1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 29 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind het zo awesome van Rockstar dat we minder dat twee weken van de release vandaan zitten en we nog steeds de officiele map niet weten _O_ Hoe doe je zoiets in deze tijden.

Hoe awesome zou het zijn als je straks de gamecase opendoet en je ziet dan pas voor het eerst de map? :D

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Had je dat niet eerder gepost? :+

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Beter! Maar wat Tyrant al aangaf, ga ook spelen zonder map. Als het kan helemaal zonder HUD, maar dat zien we wel. Sowieso geen map!

4. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Oh kan wel :+

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    RDR: 44.8 %
    L.A.Noire: 76.6 %
    GTAIV: 18.55 %

Zou eerst niet GTAV halen omdat gta4 totaal niet mijn game is, maar gta5 ziet er zoveel beter uit qua gameplay en vrijheid! _O_

6. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
  7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt cool, maar denk alleen maar dat het uiteindelijk onhandig zal zijn. Of wil je gewoon echt LS uit je hoofd leren kennen zeg maar? Zonder HUD gaat echt messed up worden, want je zult niet eens weten hoeveel ammo je nog hebt dan. Denk dat dat vooral voor ergernis gaat zorgen.

8. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Sowieso zonder map, lijkt me echt awesome als je na een tijdje weet hoe de stad in elkaar steekt :9.
    Zal uiteindelijk ook wel een stuk beter spelen omdat je niet telkens op de kaart hoeft te kijken.

9. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Dit doen ze omdat je 30 dagen retourrecht hebt, anders kun je de game bestellen, code ontvangen en weer retourneren/annuleren.

10. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Niet meer dan normaal. En tja... elk jaar kijk ik uit naar de nieuwe fifa... maar dit jaar echt niet! GTAV:9

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Liberty City ken ik ook uit mijn hoofd. Net zoals oude LC, Vice City en San Andreas. Moet geen probleem zijn. :+

12. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
  13. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Het haar van de vrouw rechts is van voor wat grijzig, van die links niet.

14. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Vind het ook niet echt op een vrouw lijken in die video.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Jullie hebben eigenlijk best een goed punt. Gewoon de map uitzetten zodra je de game begint. Bij IV deed ik dit niet, waardoor ik echt gewend raakte aan het gebruiken van de map. Lijkt me idd enorm cool als je straks gewoon weet hoe je bij Trevor's, Michael's en Franklin's huis moet komen.

In het begin zal het wel effe wennen zijn denk ik echter. Want alles is nieuw en opdrachtgevers kunnen ze overal bevinden, zo ook random characters/strangers enzo. Hoe doen jullie dat dan? Puur per toeval tegenkomen?

16. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Dat was nog niet eens bij me opgekomen!
    Nu ik zo over dat idee nadenk om geen map te gebruiken, begin ik het steeds leuker te vinden.:)

17. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Is niet eens zo moeilijk denk ik. Werkt in RL net zo. Als we ergens heen rijden op de navigatie weet ik de volgende keer niet helemaal hoe we er ook alweer kwamen. En zonder wel.

Ik zet de map ook gewoon uit. Geeft ook weer een extra uitdaging :)

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Daar heb jij een punt. Stel je speelt als Michael en je moet naar die Nervous Ron dude voor de eerste keer, hoe ga je bij hem terecht komen als ze geen plaatsnaam zouden noemen in een smsje op de telefoon of wat dan ook? Ik weet effe niet meer hoe dit in IV ging...kreeg je te horen voor de eerste keer waar Little Jacob zich bevond? En dan nog...weet je dan gelijk waar die straat is? :)

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Gewoon vaak genoeg doen en dan ken je de omgeving wel, ook met de voorgaande spellen ging het prima.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar wat als je binnen een tijd ergens moet zijn ofzo. Dan heb ik de mini map wel nodig haha.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina