1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764

San Andreas --> GTA V

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wat trouwens echt een nutteloze side missie was die duikboot missie waar je op zoek moest naar wrakstukken. Ben je echt meer dan 40 minuten mee bezig.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ah weer een retailer..mja..we gaan het zien. :)

Ik heb in de game als Trevor net een dude opgepikt die autopech had en hij moest met haast naar het vliegveld. Uiteindelijk raadde hij mij aan om shares te kopen in het bedrijf genaamd Tinkle. Ik heb zelf 29.300 dollar...met hoeveel shares bereik ik een beetje wat? Heb er nu 1507 aan gespendeerd en het zijn er 191.

En wanneer ga ik de resultaten zien? Daarnaast kan ik de shares ook verkopen. ..wanneer moet je dit doen? Ja ik.ben een noob qua dat.

Laatst bewerkt: 9 apr 2014
  4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Die had je beter tot het einde moeten bewaren, zo had ik nog meer geld verdiend met al mijn aandelen. Uiteindelijk maakt het niks uit, zolang je die Lester missies maar tot op het einde bewaard.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Tot nu toe heb ik nog maar 1 Lester missie gehad.
    Dat je die LiveInvader baas zijn kop opblaast tijdens die conference...
    Komen er hierna nog veel meer Lester missies dan? Veel later in het verhaal dan neem ik aan?

Iemand zei hier trouwens dat er geen sidemissies in zaten, maar dan vergeet je toch echt de verschillende strangers & freaks missies, waarvan er genoeg zijn. Dan heb je nog die random events en taxi missies. Ben het er wel mee eens dat cop missies en ambulance er gewoon in hadden moeten zitten.

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Die lifeinvader missie is geen assassination missie van Lester. Eigenlijk zou je voor deze missies gewoon een guide moeten volgen zodat je op het einde minstens 400 miljoen dollar per persoon over houdt. Zoveel stelt het namelijk niet voor maar het is wel handig om te weten waarin je op voorhand moet investeren. http://www.primagames.com/games/gra...-how-complete-all-five-assassination-missions

Je bent trouwens wel verplicht om de 1ste assassination missie van Lester uit te voeren voordat je verder kunt met het verhaal.

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, was vijf minuten cool. Daarna miste ik mijn radio en werd ik helemaal gek van dat kut gehobbel bij het water met bijbehorende framedrops.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ging in de Grove Street garage kijken en ineens zag ik allemaal nieuwe bollides. Allemaal van die business update. Rockstar brengt het als Online only content, maar het zit gewoon in de story mode ook, love that. Die Grotti Turismo is echt bruut.

Heb die bak net flink geupgrade en nou vraag ik me iets af. Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik de auto achter moet laten voor een missie. Normaal hoort die auto dan al vrij gauw in de impound lot te verschijnen? En deze tweede geupgrade auto (heb ook een Infernus geupgrade in de GS garage) wordt toch ook gewoon opgeslagen in die garage?

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Transporteert die auto bij het beginnen van een missie niet mee naar het einde van de missie?

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nee. Stel een missie is middenin Grove Street en de missie wordt aan de andere kant van de stad ge-triggered, staat de auto er niet. Maar het is goed nu, de laatste paar keer stond de auto in het impound lot.

Ik heb de game de laatste paar dagen flink gespeeld, ook flink verder in het verhaal. Ik ben het wel eens met mensen over bepaalde dingen. Misschien begint dit genre een beetje ' been there, done that' aan te voelen. Er is absoluut veel verbeterd, maar dat gevoel van toen je GTA voor het eerst in 3D had, zal nooit meer terugkomen. Ten opzichte van GTA IV qua missies zit het wel veel beter in deze. Zitten absoluut echt leuke missies tussen. Maar nergens tijdens het spelen had ik zoiets van....''Man dit is werelds''. Zeg maar.

Wel raar dat we nog steeds superveel shooters krijgen en daar wel elke keer weer van kunnen genieten. Ik denk dat het Rockstar's bedoeling was om dit genre flink te upgraden dmv het character switchen. Hoe tof dit ook is...ik zelf ervaar het niet als iets mega groots. Het is tof, dat absoluut, maar een game-changer? Qua missie variatie is het ook beter en toch zou ik nog meer missies willen zien die zich ook binnenin gebouwen afspelen. Geef ons daar toffe shootouts waar je ook shit kunt mollen...zoals in Max Payne 3 bijvoorbeeld.

Wat ik weer erg sterk aan V vind is de geloofwaardigheid van de gamewereld zelf. Elk straatje zo'n beetje heeft zijn eigen unieke look. Alles is geloofwaardig neer gezet. Zo kwam ik in een autosloperij terecht en het klopt gewoon, echt vol details. Ook blijft het contrast tussen Blaine County en het natuurgebied en de stad erg nice. Het is volledig anders. Rockstar is hier gewoon erg sterk in en ik zie andere games dit niet gauw zo goed doen, totdat GTA 6 er is.

Laatst bewerkt: 14 apr 2014
  11. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    GTA 5

Ik heb GTA 5 weer eens opgepakt en zit weer in het verhaallijn etc......
    Ik was deze game aan het bekritiseren omdat ik een tijdje alleen maar Assassin's Creed Black Flag speelde .
    Maar nu ik GTA 5 weer aan het spelen ben zie ik toch weer hoe mooi deze game is .
    Ik heb zelfs voor GTA 5 game een Xbox 360 aangeschaft en had er veel plezier mee tot ik hem een tijdje liet liggen .
    Dus moet ik voortaan geen vergelijkingen meer doen in gameplay want GTA 5 is totaal anders als Assassin's Creed Black Flag .
    Heb nu weer lol in GTA 5 en zal zeker zoveel mogelijk uit te spelen maar ik hoef geen 100% .

12. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik achter ben gekomen tijdens het spelen zijn de volgende punten .
    De potlitie maakt het onmogelijk om een leuke schietpartij te maken omdat zij zo agressief zijn te snel sterren bijkomen , echt heel erg irritant .
    Het politie systeem is heel slecht uitgewerkt en de auto's reageren zo agressief zodat een achtervolging storend is in plaats van een leuke achtervolging .
    Dus het hele politie systeem verpest zeker de gameplay .
    Je healt word veels te snel afgenomen en ook al heb je de zwaarste armor , heel erg jammer dat Rockstar North daar iederskeer in de fout gaat .
    Ik was al bang dat GTA 5 deze minpunten zou bevatten , heel erg jammer omdat het de rest heel goed is uitgewerkt .

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mja zowel online als offline had ik wel eens het gevoel met 1 shot gelijk dood neer te vallen. Armor leek me weinig te doen. Tijdens missies niet echt last van gehad, maar met free roamen kan het wel eens vervelend zijn.
    En politie gebeuren, tja, in menig game is dat het net niet. Vaak halen ze je toch wel in, ook al rijd je in de snelste auto. Vond dat verder niet zo slecht. In Sleeping Dogs bijvoorbeeld was het 2 tikken tegen een politieauto en die was kapot, doe dat 2 / 3x en je bent ze kwijt.

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Over die politie (zet het even tussen spoiler tags):

Tijdens de laatste paar hoofd missies krijg je echt ontzettend veel politie achter je aan. Bv. bij het beroven van de UD maar omdat alles zo ongelooflijk scripted is, is er ook niks aan en pakt de politie je toch niet. Gigantisch verschil wanneer je niet met een missie bezig bent en je al 2 of 3 sterren hebt, dan ben je uiteindelijk binnen de x minuten dood. Van auto's switchen gaat zo ontzettend traag dat je direct dood bent. Dus je moet echt veel geluk hebben. Tijdens die laatste paar missies kun je met 2 vingers in je neus je controller besturen en je bent zo weg.

Slaat echt nergens op uiteindelijk.

Wat ik trouwens ook jammer vind is dat Max Payne 3 veel moeilijker was. Zo duurden de shootouts echt lang en was het soms erg frustrerend. Bij GTA is het te makkelijk gemaakt, run and gun. Echt elke missie. Ik had graag langere en moeilijkere missies gehad waar je meer dingen moest doen, waar er meer routes waren om te ontsnappen enzovoort.

Laatst bewerkt: 19 apr 2014
  15. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Iemand al de nieuwe update gedownload? Het is hier verrassend stil.

16. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
  17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik denk geef het eens een kans. Nog nooit GTA Online geprobeerd maar ben er na een uurtje alweer helemaal klaar mee. Xbox 360 gaat de kast weer in :)

18. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Toch is GTA5 online echt the bomb.

alleen vraag ik me 1 ding af online:
    In gta5 zat je met 16 spelers in een room, en iedere speler had een eigen kleur. Ideaal om iemand zo op de kleine map te zoeken.

Nu in gta5 is alles wit!

Grrr erger me eraan omdat het ooit zoveel beter was.

19. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ga er vanuit dat Rockstar heeft gekozen om een compleet mogelijk pakket te maken van deze game.. visuals, missies, openworld, content, online, radio etc.
    Vergeet niet dat het op oude hardware een geweldige game is.

Mocht GTAV nog op xbox-one, ps4 en pc uitkomen dan hebben ze gigantisch veel ruimte om bijv. Npc & Ai op te voeren.

20. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Dat komt denk ik, omdat er anders achtervolgingen komen op 1 persoon.
    Dat vond ik zelf ook het leukste om te doen in GTA 4 ongeveer :+

Deel Deze Pagina