1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ze moeten naar die EVE Online character creator kijken :D

    Al zou ik daar tientallen uren mee bezig zijn denk ik :+
     
  2. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Er is gewoon een heel groot percentage wat de looks niks interesseert, ik klik meestal gewoon random wat aan en soms kies ik voor de grap ook gewoon het meest lelijke wat je maar kan doen. Uiterlijk van character boeit mij vrij weinig.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat heb ik gezien bij je Hunter ja. :+
     
    Reson vindt dit leuk.
  4. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Dat is zo'n voorbeeld ja :D
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp iets niet, op Xbox One wordt er bij Saved Data 14 GB geserveerd. Dit staat onder mijn MosquitoSmasher plaatje van 9.3MB. Wat is dit precies?
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Is het mogelijk om die filmpjes die automatisch gemaakt worden uit te zetten? Nu wordt er voor elk headshot dat ik maak een game clip gemaakt. Beetje zinloos wel.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat kan uit, maar dan geloof ik wel voor alle games :)
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    En je "Xbox: Record That" functie met Kinect werkt dan ook niet meer. Dus of automatische gamecliprecordings of helemaal geen. Verschrikkelijke functie inderdaad.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt mij op dat eigenlijk veel games het niet meer doen. Laatste die dat deed bij was BF4.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Worms wel :p 2 random clips opeens opgenomen daarmee zag ik net.
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Sinds vandaag start mijn GTA V (digital copy) niet meer op de XB1. Bij het startfilmpje, net nadat je de pistoolschoten hoort en de vijfde ster rechtsboven verschijnt, blijft het beeld en geluid hangen en reset hij uiteindelijk naar het hoofdmenu.

    De xbox hárd uitzetten, 7 seconden op de uit-knop duwend en daarna ook de stroom eraf halen, helpt niet. Zijn er meer mensen hier met soortgelijke klachten (en wellicht oplossingen)?
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik las op FOK! forum dat iemand problemen had met volgens mij de PS4 versie, en dat had te maken met de servers van Rockstar die blijkbaar storing hadden, want hij kreeg het wel aan de praat toen hij zijn LAN-kabel eruit had getrokken.

    Maar goed, je zult vast niet de enige zijn dus hopelijk is het zeer tijdelijk en lossen ze het snel op.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Moet wel zeggen dat ik toch nog steeds een dip zie qua frames. Het is gelukkig een stuk beter dan vorige gen, maar een nieuwe openworld game van Rockstar moet wel beter op dat gebied in de toekomst.
     
  14. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Voor eigenlijk alle ontwikkelaars is het een kwestie van compromissen. Van de ene kant moet er genoeg activiteit zijn, en van de andere kant moet de game soepel lopen. Nu zijn er al enkele games die tegen deze problemen aanlopen, dus of de game ziet er minder uit en meer activiteit, of de graphics spatten van het scherm de er gebeurd geen ruk.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    'GTA 5 krijgt 23 december online heists via dlc'

    Volgens een bekende GTA-lekker krijgt GTA 5 op 23 december online heists. Dan zou de eerstvolgende dlc uitkomen.

    De persoon in kwestie claimt dat hij de testversie van de dlc al heeft gespeeld, en deelt wat deze dlc bevat: Heists! Eindelijk! Na een half jaar wachten krijgen we eindelijk online heists - als de persoon het bij het rechte eind heeft. Het gaat om zes heists, verspreid over 4 locaties. De heists zijn op zowel last-gen als current-gen beschikbaar. Verder voegt de dlc onder andere vijf nieuwe Cops & Crooks-missies en drie nieuwe auto's toe.

    Rockstar zei in november al dat de eerstvolgende grote dlc heists zou bevatten, en het lijkt dan eindelijk zover te zijn. Nu nog wachten op een officiële bevestiging...
     
    Dyonko en bulletproof010 vinden dit leuk.
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Cops & Crooks! Leuk speltype in IV :D
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    COPS N CROOKS COPS N CROOKS
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
     
    Froggle vindt dit leuk.
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189

Deel Deze Pagina