Helaas.... geen: Michael Jackson - Dangerous Genesis- Land of Confusion Snoop Dogg - Gz and Hustlaz The D.O.C. - The Formula op de radio. De digitale manual zegt er namelijk niets over. Dit is de muziek. http://gtaforums.com/topic/747855-official-next-gen-music-update-full-list/ Altijd triest die kneuzen die gewoon fake pics lopen te maken. Het kon eigenlijk ook niet na al dat gekut met Vice City en MJ's tracks.
GTA IV op PC volgens mij ook en ook Saints Row 1, de rest weet ik niet. Een custom radio optie zou de oplossing zijn, zou fantastisch zijn. Geen idee waarom het er niet is...copyright?
Laat hem lekker Ik vind het ook gewoon kut. Stonden eerst super vette nummers en nu blijkt dat toch weer niet het geval te zijn.
http://www.gamespot.com/reviews/grand-theft-auto-5-ps4-review/1900-6415959/ Pfff, goed hoor. Technisch dus ook goed afgewerkt? Ubisoft, take note.
Ik weet eigenlijk niet of dat first person in GTA echt iets voor mij is. Bedoel heb wat video's gezien en vind het er nou niet echt heel lekker uit zien.
Zal wel aan mij liggen maar ik vind de Xbox One versie mooier. Iets diepere kleuren en er lijkt geen rare waas overheen te zitten wat de PS4 wel lijkt te hebben.
Precies zoals ik erover denk. Al is de huidskleur van Michael wel net iets te diep qua kleur, maar juist diepe kleuren vind ik zelf nice in gaming. Ziet er iig prima uit op beide consoles.
Ik vind die van de One juist weer iets te donker, hierdoor mis je enkele details op de achtergrond. Maar het ontloopt elkaar zeer weinig. Op zich wel netjes, want ik vind de PS4 overall toch beter uit de verf komen met de huidige generatie consoles.
Het nadeel van de US Store is dat ik hem nu niet om 0:00 kan spelen, maar boeiuh. Het scheelt 25 euries, ik sta morgen wel wat eerder op (ja, echt niet )
Jullie hebben het de hele tijd zo gehad over de nieuwe muziek in GTA V. Hier een Spotify playlist: GTA V Next Gen
Denk als je de instellingen op de Tv op elkaar aanpast dat ze vrijwel identiek zijn.. Kleuren komen er op de x1 wat beter uit maar vind het net iets te donker.. Maar dat zou geen reden voor mij kunnen worden om hem op de x1 te halen.. En vice versa.