1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Trevor is mijn main man..... Franklin vind ik niet zo tof, Michael is ook wel stoer.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    11.999
    Leuk Bevonden:
    9.553
    Michael wordt nadat ik de game heb uitgespeeld ook m'n main character.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond Michael wel het tofste eigenlijk. Franklin is oke maar we krijgen niet veel over hem te weten zoals de andere twee dus de band is er minder imo. Trevor is gek en dat is lachen maar na een tijdje begon ik hem wel irritant te vinden eigenlijk.
    Nu ik klaar ben speel ik veel met Franklin. Gratis upgrades en blijft de beste driver.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Franklin heeft imho de handigste special skill maar ik vind Micheal en Trevor samen veel leuker. Franklin hangt er maar een beetje bij
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Idd dat gevoel krijg ik ook een beetje.

    Ben ook benieuwd wat die Blaze Boy die hier elke keer Michael af zat te kraken zonder de game toen ook maar gespeeld te hebben er nu van vind! :+ Michael was dik, oud en geen goed GTA karakter was het volgens mij.
     
  6. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Michael en Franklin zijn mijn favoriet. Ik vond het verhaal ook veel leuker met hun twee samen voordat Trevor erbij kwam. Toen een paar missies met Trevor gespeeld en dat was toch ook wel tof, maar daarna begon zijn constante gezeur... :emo:
     
  7. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik vind Trevor eigenlijk maar een idioot, zijn enige echte eigenschap is dat hij gewoon gestoord is volgens mij. Om die reden heb ik ook vaak het idee dat hij zich soms een beetje 'out of character' gedraagt. In een hoop van die stranger missies en random encounters bijvoorbeeld, waarom helpt hij die mensen uberhaupt? Die vent heeft totaal geen empathie, waarom dan wel een totale vreemdeling een lift geven en dan ook nog een leuk gesprek voeren onderweg? Het lijkt een beetje alsof zijn hele karakter draait om onvoorspelbaarheid...
     
  8. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Gister even geregeld dat zowel Michael als Trevor een F16 in de hangar hebben staan. Volgende optie: Tank jatten. Kan hem kopen voor 3 miljoen maar dat gaan we niet doen. Uitdaging om te doen.

    Tip! Ga voor de poort staan van de kazerne. Bel de brandweer. Die komen na een paar minuten. Jat de brandweerwagen, ga nu als een speer door de slagbomen de kazerne op. Links in de hangar staat de F16. Dit is de beste manier om die te jatten. Moet wel geluk hebben dat een tank niet voor de hangar staat want die knalt je overhoop.

    Ga op deze manier ff proberen een tank te jatten.
     
  9. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Of je gaat gewoon vanaf de andere kant de kazerne op. En dan via het linker poortje dan duurt het even voordat ze je zien. 1 keer gehad dat ik de 4 sterren pas kreeg toen ik al in de F16 zat.

    Dat is de kant vanaf de Mt chiliad zeg maar. Dan meteen rechts 2e links en je staat er naast.
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Is een auto met 100% armor + bulletproof tires ook een optie? :cool:

    Zelf niet geprobeerd maar wil dat weleens proberen. :D
     
  11. Seh

    Seh Guest

    Jawel hoor. :eek:
     
  12. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je niet weet waar ze staan is dat wel handig ja. Echter als je exact weer waar ze staan en hoe je dus moet rijden is het bijna met elke auto (niet getuned) mogelijk.

    Je moet alleen wel een beetje geluk hebben dat er niet een tank in die omgeving rijdt.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat idee heb ik totaal niet bij Trevor. Tijdens de game kom je wel wat achtergrond info over hem tegen.

    En je kan vreemdelingen ook naar een sekte brengen met Trevor.

    Precies. Zijn visie van goed en slecht is gewoon anders.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2013
  14. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Kakzooi ik heb denk ik iets heel doms gedaan. Ik denk ik ga ff kloten met wat van die cheats. Hij heeft hem nu gesaved op de enige save die ik had.

    Nu kan ik volgens mij nooit meer archivements halen toch? KAK
     
  15. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja, kan nu eindelijk de eerste bug die ik tegen kwam uploaden..

    [​IMG]

    Mevrouw vond het nodig om op haar 'recht' te staan
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    WTF heeft ze om haar hand? Zo heb ik haar trouwens nog niet zien rondlopen in huis, haha.
     
  17. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Wie is het überhaupt?
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.808
    Amanda?

    Geniaal trouwens, je moet springen met (X) en terwijl je dat doet moet je (B) drukken. Dan laat gaat je personage vanzelf vallen, zorgt voor geniale momenten!

    Net die Maud tegen gekomen en zag dat mensen hier wat mee hadden zodra het verhaal is uitgespeeld. Zit pas rond missie 20 dus nog genoeg missies te gaan. Maar wat is handig om wel en in ieder geval niet te doen dus? Lester missies met Franklin pas na verhaal doen zodat je meer geld kunt verdienden toch? En wat betreft Maud missies?
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb hem ook uitgespeeld en heb nog wel de Maud missies. Neonova had het er inderdaad over dat bij hem de Maud missies niet worden geladen maar die zal wel weer eens iets over het hoofd zien :+ Ik zou me er niet heel druk om maken.
     
  20. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    @ ColdzeroNL: Amanda, vrouw van Michael.

    Wat die characters betreft, ik vond vanaf het begin af aan Michael het tofst en dat is eigenlijk niet veranderd. Trevor is wat Tripletth zegt te onvoorspelbaar. Ik vind hem wat schizofreen overkomen. Franklin vind ik saai, lijkt me leuker om met zo'n clown als Lamar te spelen, die me overigens steeds aan Ali G doet denken.

    Die Maude missions heb ik na de storyline zonder problemen gedaan. De eerste keer moet je naar haar toe, maar daarna smst ze de locatie steeds door. Mijn ervaring is dat je ten minste 3 Lester missions moet bewaren tot na de storyline.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2013

Deel Deze Pagina