1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Wie hoopte op een nieuwe GTA in maart? :lol: Dat is toch onmogelijk, ze hebben er nog niks officieels over gezegd. Maar dat Houser zegt dat er nog geen stad en personages zijn verzonnen is bullshit imo, ze zijn denk ik al lang en breed bezig met de nieuwe GTA :)
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dus misschien dat die aankondiging niet voor een GTA game gaat zijn?
     
  3. DynaMite

    DynaMite Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat om Red Dead Redemption, de opvolger van Red Dead Revolver. Is al maanden bekend.
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat wat winterbase op de vorige pagina met ons deelde was misschien vergezocht, maar het klopt wel echt precíes.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik wist uiteraard heus wel dat het nooit kon, maar een verassing is altijd mogelijk. Vooral omdat Rockstar al bekend had gemaakt nog wel even
    verder te gaan met de huidige engine in GTA. En toen ineens die aparte
    clues, tja....ik zei ook...beetje hoop , zoiets :p.

    We zullen het wel zien, hoe dan ook kijk ik ook heeeeel erg uit naar RDR en Bully 2.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Waarom is zoiets onmogelijk? Als ze begonnen zijn na de release van deel 4 is dat makkelijk te doen. Ze hebben de engine al, dus het grootste deel van het werk is al achter de rug.
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Toch denk ik dat er meer tijd voor nodig is om een compleet nieuwe stad plus scenario in elkaar te timmeren. Er moeten foto's gemaakt worden in Miami, een style gekozen, een map inelkaar gezet, auto's ge-remodelled en characters in elkaar gezet worden. Dan heb ik het nog niet over het script de acteurs, animaties, radiozenders, en al het andere wat GTAV nog moet gaan vernieuwen.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Je kan heel veel doen in een jaar, hoor. Zo is Uncharted 2 ook in iets van 16 maanden gemaakt. Nu zijn die twee niet te vergelijken, maar je onderschat misschien ook dat er een jaar lang zo'n 150 mensen aan kunnen werken (met misschien wat missende mensen voor DLC). Weet je hoeveel manuren dat zijn? :eek:
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hoe kom jij bij Miami? Alleen omdat GTA 3 in liberty city was en de game daarna in Vice City?
     
  10. Mark24Mark

    Mark24Mark Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang gebouwen niet kunnen instorten! wat bij veel games wel kan! koop ik het niet!
     
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik geef een voorbeeld ik trek geen conclusies. Ik neem nu toevallig Miami (vice city) in het voorbeeld mee omdat het de laatste pagina's daarover ging.
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    8)

    heb jij dan is weinig keuze in games zeg. Als je alleen daarvoor een game koopt heb ik echt met je te doen.
     
  13. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Das ook niet echt haalbaar trouwens elk huis kunnen neerhalen. Denk es na, dan zou je in élk huis moeten kunnen wandelen, bijna elk huis zou meubelen moeten krijgen, begin daar es aan als ontwikkelaar, een onmogelijke zaak voor een game als GTA.
     
  14. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mogen ze wel wat meer de Saints Row kant op. Veel humor en spektakel, hoeft allemaal niet zo serieus ala Nico Bellic.
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Tot en met GTA 3 (incl. VC en SA) was dat ook zo, alleen wel niet zó over-the-top als SR maar een pak meer dan GTA4. Dat, samen met de sociaal gedoe vond de grootste (en enigste tbh) minpunten aan GTA4. Jammer genoeg waren dat net de kernen van de gameplay en stiekem hoop ik dat het bij de volgende GTA voor mij terug goed komt.

    Tommy Vercetti ftw :cool:
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dat hoeft voor mij niet. Dat serieuze (verhaallijn) kan wat mij betreft prima gecombineerd worden met fun elementen. De enige twee problemen die GTA IV in mijn ogen had was de afwisseling in de missies en dat er na het uitspelen van de singleplayer vrij weinig meer te beleven was. Tijdens de singleplayer kwam het helaas vaak op hetzelfde neer. Gelukkig zijn de laatste twee uitbreidingen van goede kwaliteit geweest en heeft Rockstar laten zien het nog steeds te kunnen.

    GTA moet niet te veel naar Saints Row kijken. Die games kunnen prima naast elkaar bestaan. Er mag wel meer van het oude GTA-gevoel terug komen in de volgende GTA maar zo overdreven als Saints Row is op sommige vlakken hoeft voor mij ook niet.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.896
    Bron: gamed.nl
     
  18. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    De oude GTA sfeer mag best terugkomen, maar ik hoop wel dat ze de vernieuwde GTA stijl blijven gebruiken, (best) realistisch rijdende autos, mooie schade, physics, euphoria etc etc.
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Volgens mij is het idd bullshit dat ze nog naar de locatie moeten kijken. Anders zetten ze niet zo'n tease in het boekje van episodes of liberty city.

    Een must voor mij is wel een uitgebreide county :+
     
  20. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad, dat MOET er echt in ja. De suspension van auto's in GTA4 is beter dan elke offroad game die ik ooit gespeeld heb. Als ze lekker stukje bos/platteland/bergen in doen ben ik DIK tevreden :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina