FF rond gezocht. Meer mensen hebben er last van. Als ik zin / tijd heb zal ik nog wel ff een van de andere eindes proberen ...
Heb je alle stuntjumps? Duik pakketjes? etcetc? Je hebt naast de missies ook een ton andere dingen nog te doen.
Ke moet ook al die verschillende collectibles voor de 100% en alle flight missions/trainingen, etc, etc. Is echt een shitload. Ik zit ook rond de 88% maar ga die 100% nooit halen, gewoon teveel collectibles en ik krijg een aantal flightschool missions niet gedaan ...
Ja je moet met 4 players, kan het met 4 players, en kan het niet met minder dan 4 players doen! The co-op heists will be four player multi-segment missions, and, according to Sarwar, will be organised by a designated "heist leader" among the group.
Kan niet. Updates komen beschikbaar, en deze rollen ze blijkbaar al eerder uit. Er is niet iets van een geforceerde update ofzo.
Zag toevallig wel al de achievements maar nog geen update. edit: WTF ik kan mijn garage niet inkomen iemand heeft een basketbal ding neergezet....
Holy shit wat zijn die heists vet! Net de intro heist en de prison break heist gedaan. En 400.000 dollars erbij