Pas maar op kabuto, die haaien zien er straks zo realistisch uit dat je spontaan een hartverzakking krijgt!
Nu ik weer wat beelden zie van de onderwater wereld was dat toch een grote grap, hadden ze beter die resources in betere dingen kunnen steken zoals een casino en wat meer gebouwen waar je daadwerkelijk in kan
Daar ben ik het absoluut mee eens. Het is absoluut tof dat je kan diepzeeduiken, maar uiteindelijk valt er weinig te beleven. Hell yeah @ meer interieuren. Vice City had zo'n winkelcentrum en zoiets zou ook tof zijn voor V, shootouts houden daar enzo. Gooi de fastfood ketens weer op en inderdaad dat casino.
Er was ook gewoon geen fuck te zien. Tenzij je kickt om met dat slome gele boot vijf miljoen jaar te gaan zoeken naar shit onderwater.
Denk dat ik wel zeker 10uur met plezier heb gedoken in GTA V... Bleef mij maar verbazen wat voor detail er verwerkt is onder water, en daar kan ik in games dus echt van genieten. Met die nieuwe (hopelijk snellere onderzeeër) ga ik mij dan ook zeker weer vermaken! Zelfs in racegames ga ik vaak heel rustig alle tracks rondrijden om al de verwerkte ingame-details te aanschouwen. (zelfde zoals mensen zich uren lang kunnen amuseren met een foto-mode in bijv. Forza Motorsports) Zo gauw ik die 'nieuwe' GTA V heb ga ik gelijk weer urenlang de speelwereld verkennen, doelloos of niet.
Ik heb die schijt missies met die onderzeeër ook gedaan, ik kan je vertellen dat was geen pretje. Wat ik dan wel weer tof vond en nog steeds vind zijn die golven en het water zelf ook op de 360, was echt prachtig. Sowieso vind ik het nog steeds een erg mooie game, ze hebben qua details zelfs op de last-gen het uiterste eruit gehaald. Chapeau hoor!
Lijkt het jullie leuk om een apart fototopic voor GTA V te openen? Enkel fotogenieke hoogstandjes, is op gtaforums.com ook een hot topic over.
I think this will do the job.... Dingen waar ik zin in heb in de next gen first person view zijn: - Taxi pakken en vrijrondkijken - Metro - Relaxen in de tuin met Michael - Strandwandeling
Alles wat tot in detail uitgewerkt is, het liefst met zoveel mogelijk polygonen... Ik kijk gewoon puur naar de vormgeving van een digitale speelwereld wat best fascinerend is als je bedenk dat alle polygonen en textures die je ziet ooit door iemand bedacht, ontworpen en uitgewerkt zijn tot een definitief 'ingame-object'. Aangezien ik ook enkele jaren zelf maps maakte (recreatief) voor games kan ik daar nu heel erg van genieten. Aan de hoeveelheid details kun je bij Rockstar ook echt zien dat ze het met liefde doen, en niet enkel en alleen maar voor het geld... Al moet ik wel eerlijk toegeven dat de onderwater-wereld ook wel iets kleiner had gemogen waardoor er bijvoorbeeld meer gebouwen van een interieur voorzien hadden kunnen worden.