Die beurs doet het bij mij dus niet. Ik krijg de volgende foutmelding: “Down for Maintenance.” Met mijn internetverbinding is niets mis.
Nee. Wat is dat precies Ik heb het ook alleen in de singleplayer geprobeerd en daar doet hij het dus helaas niet in.
Wat, Kabuto heeft maar 90GS in GTAV? Zit je nog ergens in het begin. HOE DAN! Na de grootste hype man ever te zijn.
Ben je rustig aan het vliegen beetje buiten het gebied kom je in een storm terecht en voordat je er erg in hebt klapt er een vleugel van je vliegtuig af Om daarna opgegeten te worden door een haai, mooi zo, die achievement had ik nog niet
Ik ben momenteel bezig voor 100% checklist :3 Als ik Social Club moet geloven is dit mijn progress tot nu toe:
Voor een wandeling naar de top van Mt. Chilliad krijg je geen achievement. Voor het genieten van de zonsondergang ook niet.
Heb juist de update verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nu werkt het goed Geen idee wat deze update inhoudt eigenlijk.
Ik heb er niet heel goed naar gekeken, maar volgens mij was het iets met een online compability pack ofso
[yt]4E0iD9twjDc[/yt] Alle trailers weer eens gekeken, gelijk weer klassiek hypehype. En nu kan ik ook nog echt spelen
Bij mij blijft ie ook vast lopen. Zelfs als ik hem herinstalleer. Ik hoop dat ze dit snel zullen oplossen. Iemand anders tips?