Ik hoop toch echt dat de nieuwe songs erbovenop komen, zou echt jammer zijn anders. Want dan is Westcoast Classics echt een sublieme zender straks. Mensen hebben streams lopen kijken en hebben deze tracks gehoord:
Hopelijk komt Who Am I nog bij Westcoast Classics, dat is zo'n heerlijk nummer om rond te cruisen. Net mijn PSN aan mijn Social Club gelinkt, ready voor dinsdag. Weer zin in, dit jaar nog bij geen een game gehad.
Stel je voor dat dit bovenop de al bestaande WCC tracks komt, joh dan heb je wat mij betreft de beste radio zender in GTA V. Helaas is dit wat onduidelijk, Rockstar zei iets van...we have over 150 new songs. We gaan het zien. Dude op GTAF zegt dit en dat zou betekenen dat we echt een shitload aan muziek krijgen...heerlijk.
Man ben toch wel een beetje teleurgesteld. West Coast Classics valt nu toch wel een beetje tegen en had gehoopt op wat jaren 80 nummers zoals Tears For Fears. Ok je koopt GTA V niet perse voor die radiostations, maar toch vind ik het wel jammer.
Damn, echt? Tuurlijk het is jammer als Regulate er niet tussen zit en wel die This DJ track. En ook geen Who am I van Snoop, maar er zit erg veel nice shit tussen man als dat bovenstaande lijstje klopt en wie weet wat er nog bij komt. Vind vooral dat Los Santos Radio veel betere songs mag hebben, waarom de fuck nog meer Gucci Mane bullshit? Er is echt wel betere newschool hiphop te vinden. Maar ja....
Door mensen gehoord op streams. Wederom Westcoast Classics. CPO feat. MC Ren - Ballad of a menace Ja rule feat. Irv gotti, Ashanti, Nas & 2Pac - The Pledge Remix Jayo Felony - Sherm Stick Luniz - I got 5 on it
Pakketten wel ja, maar brievenbuspost niet. Dus hou daar rekening mee ook al heb je een mail gekregen dat het verzonden is. Of een game moet in een pakket worden bezorgd, maar daar ga ik niet vanuit
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=933946 Gigantisch veel gifjes + soundtrack update. Radio Mirror Peak kan dus blijkbaar nog awsomer zijn, dam.
Wellicht bullshit...maar dude hier beweert dat je de game nu kunt spelen op PS4, is geen preload meer. Het uitproberen waard zou ik zeggen. http://gtaforums.com/topic/747603-gta-5-is-out-on-ps4/
Klopt daarom zei ik ook een heeel kleine kans. Want ik heb er namelijk 2 besteld ( ook voor een vriend ) dus met beetje geluk is het een pakketje geworden en tja dan heb ik er nog geen klote aan want ben de hele dag werken dus hopen dat ze het dan bij de buren afgeven