1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik had ook optie C gekozen. Kreeg op dat moment "fuckmind" Franlin kent Michael, Trevor pas en hij moet hun al dood wensen en hij zelf komt er levend van af? Terwijl hij ook van alles en nog wat heeft uitgevreten bij die orgisaties.

    Het verhaal begon even sterk toen Trevor de waarheid achter Michael zocht wie er begraven zou zijn, maar als je goed nadenkt dan wist je dat het Brad zou zijn. Hij was immers levensgewond.

    B en C zijn dus Michael, Trevor dood en de orgisaties gaan verder met delicten plegen?
     
  2. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Trevor goed opgelet had, had hij wel door dat Brad helemaal kapot geschoten was 9 jaar terug.
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654


    Deze is ook leuk :lol:
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Kan iemand me helpen met de street races, ik heb het spel al uitgespeeld enkel heb ik nog maar 1 (van die missie) street race gedaan met Franklin?

    Heb al gezocht met google en Rockstar ging het probleem proberen te verhelpen maar dat was 2 weken geleden.
     
  5. Dokter V

    Dokter V Achiev Ho

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de eerste straat race is daadwerkelijk een missie (is ook terug te vinden bij Mission Replay genaamd Shift Work). De andere races worden via de telefoon via Hao aan Franklin doorgegeven en kunnen alleen 's nachts worden gedaan. Ze zijn ook niet allemaal tegelijk zichtbaar. Pas nadat je een medaille hebt gewonnen in de voorgaande race, word je weer gebeld voor de volgende. Uiteindelijk zijn het er 6 (incl. de missie). Als je bv bij de 4de race bent, zijn race 2 en 3 uiteraard wel te zien.
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Belt hij me of stuurt hij een berichtje/mail?

    Ik vind het gek dat ik na al die tijd nog niks heb gekregen. Bij die missie ben ik sowieso eerste geëindigd (is ook een vereiste denk ik) dus geen idee waar het aan ligt. Of moet ik 's nachts rondrijden met Franklin en hopen op een berichtje?
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Tussen 20.00 u en 03.00 u 's nachts zou je op de map een icoontje moeten vinden met een racevlag en een auto.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755

    :+
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Ik heb een paar keer deze melding gekregen: You have received an invite to User Generated Content which is currently restricted by your member content settings

    Ik zie die setting nergens staan?
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben de SP aan het doen nu, maar krijg regelmatig invites voor Online. Kan ik dit gewoon uitzetten? Ik kijk in de settings en bij notifications zie ik staan: Phone alerts. Moet ik die uitzetten of is die niet voor Online?
     
  11. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je die uit dan ontvang je idd geen invites meer.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok dan. Dus het betekent niet dat er iets uitgeschakeld wordt voor de SP? Dan is het goed.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Heb ik ook best vaak. Ook geen Gold?
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Ik heb wel Gold :eek:
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Awh aftiteling D:.
    Christus wat een game, af en toe verveeld maar die momenten waren gelukkig veel kleiner dan de epische momenten \o/.
    Ik ben voor optie A gegaan wat Trevor was echt een bitch tegen het einde righting Michael, nu ff optie B en C doen :p.
    En dan nog die Assasination Missions doen en lekker alle auto's tunen :D.
    Maar waarom moest er nou een van hun dood?
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Dan is het wel raar. Ik dacht altijd dat het was omdat ik geen Gold had.
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Vond je het niet terecht

    hoe Trevor reageerde tegen Michael?

    Na de story line ging ik met Franklin Trevor ophalen voor een activiteit, tijdens de auto rit gaf hij aan
    Michael toch nooit echt te kunnen vermoorden.
    En dat gevoel had ik altijd al, in tegenstelling tot Michael geeft Trevor uiteindelijk wél wat om zijn (echte) vrienden.
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Ja dat wel, maar c'mon, get over it.
    Je bent wel een massamoordenaar, psychopaat en meestercrimineel maar dan ga je daar over lopen bitchen8).
    En ik heb ook de beste auto's bij Michael en Franklin, en ik kon Michael ook niet vermoorden vanwege z'n familie en Franklin ook niet omdat die eigenlijk niks fout heeft gedaan.
     
  19. Seh

    Seh Guest

    Get over it? Michael was de enige die Trevor had en je merkt aan alles dat hij weldegelijk gevoel heeft, ondanks dat het een psycho is. Zie bijvoorbeeld de dialogen als het over de dochter van Michael gaat.

    Dunno, ik vind Michael een veel grotere klootzak dan Trevor. Trevor is tenminste wel eerlijk en straight forward.
     
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Ja ik ook hoor, maar goed zoals ik al zei het ging me vooral om de shit die ik al met Michael had gekocht en z'n familie.
    Ga die andere eindes toch maar niet spelen, wacht tot ie op PC uitkomt en dan weer helemaal afspelen :p.
     

Deel Deze Pagina