1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik had een moment waar een politie agent iemand aan het achtervolgen was ik geef een klap tegen die kerel aan die aan het weg rennen was. En de politie agent bedankt me en zegt dat ik nu maar beter weg kan gaan en we het buiten de boekjes houden. En vervolgens als de andere cops er aan komen zegt hij van ''Please move away, citizen this is a crime scene.''
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    hebben meer mensen dit: ik heb als 1 personage de helipad gekocht..
    switch ik naareen andere personage dan is de helipad gewoon weer te koop en kan ik hem dus weer kopen met die andere persoon..
    dat is toch raar... !?!?
     
  3. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Wat is daar raar aan?
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het ook raar hoor. Mijn werkgever heeft gisteren een Audi Q7 gekocht, die is ook van mij.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Alles samen delen doen ze niet aan in GTA V.
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat? Ik heb ze alle 3 al over dezelfde stripper laten gaan. Dus aan delen doen ze wel. :+
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik hoop voor die andere twee dat Trevor als laatste was. :+
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    :9:+

    Nog meer mensen die nog niet eens op de helft zitten? Een week geleden Fifa 14 gekocht en sindsdien GTA niet meer aangeraakt.. In het weekend maar weer eens oppakken!
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Amper 25% hier, maar heb ook niet zoveel tijd om te spelen. :)
     
  10. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik vind de percentages juist wel snel gaan. Ook niet zoveel gedaan nog maar zit al op 29%. Ik hoop dat er nog heel veel missies komen anders gaat het best snel naar mijn idee.

    Dat is awesome _O_
    Ga ik ook proberen.
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dat is volgens mij een van de random events, want ik had gister exact hetzelfde. Random event herken je aan een blauw rondje op je radar dat verschijnt als je in de buurt komt. Ik was beetje aan het rondrijden en opeens zag ik zo'n blauw stipje langs de weg, dus ik dacht, ff kijken. Zie ik een agent achter iemand aanrennen, freeze motherfucker riep ie tervergeefs. Dus ik dacht, kijken wat er gebeurt als ik help, dus toen reed ik de suspect aan zodat die op zn bek ging. En toen werd ik idd ook bedankt en zei de agent dat we dit idd maar beter buiten de boekjes moesten houden ;)!
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ah dat zou goed kunnen.

    De 3 characters hebben ook allemaal een andere kleur toch? Soms kom je ergens en krijg je kom terug als.. om de missie te starten.
    Het viel me ook pas op dat je bij het switchen nummertjes bij de characters ziet staan.. is dat het aantal openstaande missies?
     
  13. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Wauw, ik sla bovenop Mt. Chilliad iemand op z'n bek, krijg ik een ster. :emo:

    Staan er vervolgens binnen 20 seconden 3 politie wagens boven.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Daar hoef je je niet zoveel zorgen over te maken denk ik. Ik zit op 45% en heb pas 32/69 missies gedaan.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Zijn die dingen die de characters doen als je switcht trouwens ook scripted?
    Laatst switchte ik namelijk naar Trevor die ik ongeveer op het strand had achtergelaten, heeft hij een willekeurige gast onder de pier vastgebonden aan een paal. :lol:
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Heb ik ook gehad :lol: Heb hem ook maar doodgeschoten, Trevor zou natuurlijk nooit zomaar iemand aan die paal vast hebben gebonden.
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Jammer dat de locaties zo vaag zijn.

    Op de in game map heb je geen straatnamen en aan de map die bij het spel zit heb je ook niet bijster veel.

    Zoek stab city maar eens op of het Richmond hotel of een ziekenhuis. :confused:
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    [yt]imIkmHCo8Lw#t[/yt]
     
  19. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Uitgespeeld, beste game van de 360.
     
  20. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je eigenlijk snel geld verdienen? Want ik heb gemerkt dat je voor missies geen geld meer krijgt en ook geen jobs meer zijn zoals inbreken, politietje of ambulanciertje spelen... Mijn geld is bijna op en weet dus niet hoe je gemakkelijk aan geld geraakt... :eek:
     

Deel Deze Pagina