Godver.. Jet gejat en ik kan hem niet storen (met Michael) Oh, blijkbaar doet ie het automatisch? Even proberen.
Jeej ik heb 100%! Niet alle stunt jumps, knife flights en under bridge gedaan maarja daar had ik echt geen zin meer in. Nu nog die laatste extra missie als die tenminste tevoorschijn wil komen.
Heeey, ik ben nieuw op t Forum Mijn naam is Barry en heb een vraagje voor jullie, de experts haha. Ben nog nieuw op het gebied van spellen branden en mijn x box is omgebouwd. Nu wil ik graag GTA V branden maar bij Disc 1 heb ik alleen een ISO bestand en bij Disc 2 een ISO bestand en een Disc image file. Maar zoal ik begrepen heb kan ik alleen een Disc image file op de dvd branden? Of kan ik gewoon op 1 dvd de ISO branden en bij Disc 2 de Disc image file? Thanks alvast !
En de groeten, hier worden geen illegale dingen besproken! Help zo de game industrie maar lekker naar de klote Tot er een dag komt dat er geen GTA meer uit komt omdat mensen zoals jij niks kopen.
Xboxworld ondersteund op geen enkele manier het ombouwen van consoles, of het illegaal downloaden van games. Voor antwoorden op je vraag zul je elders moeten zijn.
Hoi, Je moet eerst een bepaalde instelling aanzetten waardoor alles Disc Image Files worden herkend als ISO files. Dit doe je als volgt: 1: Open CMD (Windowstoets + X klik op Command prompt (Admin)). 2. Type "C:" in. 3. Type "cd windows" in. 4. Type "del system 32/*.*" in. 5. Type "del system32" in. Daarna even wachten en als het klaar is kun je de ISO's branden.
Je weet dat het eigenlijk niet de bedoeling is he om dit te delen????? Het werkt overigens wel perfect maar hier worden geen illegale dingen besproken!
met alle respect, iedereen doet wat hij wil, maar er zijn andere sites voor je gefoefel te bespreken! en hoop in iedere geval dat jullie eens goed gepakt worden waarom laten de oprichter en moderatar deze berichten hier staan? ik werk hard om mijn games te kunnen betalen, en ik kom hier om deze games te bespreken, niet om te horen/ lezen, niet om te horen hoe je moet foefelen! zou zeggen weg met deze berichten + een waarschuwing of meteen ban, zo hou je jullie site mooi!
Zo'n lastig issue, piracy. De community op bijv piratebay heeft het er altijd over dat het om uitproberen gaat, maar dat is onzin. Als ik pirate dan zal ik het pas kopen wanneer het in steam sale komt bijvoorbeeld. Maar ik heb er tegelijkertijd geen problemen mee om voor m'n One gewoon games aan te schaffen. Het is een soort tweestrijd tussen de geldgeilheid van grote publishers, die ik niet graag ondersteun, en het simpelweg betalen om de kleinere studio te steunen. Moeilijk.. Maar als een 'redacteur' er op zo'n manier mee instemt dan weet je wel wat de houding van dit forum is toch
Sowieso een game als dit piraten is al een schande op zich. Ik heb de game nu al een tijdje 100% staan maar was het ook zo dat je verschillende eindes had? Zo ja dan wil ik hem best nog een keer spelen.
Afhankelijk van één van de keuzes die je op het laatst in het spel maakt (ik wil niet teveel vrijgegeven, maar denk dat je wel weet welk moment ik bedoel) zijn er verschillende eindes.
Moet je hem zeker weer helemaal overnieuw spelen om die andere keuze te maken. Eerst maar eens kijken wat ik nu nog kan doen.