Denk dat ik weet wat die garage bug is. Ik had eerst geen problemen met de garages bij de huizen ze bleven altijd staan. Totdat ik voor het eerst op bed ging liggen en een game save deed. Toen waren opeens beide auto's weg bij Franklin. Daarna precies hetzelfde gedaan bij Michael en jup beide auto's weg. Of hadden mensen ook het probleem als ze de quick save optie gebruikte?
Ik ben bang dat ik met een bug te maken heb.. De laatste missie die ik heb gedaan: Spoiler Is om een getaway vehicle ergens neer te zetten De volgende missie zou dan missie 40 moeten zijn die als volgt heet: Spoiler Blitz play (derde Heist) Ik heb alle missies gedaan van Trevor en Michael, alleen Franklin heeft de eerste Lester missie nog open. Maar het lijkt me sterk dat die missie al gedaan moet zijn of wel? Moet ik eerst die Lester missie doen wil ik verder kunnen?
Ja al de benodigdheden heb ik en staan ook al klaar op de locatie. Ik ga denk ik toch maar die lester missie proberen dan. Moet ik dan vóór de missie alles investeren in de 'Betta Pharmaceuticals'? Of moet dat direct erna?
Ik had het helaas ook met de quicksave. Ben al 4 toffe voertuigen op deze manier kwijtgeraakt. Sowieso sla ik ook niets meer op bij Michael en Franklin.
Spoiler Maskers ook gekocht? De missie Blitz Play start bij de H. Niet bij Lester dus. Misschien moet je nog even wachten op een telefoontje?
Oke. Trevor heeft dit probleem niet volgens mij? Zeker bij de stripclub daar werkt het gewoon. Hier voor de mensen die het niet weten.
De eerste lester missie met franklin moet je doen, anders kun je niet verder met de story. (wanneer je in de map zit en op L gaat staan wordt die aangeduid als lester, diegene die je kunt bewaren wordt de L aangeduid met assassionation)
Volgens mij verschilt het per event, en heb je iig de kans om ze allemaal 1 keer te doen allemaal - correct me if I'm wrong
Ik heb net de eerste missie van Lester gedaan. Daarna heb ik alles geïnvesteerd en het liep allemaal wel lekker +70% Maar ik moest daarna van de xbox af dus heb hem maar gesaved. Maar nu ik GTA weer opstart ligt BAWSAQ eruit. Als ik dan naar LCN ga staat er dat al het geld weg is. Is dat dan ook zo of komt dat omdat BAWSAQ eruit ligt? Ik heb sowieso nog een save voor de Lester missie, dus wat moet ik doen, afwachten of even de missie overnieuw spelen?