1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    snap niet waarom iedereen om Vice City of om San Adreas vraagt. Willen jullie niets nieuws?

    Van mij mag het best een Europese stad zijn, of een ander tijdperk wat nog niet is gedaan.

    Jaren 70?
     
  2. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    idd iets nieuws is beterO-)
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    In herhaling vallen is in ieder geval vaak niet beter. Dus waarom niet eens iets nieuws?
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Inderdaad ik vind die autos ook echt heerlijk besturen, er was veel kritiek over de realistischere manier van rijden,maar ik juich het volledig toe.
     
  5. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, zoals Fiasco zegt de Sentinel was ook één van mijn persoonlijke favorieten.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gta in San Andreas, maar dan in het jaar 2200!
     
  7. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee geen GTA San Andreas.Die vond ik het minste.Gewoon een hele nieuwe.
     
  8. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Mij maakt het niet uit, ik vond Gta4 al het beste spel ooit. Het enige dat ik miste in gta4 was stukken offroad gebied. Het rijgedrag en de vering van de auto's was zo goed dat bijna alleen vlakke stukken asfalt het niet echt eer aan doen.
     
  9. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat deden ze in principe met London & GTA 2 - minder succesvol dan de overige GTA's.

    Waarschijnlijk gaan we gewoon terug naar Miami, alleen dan véél groter.
     
  10. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja klopt, had jij bij SA dan weer wel, erg jammer dat ze dat stukje niet in GTA IV hadden gedaan... achja!:p
     
  11. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou GTA IV is zo leuk dat je niet eens rustig kan rijden want als je voor een rood stoplicht staan gaan ze je beuken '-.-
     
  12. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Als jij GTA IV het beste spel ooit vond dan heb jij zeker geen GTA SA gespeeld of tenminste niet genoeg.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Iedereen heeft zijn eigen mening. Als hij GTA 4 beter vind dan GTA SA, dan kan dat.
     
  14. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb alle gta's gespeeld, en San andreas was qua fun factor en dingen te doen idd leuker. Maar Gta4 is verbeterd op zoveel dingen, die ik veel belangrijker vind als die neppe dingen. Ik hou van realisme en gta4 heeft dat perfect geleverd voor mij. Ik speel san andreas af en toe nog weleens, maar kan het niet langer als 10 minuten volhouden, hoe de autos rijden en hoe houterig alles gaat, nee bedankt, die tijd is voorbij.

    En dat is natuurlijk gewoon maar mijn mening O-)
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik sluit me er wel bij aan, qua hoeveel beter de animaties,sfeer en details het is, dat is gewoon een simpel feit vind ik eigenlijk . Ik zou SA ook niet meer kunnen spelen nu, ik ga gelijk klagen over hoe 'slecht' de characters lopen en de autos rijden en noem maar op. Het zou leuk zijn als in de GTA V ten eerste ALLE vliegtuigen en helikopters beschikbaar zijn. Het blijft grote kut dat wanneer je op het vliegveld rondrijd/loopt en je die prive vliegtuigen ziet, en die grote passagiersvliegtuigen, je er niet in kunt.

    Stop er een countryside in, met genoeg natuur en weet ik veel allemaal..en ik durf te wedden dat die fun echt helemaal weer terugkomt. Beetje meer variatie in de missies, car modding weer terugbrengen. Toen IV nog niet uit was werd er gevraagd of Niko ook op fietsen zal rijden en dergelijken,en toen hadden ze het erover dat dat niet realistisch en/of geloofwaardig was. Maar sorry hoor, er zijn genoeg dingen in IV waarvan dat gezegd kan worden. Fietsen vond ik hardstikke lachen in SA. Allemaal terugbrengen Rockstar, graag ;)
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Fietsen was het tofste wat je kon doen in SA, geniaal was dat. Het begin stuk ook, waar je met CJ op je BMX door het Ballas gebied moest fietsen, awesome. _O_
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik viel in het begin altijd in een soort put ofzo waarin je kon skaten, kon er toen nooit uitkomen :+
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    GTA V moet gewoon alles hebben wat je in GTA SA ook kon doen, alleen dan op de engine van GTA 4 :9
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zou ook nog best een GTA willen waar je ook naar Mexico kan. Als je dan gezocht wordt door de police moet je ff gaan hiden in Mexico. FF naar Cancun. :p Misschien nog wat aan mensensmokkel doen. Drugssmokkel is nog beter. T kan allemaal. Het kan zelfs een toevoeging zijn aan de wereld van San Andreas. Aangezien San Andreas een stuk van California is en een stuk van Nevada. En California ligt ook aan de grens van Mexico.
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2010
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, een soort GTA Blow (de Johnny Depp film). Dat zou te gek zijn, past ook goed in de GTA-lijn van opkomende baas. Dat zou echt de shiznit zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina