Met races krijg je helaas niet echt veel geld en RP en dat is nu juist het onderdeel wat ik het leukste vind. Met survival en missions kan je veel geld verdienen en RP. Wat ik soms doe is gewoon zelf een race hosten en dan net voor de finishlijn mijn auto stil zetten en dan 10min wachten hehe dan heb je in eens heel wat centjes. Die races gaan namelijk met tijd hoe langer een race duurt hoe meer geld je krijgt. No fun maar wel snel geld...
Ik speel dit spel nooit maar volgens mijn zoon duurt dit spel lang met laden en zeker online joinen geeft vaak problemen. Ik wil dus eigenlijk ff weten of ik dit kan oplossen voor hem of dat het zo hoort
Begrijp ik het nou goed, dat je Heist missies alleen met 4 man kan doen? Of kun je alle missies ook gewoon met 2 man doen?
Gisteren de Prison Heist zonder al teveel problemen doorlopen. Onwijs tof! Ik vind het nog steeds een minpunt dat je de heists echt met 4 spelers moet spelen, maar ik snap wel waarom aangezien echt iedereen zijn eigen taak heeft en je eigenlijk niet zonder elkaar kan. Nu op naar de Humane Labs om de Hydra te kunnen kopen! Mensen die willen heisten op de One voeg me trouwens maar toe (graag even met bericht dat je van XBW bent). Gamertag: Cobra Frangster
@Froggle Vanavond rond 20:00? Wat is je Gamertag? Dan voeg ik je even toe! Dan heb ik nog één plek over. Wie wil? @egelhunter?
Het is er gisteren niet van gekomen, maar we willen toch vanavond nog beginnen en morgen afmaken. Het gaat ongeveer 6 uur kosten om alles te completen, dus heb je interesse, stuur me een berichtje.
Tref ik steeds irritante mensen of zijn het er gewoon echt veel die er tijdens een heist mee kappen? Ik denk eigenlijk het laatste, aangezien er op dit forum druk afspraken worden gemaakt