Iemand anders nog een idee? Heb een sms'je gekregen waarin stond dat er bestelbussen van 'Smoke on the Water' zijn gestolen en dat ik daardoor geen winst meer kan krijgen. Maar vervolgens niets meer van gehoord. Heb al wel eerder dingen voor dat bedrijfje moeten doen, maar dan stond dat op de map aangegeven. Deze keer dus niet. Dus wat nu? Na wat zoekwerk op internet blijkt het dat je direct moet reageren op het sms'je en dat het op dat moment dus wél op de kaart staat aangegeven.
Nog meer mensen (die nog niet zover zijn?) met de online en die van de week samen willen spelen ? Ik vind overigens die target reticule (dat stipje) echt kut te zien. Heb het al veranderd in circeltje met stipje, maar ook dat valt tegen veel achtergronden weg. Had van mij wel wat duidelijker gemogen ...
Ik zoek nog mensen die mee online willen spelen ja Heb nog niks online gespeeld omdat ik dat alleen met meer mensen wil spelen
Mooi. Zelfde hier. Heb tutorial gedaan en wat gekloot. Level 5 net geloof ik. Ik ga je adden Ik heb de XBWC al gejoined inderdaad ...
Wanneer je eenmaal winst of verlies hebt behaald/geleden met aandelen (dat staat dan in je portfolio) heeft het dan nog zin om je aandelen langer te laten staan, om ervoor te zorgen dat je meer winst/minder verlies maakt/draait? Of kun je het beste de aandelen verkopen wanneer ze eenmaal tussen je portfolio staan?
Na onmogelijke motor street race met Franklin (wordt constant overreden of motor stuitert ineens waardoor ik er af vlieg), keer ik weer terug naar Michael en staat de submarine op straat (zat er niet in toen ik van M naar F switchte). http://rsg.ms/1749G38
Dacht voor dat het spel uitkwam dat je ook met dat ding kon vliegen Want dat leek zo in de trailer. http://www.youtube.com/watch?v=hvoD7ehZPcM 0:39
Nee dat is gewoon stukje uit cutscene van missie dat ie omhoog getakeld wordt. Je ziet toch ook duidelijk touwen hangen enzo?
Ja sorry, maar als je zo simpel bent dan vind ik niet dat jij in staat bent om de XBW Elite Crew te leiden.