Je geld is niet zomaar weg! Paar keer de bawsaq site refreshen dan doet die het meestal wel, desnoods ff de game opnieuw opstarten.
Wat ben ik blij dat er geen agenten meer zijn op bikes, dat zou pas irritant zijn geweest. Vind het wel knap dat de politie een sportwagen kan blijven volgen en elke keer een boost krijgt om me te rammen. Maar dat heb je altijd al in GTA gehad dus niet echt kritiek (waardig).
Ik ben ze wel tegengekomen. Er stond er eentje in Blaine County naast de snelweg (snelheidscontrole ofzo) en ik reed hem per ongeluk over omdat ik hem niet op tijd zag. Ik heb ze bij achtervolgingen nog niet zien spawnen. Mijn Bawsaq-investeringen staan op zo'n +50% Gaat helaas om niet zo veel geld, hoogste is Micheal met nu zo'n 1,5 miljoen.
Jup! Baseballbat had ik zelf gevonden op het sportveld bij die universiteit/school iets ten westen van Micheals huis. Ik heb met Trevor ook een crowbar, die heb ik volgens mij ergens bij een constructionsite opgepikt. Op youtube staan meer dan genoeg filmpjes waar je al die wapens kan vinden. Molotovcocktails kan je bijvoorbeeld in het zuidoostelijke puntje van de havens vinden.
Bij mij sinds gisteren wel. Had gelezen dat je in Pisswasser veel moest inleggen dus gedaan, verdien er al lekker mee sinds gisteren.
Ik dacht trouwens dat je alle aanhangers enzo achter auto's kon hangen met trekhaken? Krijg niks achter die bak van trevor.. Wel leuk trouwens dat als een hoertje op 100% like staat je mms'jes van haar krijgt op je mobiel.
[yt]TcMlgSWYENo[/yt] Deze dude heeft vaak erg vermakelijke reviews. Ik ben alleen zelf nog lang niet door het verhaal heen en ga het niet kijken als hij over missies praat. Dus voor degene die deze review bekijkt...laat effe weten of hij over missies praat.
Serieus? Wtf man...dan is hij nog erger dan Gametrailers met die shit. Nah, dan kijk ik hem wel na het uitspelen.