Hahahaha...het kon ook niet uitblijven he. Kneusjes, hehehe! http://www.dailymail.co.uk/news/art...erson-POV-sex-prostitute-players-beat-up.html Die tweets ook...zielig.
Wil online doen, heb al een paar jobs gedaan. Maar geen spelers te bekennen. Ben constant alleen in de map. Find new session lijkt ook niet te werken. Meer mensen hier problemen mee?
Nope, geen problemen dat ik überhaupt niet bij iemand in de server kom. Echter wel met het joinen, maar ik heb deels ook zo'n idee dat dat aan Xbox Live / Snap ligt.
Nee klopt. Ben eigenlijk lekker aan het rond banjeren en scheuren haha. Een grote speeltuin is het. Trevor nog niet vrijgespeeld.. Alleen in het begin mee gespeeld. Vind dat stukje in de auto vet waarin hij iedereen de mond snoert met zijn 'blahblahbla' opmerking.. Gast is hylarisch
Zo heb ik het op de 360 gespeeld. Nu is het de kunst om in zo'n kort mogelijke tijd de verhaallijn te hebben uitgespeeld, en het echte ravotten kan beginnen.
Het lukt me nog niet om de story snel uit te spelen. Ik heb net Trevor unlocked, maar ik blijf zinloos rondjes rijden . Ik geniet weer net zoveel als op de 360.
Was vannacht tot die missie voor FIB doorgegaan. Vanavond weer verder. Trevor heeft nog genoeg in te halen.
Hij is weer geniaal Totaal geen spijt dat ik GTA weer gekocht heb. Speel bijna alleen maar in First Person en je beleeft het veel anders meteen, heel apart. Dat je telefoon en de beltoon/keypress geluiden via de controller speaker gaan geeft stiekem ook wel een extra dimensie, toffe toevoeging.
Ik heb amper nog missies gedaan, gisteravond alleen maar Peyote cactussen gegeten en als dier rondgelopen....
Whahahah filmpie van gezien. Da's verdomde geweldig! Hoe verzinnen ze het he? M'n broertje is zelf peyotes aan het kweken, duurt alleen nog 20 jaar voordat we die zouden kunnen opeten . FF lekker in GTA oefenen dan maar