1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Haal gewoon een one :) is de game precies hetzelfde op..
     
  2. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Heb het geld er niet voor over om zo'n ding te halen, zou dan alleen zijn voor het first person gedeelte in GTA...
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Laatst bewerkt: 6 nov 2014
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Maar hij wil een PS4, waarom moet ie dan een One halen?
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Absoluut. Ik had de game nog voor 360 willen uitspelen voordat ik de X1 in huis ging halen. Omdat ik gewoon wist dat ik de 360 niet meer ging aanraken daarna. Maar toen bij E3 die aankondiging kwam besloot ik al vrij gauw gewoon te wachten en andere 360 titels te finishen.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Sept 2013... Tm september 2014 heb je de tijd gehad. Cmon man. Vind je de game uberhaupt wel leuk?
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2014
    Reckuuza vindt dit leuk.
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Zal wel slechtere resolutie hebben dus is niet precies hetzelfde :+
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Tss, console peasants met je 900/1080p, 4k ftw :+.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  9. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Haha Kabuto wtf, ik wil niet in herhaling vallen maar je was echt de grootste hyper van allemaal en je hebt het spel nog altijd niet uitgespeeld. Eén weekend en het is uitgespeeld.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nah crapgame man.

    Ik was er volop mee bezig, maar ook met vele andere games uit mijn backlog. Toen ik wist dat de X1 hier in september zou uitkomen, besloot ik flink aan de slag te gaan met die backlog. Waaronder GTA V. Bij die E3 kwam echter die aankondiging en toen besloot ik lekker te wachten op de next-gen versie en daar mooi mee overnieuw te gaan. Ik ben niet de enige, een goede vriend van mij heeft exact hetzelfde gedaan. Niet meer verder gegaan op 360 en gaat straks aan de next-gen versie.

    Ik ben altijd hyped voor Rockstar games en het gaat mij juist niet om het uitspelen man. Ik wacht zo lang op een bepaalde game en dan ga ik het even in een weekendje finishen? Nah ah, not done!
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    GTA is vooral leuk om lekker op je gemakje te spelen, missies afwisselen met gewoon een cruisje bijvoorbeeld... Strandwandeling, ik kan dat soort dingen altijd waarderen vooral de kleine details.
     
  12. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Parity mate :p

    Maar duidelijke must have deze game voor mij.

    Maar zoveel games en zo weinig tijd :)
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jammer dat ze geen upgrade bieden voor leuk prijsje!
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hear hear!

    Precies man. Je kunt in dat IGN artikel ook lezen hoeveel waarde de ontwikkelaar zelf ook aan die details hecht. Een van de redenen waarom Rockstar nog altijd de beste is qua hoe levendig een gamewereld eruitziet. Hoewel...sommige dingen in Watch_Dogs qua sfeer wel echt heel goed gedaan waren.

    Oh en de Xbox One versie is ook gewoon 1080p/30fps. Het is aan Digital Foundry om te kijken hoeveel meer boompjes en een net iets scherpere texture is op de PS4.
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Ja maar BigK, als je zo hyped bent voor een game pak je 6 dozen tissues erbij en speel je die game van voor naar achter en weer van achter naar voren uit en speel je hem straks weer op de nextgen en doe je precies hetzelfde. Dan besluit je niet even van ah weetje fuck die shit ik wacht wel nog een jaartje en speel 'm dan wel op de nextgen...om hem vervolgens daar ook niet op uit te spelen. Wedden? 8)
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2014
    Rienbu vindt dit leuk.
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    [​IMG]

    GEEF DIT
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hahaha, naaah. Ik heb dat met elke game joh, ook een nieuwe Fallout of TES straks, die speel ik een paar uur en dan kan het gerust maanden duren weer voordat ik er mee verder ga. Big dealio :D

    Mja....liever nu alle tijd in Red Dead 3 steken man. Ooooh nu zie ik het. Nm.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Op deze screenshot kan je goed zien dat er een stuk meer details (grond/stenen) en vooral meer gras/planten er zijn. Gaaf hoor!

    [​IMG]
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat dan, altijd het rondcruisen en niks doen? Want er valt echt niks te doen of te zien in GTA 5 vergeleken met andere GTA's en Rockstar games. Je hebt het spel nu al 1 jaar en je zit rond de 60%?
     
  20. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Haha Kabuto, dat je nog de moeite neemt om op al die berichten aan jouw adres te reageren joh..
    Die tijd kan je beter besteden aan het uitspelen van GTA V:+
     

Deel Deze Pagina