Ben ik niet zo goed in, zoals die beginpost van een topic, heb geen idee hoe jullie dit doen met die plaatjes enzo..
Zo dan.. 100% en alle achievements in de pocket voor de singleplayer... Nogmaals, wat een super vette game!!
Paar dingen ook nog niet tegen gekomen; Je kan toch op dieren jagen? Is hier ook een minigame van? Wanneer en waar kan je bounty missies doen? (Voor de Achievement) Ik ben nu op 47% maar ben nog niks tegen gekomen.
Er is wel een soort mini-game voor hunting, die begint als een S&F missie voor Trevor. Niet bijzonder interessant overigens.
Ik vind het gek dat het jagen zo pover gedaan is. In RDR was het echt leuk om te jagen, zoiets hadden ze toch makkelijk kunnen implementeren/namaken. Ook het gebied waar je moet jagen is meh. Je hebt namelijk geen mooie bossen zoals in RDR.
Mis het niet echt, vind de bergen en de rivieren al genoeg. Hoef ook niet te jagen, het is leuk dat het kan.
Dat is wel minder ja maar je kan zoveel wel doen. Op gtaforums.com zijn ze allemaal aandelen van piswasser aan het kopen
Weet iemand ook waar standaard een BMX staat? Bij die fietsverhuur waar je op het begin die missie met Michael hebt?
HDMI of VGA? Want ik lees dat overall standard voor HDMI aangeraden wordt en voor VGA expanded. Bij VGA staat ie automatisch al op expanded. Wat mij is opgevallen is dat de game er op Youtube echt mooier uitziet dan wat ik op mijn plasma krijg te zien. Ook bij een vriend die een LCD heeft is het duidelijk mooier. Maar ja....hoe groter het beeld....hoe minder scherp het ook wordt natuurlijk.
De tering hé , eindelijk een Bugatti gevonden. Ik naar de woestijn voor Los Santos Customs. Vervolgens ben ik een half uur bezig met het vinden van de mooiste kleur voor die wagen. Weer terugrijden daarna naar Los Santos om 'm in de garage te zetten, ben ik er bijna knal ik tegen een auto aan , vlieg door de voorruit, dood.