1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Echt he. Kutmensen knallen gewoon expres tegen je achterbumper aan terwijl je staat te wachten voor het rode licht. 8)

    En dan word ik idd altijd boos, schiet ik iedereen over hoop en krijg je een dikke shootout met de politie, moet je wegstuiven met je auto en krijg je een politieachtervolging en moet je ontsnappen aan de politie. :+

    Het zou ook stoer zijn als je je richtingaanwijzer aan kan zetten. :+
     
  2. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaaaaaaaaa! Dat leek mij (3 jaar geleden) dus ook vet:+
     
  3. Remco

    Remco Guest

    Haha, dat vind ik ook altijd _O_
     
  4. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Net weer even GTA IV gedaan met wat gastjes in een party, lang geleden. eigenlijk kan ik niet wachten op een nieuwe GTA, wil zo graag weten wat het precies wordt! Azie,Europa of toch weer Amerika? het kan allemaal tegenwoordig. wanneer denken jullie de eerste berichten te krijgen over 'GTA V'
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan me nog goed herrineren toen me Ma langskwam bij mij.

    Ik had net GTA had gehaald in de ochtend. Ze keek even mee toen ze iets kwam halen.
    Loop ik daar over de weg met een Shotgun in me hand stop ik voor een auto die stiltstaat voor het stoplicht. Richt me Shotgun op die gast en schiet die gast helemaal kapot. Gast knalt me zijn kop op het stuur en geeft gas terwijl ik daar nog sta. Wordt vol geschept, en die gast zijn auto knalt haaks rechtsaf de stoep op en schept nog een paar man.
    Je had het gezicht van me Ma moeten zien toen ik daar met een big smile zat. :D
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat kon in GTA III toch al? Dacht dat je dan een richting op moest sturen zodra je stil stond.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hehe, ik weet nog wel in de tijd van San Andreas. Had hem bij Dixons besteld omdat je daar een zweetbandje ofzo er bij kreeg. Dag voor de release kwam mijn moeder mij vertellen dat er de volgende dag een Toys 'R Us open ging niet ver van ons. Bij Dixons was het niet zeker of ik hem kreeg. Volgende ochtend bij de opening van TRU stond ik daar met mijn zusje, hele rek vol met SA en had er meteen een gepakt. Toen mijn zusje daar alleen achter gelaten, ik snel op mijn fiets naar Dixons en mijn order stoppen, geld terug gekregen, terug naar TRU en hem daar gekocht. Nerd. :+

    Met IV stond ik ook daar meteen in de ochtend bij de TRU met twee maten met nog veel meer mensen. Mensen die daar helemaal happy foto's van zichzelf maken met IV in hun handen, je kan ook overdrijven hehe. Meteen een gepakt en de hele dag gespeeld.

    Vice City had ik twee weken al voordat ik een PS2 had. Neckermann duurde lang met mijn PS2, tijd vloog echt niet voorbij toen. Boekje heb ik echt kapot gelezen in die twee weken. En toen had ik een PS2 zonder memory card, dus eerst een paar dagen non stop overnieuw gespeeld. Ken de intro helemaal uit mijn hoofd. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2010
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik was bij de nachtlaunch van GTA IV bij de MM Eindhoven! 8)
    Stond ik daar om 0:00 met een grote groep mensen! Werd gewoon plat gedrukt bij de deur.. :emo:
    Om 1:00 was ik thuis en na 5 minuten spelen ben ik maar gaan slapen. :+
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kon het onmogelijk doen omdat ik toen nog werk had en vroeg op moest de volgende dag. Ik had misschien vrij moeten vragen maar ach, niet gedaan. Ik heb rustig gewerkt die dag, in de pauze de game opgehaald..toen weer werken en uurtje of 16:00 hard naar huis fietsen om het te kunnen checken.

    Dit blijven gewoon geweldige dingen, dat je zo kunt uitkijken naar iets. Zodra de info over GTA V losgaat, ach...dat is gewoon bruut :). Rockstar kennende zullen ze hun site weer vol met 'geheimen' maken, om één of twee nieuwe shots te zien, hahaha. Nice shit!
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het er naar toe leven is leuker dan het daadwerkelijk hebben. :)
     
  11. Remco

    Remco Guest

    Bij IV helemaal, dat spel kon me nog geen half uur boeien.
     
  12. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Vice city \o/
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nah, ik heb echt 10 keer liever San Andreas. Maar Vice City lijkt mij wel een logische stap. Aangezien 3 in Liberty City was, toen kwam VC, toen SA en toen 4, die weer in Liberty City was.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop het niet, want tenzij ze gebieden toevoegen, zal het weer veel neerkomen op gebouwen dan. SA was ideaal met die countryside erbij.
     
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Hetgeen wat ik nu eigenlijk het mindere van IV vind, is dat je weinig landschap hebt etc. Je kunt niet meer zoals in SA een motor pakken en bij de bossen of bergen of woestijn ff crossen.

    Maar komt goed. Ik vertrouw erin dat Rockstar ons een SA Remake gaat bieden _O_
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Waar ik echt op hoop zijn vette voertuigen ook. Een vette lambo, niet die halfgare kut infernus. En een vette crossmotor. Gewoon een dikke KTM, met een vet geluid en bijpassende handling. En dan moet je hem ook in supermotard versie hebben. :cool: Sowieso ben ik echt een voorstander van carmodding. Dat móet echt weer terugkomen. Ook vind ik dat ze iets aan het garagesysteem moeten doen. Die parkeerplaatsen in GTA IV waren erg goed gevonden, omdat het zo goed in de omgeving op ging. Alleen is het gewoon klote als je een auto hebt die je vet vind en je voorneemt 'die ga ik een tijdje houden' dat je er gewoon niet mee kan rijden eigenlijk, omdat ie dan toch wel kapot gaat of je raakt hem kwijt tijdens een missie.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Is dat niet bij alle free roam games zo? Altijd dikke auto's maken, in je garage stoppen en nooit in rijden omdat ie anders zo kapot is. :+

    Ik vond de auto's in IV juist geweldig, rijden echt heerlijk. En dan niet die sport modellen, maar al die sedan achtige auto's. Admiral, Esperanto, Oracle, Premier, auto zoals Roman's taxi, die verrotte krotjes (_O_) en de beste auto van GTA: Sentinel. _O_
     
  18. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk best wel ernstig: 20 pagina's vullen met een game die nog niet aangekondigd is!
     
  19. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch een forum?
     
  20. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Geef mij maar vice city met mooie vele kleuren en jaren 80 muziek.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina