1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dude! Ik heb het over het proces dat een game vooraf heeft! Je haalt allerlei dingen uit mijn post die ik niet eens schrijf. Hou eens op zeg. =(
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Please niet, SR2 was echt kut. SR1 was tof maar SR2 wou gewoon teveel het tegen over gestelde zijn van IV en daar faalde ze in.

    Gewoon alles behouden van IV en daarbij wat dingen van San Andreas toevoegen. IV + opties van The Ballad Of Gay Tony was bijvoorbeeld al een hele goede keuze. Gewoon zo serieus houden en dan country side bij een stad toevoegen en side missies.
     
  3. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik bedoelde ook meer in de richting van SR.

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik me meer vermaakt heb met SR 2 dan GTA 4 terwijl ik de missies in GTA opzich beter vind. Maar het gaat me ook om het free roamen ernaast, en na de storyline. Er moeten gewoon toffe dingen te doen zijn, je moet shootouts met gangs kunnen houden, kloten met vliegtuigen en helikopters. The ballad of Gay Tony ging inderdaad alweer de goede kant op.

    De stad van GTA 4 vanilla was gewoon dood na de storyline, er was niets leuks te beleven, terwijl je in SR 2 altijd wel plezier kan maken.

    Countryside moet idd weer erin! En allemaal aparte wapens/vehicles/items :D Ala Vice city en San Andreas.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2009
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Er viel inderdaad erna weinig te doen. Maar toch bleef ik gewoon doorspelen, LC is gewoon prachtig en zelf nu na +300 uur kom ik nog steeds nieuwe shit tegen. Toch hoop ik dat ze in de volgende GTA wel wat meer shit er in stoppen, maar niet van die onrealistische neppe shit. Gewoon meer wapens, meer side missies, en bedrijven ofzo.

    Gewoon een mix van IV, Vice City en San Andreas. Gewoon alles van IV + de fun in San Andreas en Vice City. Dus realistische story, personage, stad/countryside, sfeer, graphics en physics met opties van SA en Vice City. Dingen zoals customizen van auto's kan wel, fietsen!, bedrijven en meer side missies. Vliegtuigen ook wel en country side. En dan hoeft er niet perse shit als een jetpack erin te zitten maar gewoon wel meer dingen. En leuke cheats!

    Daarom hoop ik zo erg op San Andreas, daar kan het. Vice City zijn 2 eilanden en niks meer, dat is niet tof meer.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2009
  5. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    En ze moeten gewoon nog meer kledingwinkels plaatsen en veel meer kleding uit keuze.Dat is nog leuker
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.896
    Ookal is t weer Vice City, je koopt t toch wel weer man. :+
     
  7. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gelezen dat het misschien londen wordt kwa stad, maar ik hoop het echt niet..london is net zo grauw als new york dus beetje hetzelfde. Doe mij maar miami of LA.
     
  8. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Amsterdam, hoe vet zou dat zijn }:]
     
  9. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Met die grachten en dan met speedboten erdoorheen lijkt me wel vet ja:D
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    op gamekings staat:

    Dat is dus een groot verhaal dat erin komt dan!
     
  11. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had niet minder verwacht.
    En mij kunnen ze echt niet wijsmaken dat ze nog moeten beginnen met de game. Ze hebben heus al wel een stad en een hoofdlijn voor het verhaal.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    Bijna Maart!

    Zo zijn zowel Grand Theft Auto: San Andreas als Grand Theft Auto IV op 1 maart aangekondigd. Vandaag komt de ontwikkelaar met een nog duidelijkere hint, een website voor de nieuwe game. Als je deze morgen snel genoeg naar rockstargames.com/v had gesurft, kon je een video downloaden. Raar genoeg heeft deze video niets met Grand Theft Auto te maken, maar met een hamster die sadistisch behandeld wordt. Fake? Jij mag beslissen na het bekijken van onderstaande video.



    Rockstar. 8)
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Uit San Andreas:
    [​IMG]

    Is dat een hint?
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je mag niet pikken van Gtagames. :+
    Candy Suxxx :cool:
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Watte?

    Edit:

    Deze dus:
    [​IMG]

    Uit San Andreas.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Candy Suxxx is dat vrouwtje op die VHS op die screen. Maar goed, zou kunnen maar zou ook niet kunnen. Je weet het nooit met Rockstar, ben wel benieuwd of we iets krijgen.

    Denk het niet, kom maar eerst met Red Dead Redemption en Bully 2. Al zou een GTA in eind 2011 wel nice zijn.
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2010
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    hamster on a piano_O- rockstar wtf!
     
  18. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Als het maar geen Londen wordt, verder vind ik bijna alles goed. En graag het realisme zo houden, meer shops waar je dingen kunt kopen, het wanted systeem verbeteren, graag wat meer verschillende auto's als ik in een Maybach rijdt dat niet de hele straat erin rijdt.

    Voor de rest, laat maar komen die game. Heb het vorige deel met heel veel plezier gespeeld. _O_
     
  19. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    GTA IV San Andreas Lets hope for it! /o/

    Hamster on a piano. <3
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.896
    Wtf.
    Zou het dan Vice City + San Andreas worden?! :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina