1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hmmm die kleurencombi laat me te veel denken aan voertuigen met Monster Energy stickers erop, zou hier ook zo op passen. Wannabe Ken Block? Nee bedankt.
     
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Vind het ook niks.. Verder zijn ze wel heel inspiratieloos betreft te DS4. Daar is geen klote aan gedaan behalve de LED groen laten branden
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Boeiend, het is gratis! Daar gaat het om :+

    Nu nog zien te winnen met al die miljoenen mensen die mee doen :+
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik krijg voor de verandering weer eens die update van 1151MB...
     
  5. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Bij mij wordt voor GTAV gewoon 17GB gereserveerd.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind de consoles wel nice hoor. Ik had heel graag de Xbox One zo gezien. Het mistte absoluut dat groene :)
     
  7. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Haha ik speel nu iedere avond als ik tijd heb met paar vrienden online. Damn wat hebben we een lol met de grootste onzin :)
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind het ook tof staan. Beetje die oude Xbox look. Fucking vet juist
     
  9. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Iemand? Blijf in lobbys terecht komen waar maximaal 2 mensen inzitten...
     
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Merk toch wel weer dat ik een beetje klaar ben met GTA V. Ik mis gewoon wat dingen waardoor ik de vorige GTA games veel leuker vond om te blijven spelen..

    Het verhaal is in het begin nog wel leuk, maar na een tijd vind ik het toch niet echt heel boeiend meer. Ik mis ook dat je geen dingen kan kopen (huizen, restaurants etc) waar je ook echt in kan lopen. Niet dat je alleen de buitenkant kan zien en er voor de rest niks mee kan. Ook natuurlijk de andere dingen waar je niet in kan. Er zijn maar een paar gebouwen waar je in kan, maar waarom hebben ze dat niet in dit deel gedaan. Echt zo jammer =(

    De volgende GTA moet gewoon weer 1 hoofdpersoon hebben waarmee je speelt en ze moeten echt weer meer gebouwen erin doen waar je ook daadwerkelijk in kan. Tenminste dat wil ik dan;)
     
  11. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Jaa man, 3 hoofdpersonen is echt pure schijt.
    Sowieso moet je in GTA VI in bijna alle gebouwen kunnen, dat is pas een toffe revolutie ipv met 3 personages moeten spelen. Dat 3 personen ergert me vooral omdat het ook nog eens verplicht is om op sommige momenten te switchen.
    Die special ability is er ook maar geforceerd ingebracht zonder enige toevoeging, dit is GTA geen Harry Potter! Nee, de ''vernieuwingen'' hebben het em niet gedaan dit deeltje.
    Het verhaal is idd na een tijdje niet meer boeiend, vooral omdat die tokkie Trevor continue bloedirritant is. En het is natuurlijk ook pure puin dat je in dit deel, waar het nota bene gaat om geld verdienen, amper iets kunt kopen. Je doet eigenlijk alleen heists om vervolgens nieuwe kleertjes te kunnen kopen en/of je waggie te pimpen. Nou alé zeg.

    Dit blijft 1 van de slechtste GTA's.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    8)

    Ik vind het wel een erg leuke GTA, Online gedeelte is ook erg leuk om te doen met wat vrienden. Voor het neuwe deel zie ik ook liever weer 1 hoofdpersoon.
     
  13. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Huh, heb jij vrienden?!

    /Mod Even normaal doen aub. /Hybrid
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2014
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb zelf een hekel aan GTA online, het lijkt alsof de hele focus op online is gelegd en dat ze de singleplayer maar laten voor wat het is. Er had veel meer in kunnen zitten.
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Waarom kan je niet gewoon free roamen in gta online zónder politie.

    En waar is cops n crooks?
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Trevor was wel tering ongesteld op het einde ja.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha.

     
    MaasMaas, Lethal AK47, Rampage en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Fuuuck.
    Ik moet echt gekke dingen tegen komen zoals vrouwen die autorijden of dit. _O_
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik merk wel dat ik veel meer de tijd neem om te free roamen nu omdat ik de story destijds al heb uigespeeld op de 360.

    Ik heb net de eerste Heist gedaan bij de juwelier en speel nu met Trevor. De vorige keer had ik er niet zoveel problemen mee, maar ik vind het nu een irritant geforceerd personage.

    /Edit: Zons opkomst en ondergang was al spectaculair, maar dat ziet er nu echt helemaal fantastisch uit. Echt prachtig!
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Oké, in first person gewoon rustig rondlopen is echt gruwelijk. Vooral in gebied van Franklin. Pas dan zie je echt alle details en 'leven' dat de game te bieden heeft.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Snap wel niks van focus met Snapmatic. Moet op R3 drukken, maar zie geen verschil.
     
    pim_smeets vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina