1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ja.

2. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt kiezen uit twee wapens en ik raad aan de assault te kiezen (de tweede). Ze hebben natuurlijk een heel groot magazijn. Probeer je multiplier in stand te houden en niet alleen maar te proberen om de bordjes zo vaak mogelijk te raken. Het wapen heeft bijna geen terugslag, maar schiet alsnog niet onafgebroken, maar probeer te 'bursten' (steeds schieten en dan weer stoppen etc). Dan moet het wel lukken om rood/geel te raken.

Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst alle parachute jumps voltooien.

4. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt .
    Probeer andere MG

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Thnx, met bursten is het me gelukt. Meesten op silver (met Franklin en Michael), enkele op brons en enkele op goud.

edit: story mode uitgespeeld. Zit op iets van 74%, maar krijg geen missies / strangers oid meer, dus voelt alsof er niets meer te doen valt. Heb nu flilnk wat cash na the big score, maar geen idee wat ik er nu mee moet. :+

6. Misja

Misja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips? Heb de Vice Assassination als laatst gedaan, moet ik daarna iets gaan doen om te zorgen dat de Bus Assassination speelbaar word?

7. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staan er geen icoontjes op de map?

8. Misja

Misja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, alleen 1 kill frenzie icoon (die je met Trevor? moet doen)

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Hahah, ik had een bus gestolen en ben daarmee helemaal dwars over de snelweg gaan staan zodat echt niemand erlangs kon :+.
    Dus iedereen werd boos op me sommigen toeteren. Op een gegeven moment duurde het te land en reden sommigen zich dood tegen de bus 8). Zelfs toen de ambulance kwam reed hij zijn collega dood :lol:

Echt tot aan de horizon stond het vast.
    Oke beetje flauw maar ik heb me weer een half uurtje vermaakt :+

Alleen jammer toen ik wilde kijken hoelang de file precies was, 'verdween' de bus ineens en gingen ze allemaal dus weer rijden :'-(

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat laatste heeft GTA nog steeds :p

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Story uitgespeeld! Geweldige finale. Hoop dat er nog veel missions en heists komen idvv DLC.

Nu nog ff de andere shit doen en kijken of de 100% voor me is weggelegd (denk het niet). En dan eens naar de online ...

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben wel benieuwd eigenlijk naar mogelijke DLC, hoop echt dat er iets komt zoals RDR Undead Nightmare. 14 uur extra gameplay. Die DLC was goed, zelfs beter dan vele gewone games.

13. Seh

Seh Guest

Ik hoop gewoon op de kwaliteit van de twee DLC pakketten van GTA IV, dat was prima imo.

14. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Story net uitgespeeld. Leuk en bevredigend einde van een hele goeie single player.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Sowieso weer clubs nodig.

Tenminste iets waar je naar binnen kan. Game stelt behoorlijk teleur op dat gebied. Hele countryside is maar weinig aan imo en onderwater is zo boring als hell. Je hebt van die gigantische supermarkten in de game, laat ons daar naar binnen gaan, beetje dikke shout outs doen daar. Of Rockford Mall open, in Vice City had je die gruwelijke winkelcentrum.

Laatst bewerkt: 29 okt 2013
  16. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel met wapens binnen kunnen dan, anders is er ook geen hol aan :p

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Winkelcentrum, meer heists, discotheek, eettenten waar je naar binnen kunt, Gay Tony en meer huizen en/of garages kunnen kopen in single player. Kan nu echt te weinig auto's plaatsen.

Wat is die 100% achievement trouwens ruk zeg. Ik was een poging aan het doen maar dan moet je echt te veel vrije tijd hebben wil je die halen.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik zal GTA V vanavond hebben. Ik ga gelijk eerst de install disc installeren, maar ik las dat je de play disc het beste niet kan installe, is dit nog steeds zo? Mijn xbox maakt namelijk een flink geluid alsk m niet installeer.... Dus kan ik de play disc ook gewoon installeren of is dit slecht?

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Kan prima, het schijnt alleen zo te zijn dat de laadtijden wat langer duren.

20. avdp4nl

avdp4nl Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de playdisc ook geinstaleerd maar ik heb geen problemen,
    dus je kan hem denk ik gewoon installeren

Deel Deze Pagina