Ik krijg deze game aankomende week ook voor de Xbox One. ( had hem al opde xbox 360 ). Kan hem via een vriend goedkoop overnemen. Vraagje, ik hoorde dat de jou geld / auto's / appartement online mee neemt van de Xbox 360 naar de Xbox One? Of moet je online overnieuw beginnen?
Gisteren eindelijk de Rhino kunnen kopen, wel lachen om mee te irriteren. Online zie je ze zelden (misschien maar goed ook door de ravage), er zijn wel veel van die Insurgent's maar vond een tank toch leuker.
Zojuist de 100uur speeltijd ook aangetikt in GTA V op de pc, enkel single-player tot nu toe... Kan nog steeds geen genoeg krijgen van deze game, heerlijk!
Zijn hier meer mensen die als ze GTA V spelen ook weleens stil staan en gewoon de radio luisteren en wat anders gaan doen? Of ben ik de enige die dat doet?
Vond dit wel een mooie actie tijdens een GTA Race gister http://xboxclips.com/XplodedAppendix/b8b46ddc-ba22-4f1b-9d59-cb6ebb4bf04b
Haha radio luisteren doe ik niet meer want al die nummers al tig keer gehoord (speel op de 360) Maar was wel gisteren met de Rhino gewoon rustig door de straten aan het rijden. Best lastig als iedereen dan op je gaat jagen, geen auto's kapot te maken en geen politie achter je aan te krijgen. Awesome filmpje!
Grappig en goed gedaan! Helaas geen verkeer of bevolking maar dat zal wel een kwestie van tijd zijn. Komen de nieuwe auto's ook in de offline modus beschikbaar? Of is het puur en alleen online?