1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

1. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Je kan de sensitivity aanpassen

2. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Hoe kan ik het snelste geld maken online? Ik heb op de 360 nauwelijks online gespeeld, dus ik begin nu echt helemaal op 0, en dan gelukkig wel met die 500.000 bonus.. Maar wil ff een stuk meer gaan verdienen, groot huis kunnen kopen met een grote garage, en mn auto's oppimpen..

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Je kreeg toch eerst ook 1 miljoen in cash (of 500.000) voor compensatie vanwege die eerdere problemen met online? Sindsdien heb ik niet meer gespeeld dus als je dat meeneemt is altijd leuk :+

4. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Shark cards kopen.:+

5. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Haha nee, ik wil er zelf helemaal niets aan uitgeven.. Heb al 2x GTA V gekocht, dat vind ik wel eff genoeg :+

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Voor niets gaat de zon op...

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Klopt, maar dat was bij de lancering van de last-gen versie. Dat is ook de reden waarom ik het duurste appartement en een leuke auto heb terwijl ik nog nooit echt online heb gespeeld.

8. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Wat is er nou eigenlijk nieuw in de online game... Heb nog geen nieuwe job gezien ... Had verwacht na een jaar geen gta gedaan te hebbe ze wel wat nieuwe troep hadde ...

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hoezo had je dat verwacht? Volgens mij is er nooit 'nieuwe troep' beloofd. Alleen een grafisch upgrade + FP view voor de rest precies dezelfde game als op de 360/PS3.
    Sowieso doet Rockstar het beter dan andere developers die bijvoorbeeld een remake zonder blikken en blozen lanceren voor de volle pond zonder verdere support... Sleeping Dogs? Daarnaast al het gratis content wat Rockstar levert.
    Ik ben wel blij dat eindelijk de online heists 1 dezer dagen gaan komen.

10. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Wat ik wel nog steeds heb nu ik weer wat verder ben in de game, maar dat zal wel aan mij liggen. Is dat ik bij GTA games het toch niet echt boeiend vind om te gaan free roamen. Je kan bijna nergens in en waar je in kan zijn er echt maar een paar van open. In GTA San Andreas kon je tenminste nog veel andere dingen doen zoals: sporten om je conditie goed te houden, eten in restaurantjes, huizen kopen, veel meer gebouwen in kunnen en ga zo maar door.

Blijft een top game hoor, maar ik speel hem eigenlijk puur voor het verhaal. De rest kan me eigenlijk niet echt boeien jammer genoeg=(

11. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Dat heb ik dus ook. Freeroamen is even leuk, maar daarna niet meer. Zeker niet alleen. Maar als je met een aantal mensen online aan het spelen bent, kan je altijd weer wat anders verzinnen en is het vaak toch leuker dan alleen. :)

12. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ja ik denk dat online meteen veel leuker is. Dan speel je met meer mensen of vrienden en kan je met z'n alle in die wereld gaan kloten. Maar in mijn eentje vind ik er eigenlijk geen zak aan:+ Wil gewoon lekker het verhaal volgen en de missies doen;)

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is voor mij de reden om GTA V nu niet meer te kopen. Had het namelijk al op de last-gen versie.. na verloop van tijd ben ik het wel beu. Hoe graag ik ook de nieuwe graphics wil zien en de FPS mode wil proberen..

14. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Heb je het spel wel uitgespeeld?

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb de afgelopen twee dagen helaas op bed gelegen, dus heb nog amper kunnen spelen.

Zo maar eens verder gaan. Is het al mogelijk om te scuba diven, of kan dat pas na een specifieke missie? Dat is iets wat ik op de Xbox 360 nog nooit had gedaan.

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Random shit blijft leuk. Ineens kwam er een politieauto de hoek omscheuren en stopte, twee agenten stappen uit en beginnen op iemand te schieten. Paar seconden later zie ik een hond richting een copper lopen en valt hem gewoon aan, doei copper. Denk dat de hond niet zo happig was op de boys in blue, hehe.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee, want de Xbox One kwam toen uit. Dus de PS3 ging toen linea recta de doos in. :+

18. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Hmm ik heb hem juist weer gekocht omdat ik hem op de Xbox 360 nooit had uitgespeeld. Ik was net voordat de eerste heist begon gekomen, maar toen ook alles toch weer verkocht:+ Voor mij voelt het dan nog nieuw aan snap je.

Het verhaal in de GTA games vind ik wel altijd super tof om te volgen en daarom heb ik hem toch maar weer gekocht, maar ik zie mezelf niet na de story uitgespeeld te hebben allemaal andere dingen completen, online spelen of voor een 2e keer dit spel spelen;) Dan is het ook wel weer klaar daarna:)

19. TheJazzJaime

TheJazzJaime Aspire to inspire before you expire.

Leuk Bevonden:
    6
    Dat meen je niet. Ik had al dagen het gevoel dat er iets niet klopte. Joinen/laden duurt een eeuwigheid en zit onwijs vaak in lege lobby's. Ik heb ook zo'n Ziggo Ubee modem/router. Moet ik alleen een losse router regelen. Anders gaat mijn vrouw hem flippen zonder laptop/wifi :) Gewoon Ziggo bellen en laten uitschakelen dus?

Weet iemand trouwens waarom je Snapmatic foto's niet op Social Club verschijnen? Ik heb er meerdere gemaakt maar zie online helemaal niks...

20. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    In het begin van de game heb je met Michael een side mission, daar moet je rennen tegen zo'n hysterische chick. Haar reactie is vet hilarisch, als je stukken afsnijd :)

Deel Deze Pagina