1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 29 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Via start kan je altijd nog op de hele map bekijken.

Ik zat laatst nog even voor SA en nu ik er zo over na denk is het enige wat je eigenlijk doet. Op de map kijken waar de missie zit. Er heen rijden en constant die mini-map in de gaten houden. En na de cut-scene herhaal je dat en na de missie herhaal je het weer en zo gaat het de hele tijd door.
    Zonder mini-map wordt alles anders en ga je veel meer op details letten en wordt alles een stuk intenser ineens want je weet ook niet precies waar de vijanden/politie zijn.
    En zo zullen er nog wel wat dingen zijn. Het lijkt mij in ieder geval wel tof om zonder map te spelen :9

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Agreed! :)

Ik ga het ook meteen uitzetten, want je hebt zeker gelijk dat veel meer dingen je dan gaan opvallen. Ik zal sowieso de eerste paar uren wel bezig zjn met gewoon exploren, dat heb ik altijd met GTA gedaan. Dus dan is die minimap echt niet nodig. Het is ook nog eens beter voor mijn plasma ook.

3. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ik ken Los Santos helemaal uit mn hoofd :cool: Maar wel altijd met map gespeeld.
    Paar weken geleden ging ik het weer spelen zonder map. En het lukte me nog steeds om alles (ongeveer:p) precies te vinden.

Maar wel een tof idee denk dat ik het nu ook maar vanaf het begin ga doen. Want SA heb ik ook wel 4 jaar gespeeld ofzo dat ik het nog weet, was enige game die ik toen had, eerst 1 1/2 jaar GTA en toen SA:MP non stop met vrienden, YT filmpjes maken enzo haha

4. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan in het begin ook altijd nog voor jezelf een waypoint plaatsen. En dan hopen dat je in een auto rijdt met satnav :p

Hoop dat de optie erin zit om je HUD uit te schakelen. Anders een postit op je tv plakken haha.

-----

Wat me nu trouwens pas opvalt aan de Official Gameplay Trailer is dat je gehele wiel van je auto kan losraken. Dat zie je
    bij de ontploffing van de pickup-truck tijdens het shooting-stukje van Franklin.

Zou dit wellicht ook betekenen dat je tijdens een vage crash ook je wiel kwijt kan raken :p

Laatst bewerkt: 6 sep 2013
  5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Komt die Atomic Blimp nu bij elke pre-order? Ik zie bijna alle webshops behalve Wehkamp hem aanbieden, foutje van Wehkamp neem ik aan? :+

6. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Ik denk niet dat je ver komt zonder landkaart... in het begin weet je toch helemaal niet waar je naartoe moet? Niks frustrerend als je binnen 3 minuten op een plaats moet zijn en dat je verkeerd rijd en ineens bij een brug komt die afgesloten is dat je weer terugmoet en te laat komt haha nee doe mij maar gewoon de landkaart.

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Heel dat Wehkamp is een foutje! :+

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Zo lang ze maar op tijd leveren (dat is tot nu toe altijd goed gedaan)

*klopt af*

En zo niet, haal ik lekker in de stad wel GTA V :+

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Volgens mij wel. Ik denk dat hij bij de eerste batch GTA V's gewoon in het doosje zit.

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dat denk ik dus ook inderdaad, ach. Het zou jammer zijn dat hij er niet bij zit maar boeiend :+

11. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.358
    Ik vond de GPS stem in IV al heel handig, hoef je tijdens het rijden niet veel op de kaart te kijken maar kwam je toch aan :)

12. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Plingplong.... In fifty.... YARDS.... turn right

S3 TapaTalk

13. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    niet iedere auto had dat haha

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik mag toch hopen van wel. Als ik niet in een zeppelin kan vliegen cancel ik de game. :mad:

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nog maar 7.5 werkdagen!

16. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Ideaal :). Einde van de dag 17e ophalen. S avonds gamen + de rest van die week ook de avonduurtjes \o/. Dan een weekje op vakantie van 22 tot 29 sept. en vervolgens nog een weekje vrij @home, dus welkom GTA Online....prima vooruitzichten.
    Nerd-modus uit....._0/

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik ben de woensdag erna vrij dus dat is ideaal. Nog genoeg te doen komende week waardoor het snel voorbij gaat :+

18. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    ik moet de 17e werken tot 21.00 uur en krijg de 18e de sleutel van mijn nieuwe huurhuis. De dag erna een hardloopwedstrijd 's avonds en de hele dag werken.
    Niet echt lekkere dagen om vol met GTA V bezig te zijn :) maakt me dus ook niet zoveel uit als ik hem iets later krijg

19. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    FF hard werken en dan als beloning de rest van het jaar GTA V spelen. Ook niet verkeerd. :)

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    GTA 5 already 'feels next-gen to us', says Rockstar
    Improvements to graphics and gameplay a huge step forward over GTA 4.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina