De Veyron is de meest constante auto die spawned. Gewoon naar de dure winkelstraat rijden en daar staat die altijd.
Ook 100% Alleen heb ik die extra bigfoot missie nog niet maar dat zal wel komen omdat ik de checklist op social club nog niet volledig heb ondanks dat er op inet staat dat je de missie krijgt na de 100%.
Haha wtf. Ik loop met Franklin over straat en zie aan de andere kant van de straat een gast op een bankje zitten. Ik sprint richtin die gast en 1.5 meter voor ik bij hem ben druk ik X + B. Hierdoor duik ik met m'n kale kop vol tegen de noten van die gast op het bankje. Is hij gewoon knock out.
Spoiler Heb nu de storyline uitgespeeld, maar ik had toch echt verwacht dat je die cult epsilon nog tegen zou komen ofzo iets. de wereld mag dan wel groot zijn maar voor me gevoel zijn er te weinig missies.. hopelijk komt er snel dlc en gta online
Als je de story hebt uitgespeeld, Spoiler Ga je met michael naar het internet. Zoek op Kifflom en dan vul je die test in op de site. Daarna krijg je een nieuwe missie
Eindelijk: Nu nog de 70 gouden medailles, en ik ben klaar voor de MP . Voor de mensen die denken, ZO LANG?! Ik heb de game op mijn dooie gemak gespeeld, genoten van alle side missies en uren gefreeroamed
Neen, ik had gisteren al vermeld, bijna 2 weken vrij en 0,0 verplichtingen. Morgen begint het echte leven weer "zet wekker op 5:00 uur ". Er was zelfs nog een beetje tijd om sociaal te doen
Gaat over het einde, grote spoiler alert!! Spoiler Ik heb de big heist gedaan en nu gekozen om zowel Trevor als Michael in leven te laten. Heeft dit invloed op de cash van de laatste heist? Want eigenlijk krijgen ze dus alledrie rond de 30 miljoen. Wanneer krijgen de personages dit uitbetaald?