Ik vond het zo tof aan die DLC tot nu toe dat de content ook in de singleplayer zat. Dus al die nieuwe voertuigen en wapens. Dat is dus nu ineens weg. Die twee ingame car-dealer sites hebben gewoon alleen nog de standaard SP wagens, ook niets van de nieuwste High Life DLC qua voertuigen zit er in. Raar...want de nieuwe gun zit er wel in. Ik dus effe GTA Online checken en die twee sites bekijken en wtf man, er is een insane hoeveelheid aan auto's die je kunt kopen daar vergeleken met de singleplayer. De focus ligt ernstig op de multiplayer helaas. Maar vind het raar, eerst werkte al die content wel voor singleplayer. Jammerlijk. EDIT: My bad. De DLC voertuigen staan al gewoon in je eigen garage waar je uit die lijst kunt kiezen. By the way...dit is een leuke link http://gamingbolt.com/100-jaw-dropp..._medium=referral&utm_campaign=crowdignite.com Zo kwam ik achter verschillende dingen die ik nog niet had gezien in de game, zoals die dude op het strand die van steen lijkt. Blijft gewoon subliem de kleine dingetjes/details in deze game.
Zoals jullie vast wel weten kun je even van personage wisselen en terug om je auto te repareren. Het is me nu al een paar keer gebeurd dat wanneer ik terugwissel, mijn auto helemaal gemaakt lijkt te zijn, behalve dan dat alle ramen kapot zijn Hebben meer mensen dit opgemerkt?
Wat bedoel je daarmee, ik moet gewoon naar mijn eigen garage rijden en kan ze daar uitkiezen? Ik weet trouwens niet of ik die DLC heb, ik heb gisteren nog gespeeld en een update geïnstalleerd. Zit die daar bij of moet ik naar de Xbox market place gaan?
De grote garages die alledrie personages hebben. Dus Franklin heeft dan de Grove Street Garage en daar kun je wanneer je in de garage staat met d-pad rechts uit een hele lijst auto's kiezen, waaronder de DLC auto's. Je moet inderdaad de updates/DLC binnenhalen via de in-game Marketplace of Xbox Marketplace. Ik dacht eerst ook dat die automatische updates voldoende waren, nope. We hebben nu aardig wat nieuwe voertuigen erbij en allemaal gratis, kudos aan deze dev. Hadden gerust een 'Super Sports Car Pack' kunnen maken ervan en een paar euro vragen. Is tegenwoordig zo normaal helaas.
Een vriend van mij zit voor 8 dagen in Bad Sports, is er geen enkele manier om nog met mijn vriend te kunnen spelen? We hebben van alles geprobeerd. En als dat niet gaat, zijn er dan wel manieren om er sneller uit te komen?
Nee, Het blijft staat voor 8 dagen. Zelf vind ik dat Bad Sports gedoe onzin.. Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
http://www.se7ensins.com/forums/threads/bypassing-bad-sport.997411/ Geen idee of dit nog werkt. zelf niet gebruikt Edit: laat maar, werkt niet meer, dit werkt alleen als je er net inkomt
Dit is nou DE reden waarom je (ik iig niet) in een party chat zit en niet in de game chats meer. Mijn god zeg! [yt]XqdNnx6CQbE[/yt] Al valt dit nog mee vergeleken met het begin van de 360...maar nog steeds, hail to party chat.
Ik zit in de party chat met 8 vrienden ongeveer, dat is echt voldoende en kun je als team werken. We hebben te vaak in CoD en BF gehad dat we weer van die kutkindjes kregen die zeiden ''Speak English you cunt''. Of dat we zelfs Duits werden genoemd, lmao. Als ik echter die games alleen eens zou spelen, dan zou ik wel even de game chat proberen.
Weet nog goed in het begin van de X360. Echt iedereen prate. Nu bijna geen meer of ze hebben muziek aanstaan Wat dat voor nut heeft zie ik ook niet zitten, microfoon erin en muziek aanzetten... Maar goed als ik in game chat zit en niemand praat, praat ik gewoon door Wat ik wil cappen, waar ik hulp nodig heb etc, zijn er toch genoeg die daar iets mee doen haha.
Ja dat lijkt me ook niet cool. Dus in principe zit haast nooit meer iemand in game chats? Met uitzondering een paar irritante kids die de game niet eens horen te spelen?
Aaahhh die GoW 1 tijden geweldig gewoon die game chatsessies die je dan had. Is echt jammer dat dit nu niet meer is.
Ik en mijn vrienden kwamen echt alleen maar van die UK en USA kids tegen online, en het werden dan altijd weer scheldpartijen. Tussen een paar vrienden van mij en die kids, lol. Het was soms hilarisch omdat het Engels van een van mijn vrienden dusdanig slecht is dat het grappig is. Toch kan ik niet zeggen dat ik dat nou mis vandaag de dag.
Ja later gamede ik ook steeds meer in een vaste groep en dan was game chat niet echt nuttig. Maar met GoW speelde ik juist volop met hele chille gasten uit Amerika 's avonds laat. Mooie van gears of war is dan ook dat je met de tegenstander kan praten als je dood was. Aangezien er soms echt zieke dingen gebeurde waren dat echt hilarische chats. Met die vrienden die steenkolenengels praten in gamechat ging inderdaad altijd naar scheldpartijen toe. Vooral omdat men elkaar dingen niet kan duidelijk maken.