Heeft iemand zijn US Pre order bonus kunnen ontvangen op een EU account (het account waar je mee speelt)??
Ja ik kreeg die toen ik met franklin zijn huis uitliep na de eerste missie van hem. Online weet ik niet want die deed het nog niet.
De online cash bonus schijnt een download uit de PSN store te zijn. Ik ben dus bang dat je deze alleen kan redeemen met het US account.
Ben nog maar in die proloog...maar first person is fucking bruut zeg! Cover nemen werkt ook goed in FPV. Gelijk vallen de betere effecten op ook.
Ik vond dat juist bagger werken, ziet er totaal niet uit, lijkt niet of je wapen scheef zit, of schiet zonder te aimen. je ziet er niks van als je reload enzo. Komt misschien omdat ik veel cod doe. Werkt allemaal veelste statisch naar mijn idee
This een leuke toevoeging, maar als dit de rede is om gta opnieuw aan te schaffen kom je wel van een koude kermis thuis. Het is ff leuk om te doen.
Ben ik die update aan het downloaden, is hij klaar om te installeren krijg ik een error code. Nu is die dezelfde update weer aan het downloaden Ik wil spelen!