1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

    Seh Guest

  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  3. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga hem op de ps3 hale.
    Voeg me toe : osmgek
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Nice, heb nog niemand op PSN omdat ik nog nooit online heb gespeeld :+.
    Mijn PSN is Remmelnator.
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat heb je je nou weer wijs laten maken... Volgens mij worden alle GTA's (zo ook deze) gemaakt op PS3 hardware, dus dat lijkt me zeer stug.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wat een stomme reden zeg.

    Lijkt me ook stug. Ze tonen nu veelal PS3 beelden, en GTA IV liep prima op mijn PS3.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2013
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Oplossing voor problemen PS3-versie GTA IV gevonden

    De technische hulpafdeling van Take Two is met een twaalf-stappenplan gekomen welke de problemen met de PlayStation 3 versie van GTA IV moet verhelpen. Sinds de release van GTA IV kampen PS3-gamers regelmatig met vastlopende PlayStation 3's.
    Maar ook Xbox 360 gamers moeten het ontgelden. Vooral 360's van ongeveer een half jaar oud lopen vaak vast wanneer GTA IV afgespeeld wordt. Voor hen is er nog geen oplossing gevonden.

    Op de site van Gamespot staat het twaalf-stappenplan uitgeschreven. Gamers dienen hun game, samen met savegames en de internetcache, van de harde schijf te verwijderen en vervolgens moeten ze bij een nieuwe installatie de flicker-filter, auto-save en de controller-vibratie uitschakelen.

    Maar er is ook een andere oplossing gevonden; enkele gamers zijn erachter gekomen dat de PlayStation 3 niet meer vastloopt wanneer je de PlayStation 3 van het internet loskoppelt. Veel gamers weten deze oplossing te bevestigen.
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    360, weinig opties. :+

    Hoorde vandaag dat ik dinsdag 17 september vrij ben. Nice! Trailer vanmiddag zal wel een launch trailer van 90 sec zijn.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Jaa om aan te tonen dat ze het dit keer wel op orde hebben:+
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Sorry, maar hoe oud is dat bericht en waarom vergeet je te lezen dat de 360 er zelf ook last van heeft gehad ? Dat waren trouwens de oude 60GB versies, die had ik zelf ook maar ik had nergens last van.
     
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Omdat voor de 360 niet een speciaal stappen plan gemaakt is dus was het probleem blijkbaar niet zo groot als op de ps3 en het is zon oud bericht omdat het ook een oude game is natuurlijk:emo:
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    [​IMG]

    Iets met een 360 en een rood lichtje....... Als we het toch over oud nieuws hebben.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol daar gaat het toch niet over.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Ik zei maar niks :b:
    Maarja heb veel zin in gta nog even wachten en we kunnen losgaan.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tuurlijk wel. Dat GTA IV problemen zou hebben gehad op de PS3 is 6 jaar geleden is toch totaal niet relevant voor de keuze om GTA V op de PS3 of 360 te halen. Want 6 jaar geleden had ik mijn 3de 360 in een jaar omdat die fuckers altijd stuk gingen. We zijn 6 jaar verder, de consoles zijn een stuk beter gebouwd tegenwoordig. Dus waarom bitchen over iets van 6 jaar geleden? Want dan kun je net zo goed zeggen dat je hem beter op de PS3 kon halen, want je 360 gaat toch kapot. Gewoon nonsens dus.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2013
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :F:
    Sorry kan er niet meer van maken.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee? Dan is het dus blijkbaar heel relevant dat de PS3 schijnbaar niet lekker liep met GTA IV 6 jaar geleden. En is het volkomen logisch om 6 jaar en 5 versies van de PS3 later te zeggen dat je de PS3 versie nooit zou kopen want 6 jaar geleden was er een probleem. En slaat het nergens op van mij om te zeggen dat 6 jaar geleden de Xbox360 nogal wat problemen had om heel te blijven. Mijn excuses dan.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is wel relevant want GTA4 is niet de enige game van R* die slecht liep op de PS3. RDR en MP liepen ook een stuk minder en waren grafisch minder. Dus is de reactie van Servantes prima te begrijpen dat die wat sceptischer is over de PS3 versie (ook al lijkt het oke nu).
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Ik vind dit een beetje kinderachtig van je.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina