in IV zie ik nog niet terug in V :) Het lopen is tenminste niet meer alsof je door een zandbak walst, het rijden ziet er beter uit en het alle minigames zien er tof uit! Laat maar komen!

Aangezien ik toch geen nextgen koop op de release kan dit mooi een laatste aanvulling op de 360 zijn!

19. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    wat mij juist opvalt is hoe soepel het allemaal loopt,
    het rijden, schieten, fietsen.

20. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Dat fietsen ziet er vet uit hoor! ! Wat een game wat een game..... hier kunnen we ons jaren mee vermaken. Zelfs in gta iv ontdek ik steeds nog nieuwe dingen. Super toch?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina