Ik heb de andere eindes allemaal op youtube gekeken. Wist niet dat er zelfs een mogelijkheid was om Spoiler Franklin te doden.
Spoiler Iedereen blijft leven en je rekent af met alle klootzakken die je tegen hebben gewerkt in het spel
Spoiler Serieus . Dan ga ik ff heel snel m'n save opnieuw opstarten en die kiezen\o/. Had al zo'n vermoeden maar ik was bang dat Franklin dood zou gaan.
Spoiler Als je niet voor C kiest ben je toch geeek. Dan is het verhaal eigenlijk niet eens compleet. Wie zegt dat de FIB dan niet Michael blijft lastig vallen, Stretch uiteindelijk Franklin pakt en Devon weer gay gaat doen. A en B kunnen gewoon echt niet eigenlijk.
Een heerlijk spel, in elk opzicht. Toch mis ik gevoelsmatig wat dingetjes. De gekheid van San Andreas (stonermisssies, de bizarre karakters, met landbouwwerktuigen FIB's dood moeten rijden, etc.). Net weer IV erin gedaan ter vergelijking. De stad voelt daar net wat levendiger aan, meer stads (een beetje smeriger/minder steriel). Gezeik? Wellicht, maar grotere nadelen kan ik ook niet bedenken. V is een geweldig spel en wat kwaliteit betreft de beste GTA ooit.
Vind Trevor eigenlijk vooral heel 'rigoreus' in de dingen die hij voor ogen heeft, waarbij hij schijt heeft aan alles, maar hij heeft idd wel gewoon emotie en doet niet zomaar psycho stuff (alhoewel, soms..). Ik vond hem eigenlijk gek op een awesome manier. Michael vond ik een ontiegelijk saaie lul. Heb trouwens ook echt geen mailtjes van Maude voor die Bail Bond missies.
Geniaal, ik rij achter zo'n dude in een normale auto terwijl ik in een Cheeta rij, beetje revven en die kerel schud z'n hand terwijl ie dit gebaar maakt Zijn opeens ook heel veel mensen die een foto van je auto maken en opmerkingen maken als je in een getunde Z-type van 10 miljoen rijd .
als ik niet in een missie ben en tussen personages switch staat er bij de portretten van de personages in een ronde circle een klein getal kan iemand me vertellen wat dat getal betekenT?
Aantal (side)missies voor dat persoon. Op de kaart staan ze ook: Blauw is alleen voor Micheal Groen voor Franklin Geel voor Trevor Veel missies (zoals heists) kunnen door meerdere personages gestart worden. Overigens staat dat getaal naast missies dus ook voor Stranger and Freaks missies die te doen zijn.
Ze lijken er ECHT op, die gezichtsuitdrukkingen en alles gewoon!! Ik denk dat ze toch licht gebasseerd zijn op hun hoor. Heeft ook dezelfde mond als Michael.