1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    GTA San Andreas remake zou te gek zijn!!
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Geen remake, maar wel zo'n geniale wereld. _O_

    Beste wereld van alle GTA games.
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    San Andreas full HD in deze tijd met extra gebieden erbij dan? :D Zou wel weer graag naar "the strip" terug gaan.
     
  4. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Hamster on a Piano :D
     
  5. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Divnich: 'GTA V aanwezig op E3'

    Door Rene Groen op 16-05-2010 om 11:53 Bron: Game Informer

    Met de aankomende release van Red Dead Redemption hebben free-roaming liefhebbers niets te klagen, volgende maand lijken we echter alweer kennis te gaan maken met een andere grote titel.

    Vaak laten we analisten Gamed als klankbord gebruiken voor hun uitspraken, maar dit keer is het echter Jesse Divnich die ons platform mag gebruiken. De baas van de Electronic Entertainment Design and Research, kortweg de EEDAR, heeft namelijk een leuke voorspelling, volgens hem zal Grand Theft Auto V aanwezig zijn bij de E3.

    Reden voor zijn uitspraak is dat hij de titel in 2011 verwacht. Hij denkt dan ook niet dat we een speelbare versie zullen zien bij de E3, maar meer een aankondiging in de vorm van een teaser.

    Divnich verwacht geen exclusieve deals met Microsoft of Sony. In 2004 was Grand Theft Auto nog een grote franchise, maar inmiddels zijn ook franchises als Call of Duty en Guitar Hero zeer groot geworden. Met Grand Theft Auto IV konden we zien dat de exclusieve deal door Microsoft er niet voor heeft gezorgd dat ze veel extra consoles verkocht hebben. Juist om deze reden zullen ze Sony of Microsoft dit dan ook niet nastreven bij het vijfde deel.
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Is hier nog iets van terecht gekomen? Ik zag dat mijn laatste savegame van GTA IV uit 2008 is. Na 2 jaar mag er toch wel een officiele aankondiging zijn voor een nieuwe game.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nee. Rockstar begint met hypen wanneer hun dat willen, ik ga er zelf van uit dat we volgend jaar een nieuwe GTA krijgen dus ga ik er in ieder geval van uit dat er dit jaar tenminste iets nog bekend gaat worden gemaakt door Rockstar.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zie echt wel op tegen die hype zeg. En zeker als de game dan in het totaal nog eens een jaar uitgesteld wordt. :+ De hele tijd dat wachten, is om gek van te worden. En ontsnappen doe je er toch niet aan. :p

    Maarja eigenlijk was het toch een stomme vraag want als er ook maar íets bekend was gemaakt was dat al over heel het internet bekend geweest.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Verwacht je volgend jaar echt een nieuwe GTA? Ik niet, volgens mij kondigen ze GTA games toch zeker 2 jaar voor release aan, of niet? Ik hoop dat je gelijk hebt, uiteraard ;)
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mei 2006 kwam Rockstar met de bekendmaking van GTA IV, die toen nog in Oktober 2007 moest uitkomen. Uiteindelijk kwam ie pas in April 2008 maar goed. Ik hoop het wel in ieder geval, en dan een release in Oktober 2011. Dan werken ze (waarschijnlijk, maar neem aan van wel) al drieën half jaar aan die game als ze na de release van IV zijn begonnen.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, en ik ga ervanuit dat ze gewoon dezelfde engine weer gebruiken, de RAGE engine. In GTA IV was het al heel netjes,maar toch zagen de graphics er op momenten nogal 'schilderij' achtig uit, zoals je ook op screenshots kon zien. RDR heeft hier totaal geen last van, dus ik hoop dat GTA V net zo zal worden.
     
  12. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vergroot trouwens IMO de kansen dat het weer plaats zal vinden in San Andreas - zo'n enorm grote wereld.

    Mja - we zien wel. Gehyped worden voor een GTA-game gaat het hier niet meer worden na de teleurstelling van GTA IV.
     
  13. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Teleurstelling??? GTA IV was geweldig _O_
     
  14. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond 'm ook geweldig, maar meningen verschillen ;)
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het verwachtingspatroon na Vice City en San Andreas was behoorlijk bevooroordeeld. Ik denk dat daar veel teleurstelling uit voort is gekomen, want de game zelf was ook prima in mijn ogen. Ik denk dat deel V daar minder last van zal hebben, omdat iedereen door IV weer is wakker geschud.

    Daarnaast zal Rockstar echt wel de kritiek ter harte nemen. Ik ben dus erg benieuwd.
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik stem daarom ook op een San Andreas remake, ik bedoel, wat was er niet mogelijk in San Andreas! :cool:
     
  17. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel zie ik graag vliegtuigen weer terug komen.
     
  18. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn dan wel weer wat dingen veranderd. Het is wel een stap verder qua realisme, en dat kon niet iedereen waarderen.

    Volgende GTA moet wel iéts sneller zijn naar mijn mening met het autorijden en lopen, en verder het liefst ook een groter stad.

    Ik blijf bij een San Andreas remake in RAGE Engine. _O_
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar willen jullie dan ook terug naar de 90s? Of naar een ander geweest decennium?
     
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 'het heden' wel goed, hopelijk wordt het weer een beetje over the top zoals tBoGT:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina