1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

1. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel even oppassen want sommige aandelen moet je pas NA de missie kopen. Dan koop je ze heel laag in en verkoop je ze na een paar dagen voor hun 'normale' prijs. Bij sommige missie's is de winst zelfs 300%.

Staan wel guides op internet hierover.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.092
    Je bedoelt de Heists? Sommige keuzes hebben minder crew mensen nodig waardoor er meer is om te verdelen.

3. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    goedkope crew gaat altijd dood bij mij:p

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik kies altijd de slechtste en dan zijn de missies nog een eitje.

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Loop je dan juist niet veel geld mis? Zelfs met de beste is vaak het geld wat ze binnenhalen meer dan het percentage dat ze krijgen.

6. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Dat zou ook best raar zijn als het andersom was.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zouden auto's die een tijdje stil hadden gestaan naast de weg niet in het vehicle impound geplaatst worden? Ik heb naar mijn weten mijn gepimpte BF Injection in Trevor's garage laten staan...of ik heb de auto toch gebruikt. Maar in de garage staat hij niet...en de impound staat niet eens op de map. Garage bug nog steeds of is er ook een impound bug?

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien is de impound al vol?
    Max 2 kunnen er staan.

9. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    IK heb 2 vragen.
    Kun je een heist starten met dezelfde mensen van 'The Jewerly Heist'?
    en ik kom niet verder dan de missie Hood Safari .. daarna krijg ik geen telefoon/mail meer.

10. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Ja, dat kan.

Gewoon eventjes wachten op een telefoontje, een keertje switchen naar alle personen en desnoods even een aparte save maken en hem eventjes opnieuw opstarten!

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar dan moet het icoontje op mijn map staan lijkt me toch? Want die staat er dus niet op de map. De impounds zijn wel per character lijkt me toch?

12. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Oke bedankt.
    en hoe start je een heist?
    bij lester moest je het opvolgen en nu?

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zo die cougars zijn wel irritant zeg. Zodra eentje je grijpt ben je gewoon dood. In RDR had je tenminste nog een tweede kans om hem te doden.

14. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kwam met Trevor onlangs een verliefd stel tegen en die vroegen of ik hen met hun auto naar een hotel wilde brengen. Toen liet de game mij weten dat ik ze ook naar een of andere cult kan sturen. Nou heb ik weer een random figuur in mijn auto zitten, omdat hij ruzie had met zijn vrouw, maar waar is die cult dan?Dan breng ik hem daar eens heen.

Nevermind...

Ik vroeg het te snel. De game liet het zojuist wederom opnieuw weten. Eens even zien what this is about, hehe.

Laatst bewerkt: 5 okt 2013
  16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat is een A op de map die pas verschijnt als ze bij je in de auto zitten. Kan alleen met Trevor btw.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Oh man...hoe evil is die shit. Ik heb hem er zojuist heen gebracht. Heerlijk ook die leugens van Trevor onderweg:

Dude: Eh mister, the country club is the other way.
    Trevor: Oh yeah i know, just taking the route that has less traffic.

En dan wanneer je er bijna bent...

Dude: Ok, we are way past the club now.
    Trevor: Relax, i just know this other great country club i wanted to show you.

Dit vind ik zo machtig aan Rockstar games...ik was gewoon aan het rondtuffen, om een missie te doen en dan ineens kom je zoiets tegen. Ben het gebied ook naar binnen gegaan en je hoort daar een nogal apart liedje de hele tijd. Komt er nog wat meer duidelijkheid over deze cult of blijft het hierbij? Vraag me af wat er met die dude gebeurd is, lol.

Laatst bewerkt: 5 okt 2013
  18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Serieus.. vlak voor het huis van Franklin stap ik in een auto. Meteen politie. Verstop me achter een huis denk dat ze weg zijn.. politie toch weer terug.. en wordt met 1 ster helemaal in elkaar gebeukt. WTF. die politie had wel iets makkelijker gemogen bij 1 of 2 ster :p.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het cop systeem heeft echt zijn plus en minpunten. Pluspunt is dat je je nu echt kan verstoppen. Minpuntjes zijn dat ze idd echt te overdreven reageren en dat 1 ster automatisch naar 2 gaan. Nog een minpunt is dat je gewoon altijd wordt gezien. Vandaag in de middle of fucking nowhere...had ik twee gasten afgeschoten, met een demper nog wel. En toch komt er een ster...yeah right.

20. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Klopt ik heb een hekel aan het cop systeem van GTA V. Ik zou veel liever zien dat ze je met 1 ster geweldloos proberen te achtervolgen en op een fatsoenlijke manier aan houden. 2 sterren wordt gewoon onrealistisch met al dat gebeuk meteen! :mad:

Deel Deze Pagina