1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 29 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij van een gecancelde Kayne en Lynch ofzo...... Is al een jaar of twee oud.

2. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trevor is echt een held. Nu al mijn favoriete personage. Los lopende gek met prachtige uitspraken = win :thumbup:

3. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Wouw,,
    Uit een ign podcast blijkt zelfs dat bij franklin's z'n weapon wheel een bal zit
    waarmee je met chop mee kan spelen.

4. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Echt waar nu ik deze screenshot zie weet ik wat er als eerste gaat gebeuren. De game starten en dat vliegtuigje zoeken en dan lekker vliegend cruisen:9

5. osmgek

osmgek Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Nog een screenshot!

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  7. Sugar Daddy

Sugar Daddy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op welke nieuwsgroep als ik mag vragen. Zie het namelijk nergens staan.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Is denk ik ook niet waar. Anders was er wel meer over bekend.

9. Sugar Daddy

Sugar Daddy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt allemaal geruchten meer niet. Zo vroeg zal die niet komen denk pas vanaf vrijdag dat de illegale versie beschikbaar zal zijn om te downloaden. Nu is het nog veels te vroeg vooral wat betreft rockstar games. Halo 4 was een fucking maand van te voren al illegale verkrijgbaar.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    GTA IV was 5 dagen van te voren toch uitgelekt? Hoop dat ik eventuele beelden die misschien in de loop van de week uitlekken weet te weerstaan :+

11. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    alle games zijn toch wel ruim voor de release te downloaden? En idd Halo 4 en Gears 2 waren al een maand tevoren te downloaden. GTA IV ook een week kan ik me herrinneren.

Maargoed dinsdag rond 18.00 ben ik de gelukkige, ligt dan wel bij bol.com in handen maargoed die vertrouw ik wel heb daar al mijn games altijd netjes op releasedag in de bus gehad.

12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Dit is een screen van de ps4 of xbox one neem ik aan? :+

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Dat is sowieso geen current gen inderdaad :+

14. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Neuh, gewoon opgepoetst.

15. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Die screen is echt wel current hoor. Check die AA

S3 TapaTalk

16. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Zo ziet de game er dalijk echt niet uit. Denk dat we een GTA IV graphicks krijgen, maar dan misschien iets meer detail erin.

San Andreas was vergeleken met GTA III hetzelfde, alleen overal iets meer detail in.

Maargoed GTAV zal veel grootser zijn.

Hoop wel dat er veel variatie is, en niet zoals met San Andreas dat je kilometers niks anders hebt dan een kale vlakte.

Rockstar kan 2 dingen doen, of keihard de beste gta, zoniet de beste game ooit afleveren. Of ze hebben de media de game zo laten hypen dat hij tegenvalt.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    RDR ziet er ook zo uit. Dit is de game gewoon hoor, misschien dat er hooguit een sharpen filter over gaat maar that's it.

18. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Toch niks mis met GTA IV graphics? De tv waarop je speelt is ook van groot belang natuurlijk.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nee hoor. Bekijk die shot maar eens in volle resolution, minder scherp en je ziet aliasing.

Ik kan niet echt begrijpen waarom mensen dit nou nog kunnen zeggen. Heb je de gameplay trailer en GTA Online trailer gezien? Dat zijn de ingame graphics, hooguit iets meer aliasing te zien maar thats it. Dat zijn geen IV graphics, maar juist super veel beter. Ik speel nu IV en als ik dan weer die gameplay en Online trailers bekijk.....pffffff.

IV graphics met iets meer detail? Nah man, volop betere graphics met een grote hoeveelheid meer detail. Kijk alleen al naar die screenshots van Michael, hoeveel realistischer en gedetailleerder die character eruit ziet vergeleken met Niko,Johnny of Luis, dat is gigantisch. En hetzelfde kan gezegd worden over de burgers. Damn..je kunt serieus zelfs de aders op Trevor's arm/handen zien...

Hier wat voorbeeldjes waar het overduidelijk is :)

:D

Het is een logische evolutie. Kijk van IV naar RDR en dan MP3....sommige mensen hebben duidelijk niet door hoeveel de graphics verbeterd zijn.

Laatst bewerkt: 9 sep 2013
  20. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Vergelijking car models:

GTA IV (PC-versie, dus al van hogere kwaliteit als op consoles):

GTA V (PS3-versie):

De reden dat GTA V er zoveel beter uitziet is waarschijnlijk omdat nou veel van de harde schijf gestreamt kan worden dankzij die 8GB mandatory install. Bij GTA IV moesten ze nog rekening houden met de maximale snelheid van de 360 DVD-drive (16MB/s).

Optische media is nou eenmaal erg traag. Dit is ook de reden dat de next-gen consoles automatisch hun games installeren op de harde schijf. Met de textures op de nieuwe consoles is streamen van de blu-ray zo goed als onmogelijk, zelfs met de nieuwste blu-ray drives.

Nu de wereld van de harde schijf streamt hebben ze deze restrictie niet meer aangezien een harde schijf makkelijk 30MB/s tot 60MB/s kan halen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina