Hehe, ik weet nog wel in de tijd van San Andreas. Had hem bij Dixons besteld omdat je daar een zweetbandje ofzo er bij kreeg. Dag voor de release kwam mijn moeder mij vertellen dat er de volgende dag een Toys 'R Us open ging niet ver van ons. Bij Dixons was het niet zeker of ik hem kreeg. Volgende ochtend bij de opening van TRU stond ik daar met mijn zusje, hele rek vol met SA en had er meteen een gepakt. Toen mijn zusje daar alleen achter gelaten, ik snel op mijn fiets naar Dixons en mijn order stoppen, geld terug gekregen, terug naar TRU en hem daar gekocht. Nerd.
Met IV stond ik ook daar meteen in de ochtend bij de TRU met twee maten met nog veel meer mensen. Mensen die daar helemaal happy foto's van zichzelf maken met IV in hun handen, je kan ook overdrijven hehe. Meteen een gepakt en de hele dag gespeeld.
Vice City had ik twee weken al voordat ik een PS2 had. Neckermann duurde lang met mijn PS2, tijd vloog echt niet voorbij toen. Boekje heb ik echt kapot gelezen in die twee weken. En toen had ik een PS2 zonder memory card, dus eerst een paar dagen non stop overnieuw gespeeld. Ken de intro helemaal uit mijn hoofd.
Laatst bewerkt: 18 aug 2010