Komt bekend voor he? GTA V Ik vind dit zó vet he om reallife plaatsen te vergelijken met GTA V. Wat hebben ze toch hun best gedaan!
Die eerste mall. Ik dacht ah chill, hopelijk kan ik naar binnen. Naaaaah. Mall in Vice City was zo geniaal, vooral in de avond als de gangs er kwamen.
Het lijkt erop dat ze toch gezien hebben dat veel mensen de soundtrack niet veel aan vonden. Er komen nu juist weer vette nummers en veel nummers uit de vorige GTA games. Nog heel even en dan weer lekker in die wereld duiken
Oooooh snapzzzz... Regulate en Money van MJ? Klaar! west Coast Classiscs heeft straks echt superveel nummers zeg, geweldig.
Alleen ze zijn nog niet confirmed. Op gtaforums hebben ze al veel nummers gehoord uit livestreams, maar juist de vette nummers van dat station hebben ze nog niet gehoord
Fuck zeg. Beter is het allemaal wel waar, want dan zitten er echt alleen maar sicke tracks op dat station en beter is Michael Jackson - Money ook waar, hoopte al zo op een MJ track in GTA V vorig jaar.
Tears for Fears blijft toch ook wel lekker eigenlijk. Op de een of andere manier blijf ik altijd wel een zwak voor jaren 80 hebben.
Volgens mij wel ja. Ze hadden toch gezegd dat er meer dan 100 nummers bij kwamen. Zal wel een beetje jammer zijn dat de oudere nummers dan weer verdwijnen
Ja lijkt me ook sterk man. Zou ook niet nodig moeten zijn, al is het misschien apart om twee keer Freddie Gibbs te zien op Radio Los Santos en twee keer 2Pac op WCC. Maar inderdaad, ik check net GTAForums en de mensen daar bevestigen compleet andere nummers voor Non Stop FM en niets van MJ dus.....fuck. West Coast Classics ziet er ook heel anders uit.