1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik was gewoon echt vergeten hoeveel dingen je eigenlijk kon doen in SA. toevallig kwam ik er net ineens op dat je ook je kapsel kon veranderen, en tattoos nemen. Ook gewoon lachen hoe dik CJ kon worden als je teveel vrat. Genoeg mensen waren toen aan het klagen dat die dingen echt niet fun waren en die juichden het ook toe toen Rockstar aankondigde dat IV heel realistisch ging worden en deze gekke onzin niet erin zou zitten.

    Maar toen kwam IV uit, en ineens waren al die dingen een gemis, het is ook nooit goed he :).
     
  2. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de gemiddelde gamer weet ook nooit wat hij wil:p
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, mensen gaan het missen... Ik vind gewoon dat ze een SA Remake moeten maken, ik blijf erbij! Maar dan moeten ze niet SA oppoetsen, maar dan bijvoorbeeld in 1983 afspelen ofzo. Dat er dan gebouwen zijn die nog in aanbouw zijn etc etc.

    Maar over een SA Remake is al heel vaak gediscussieerd, en ik denk zelf dat Rockstar Games er ook mee bezig is.. :)
     
  4. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Hmmm als ze san andreas doen dan krijgen we ook las vegas erin *)
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Een SA remake? Kijk die tijd in GTA: SA was begin nineties, en dat waren de meest interessante tijden, met de riots in Compton en Watts en de opkomst van westcoast rap en films als Menace II Society... Als je naar een andere tijd gaat, wordt het (voor mij) altijd minder... (Dit geldt trouwens ook voor VC, Miama in eind seventies begin eighties, coke capital van de (westerse) wereld, Miami Vice, Scarface enz.)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dat is het probleem inderdaad, iedereen roept wel Vice City maar in welke tijd? Zelfde tijd is wel weer erg lame en in het heden lijkt me ook niet echt tof (In Gay Tony hadden ze het veel over Vice City waar het vol zit met guido's, no thanks :+)
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Gewoon huidige tijd weer, zolang ze maar geen Parijs of Londen gebruiken. Lijkt me het leukste. _O_
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    San Andreas lijkt me nog steeds vet. Maar geen remake. Gewoon alleen de wereld van SA gebruiken, alleen dan mooier en groter. Ook moet er een extra stad bij komen, en een extra gedeelte, namelijk mexico. Lekker als illigale immigrant drugs smokkelen over de grens. :D Ik zie het verhaal al voor me. Dat je op het begin Amerika binnen moet komen. Maar goed. In IV was je ook al een immigrant dus ws doen ze dat niet.
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Is ruim 300 km hè.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gewoon het gebied van SA, Vice City en bijvoorbeeld Manhattan samenvoegen.
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan best door matige graphix heen prikken, zo speel ik nog wel eens op de SNES, doe ik pc klassiekers. Maar GTA SA op de PS2 was gewoon te lelijk, design was muaa, maar de pop up was om te janken. Vlieg je rond, spawnt er ineens een boom in je vliegtuig....... Dat je met een fiets even snel ging als autos was onzin, de sfeer van SA vond ik niks "yo check mijn bling bling"

    GTA SA is mijn minst favo GTA, doe mij maar GTA 4 _O_
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kerel, niet zeiken op GTA SA, ik ken de cheat code voor het spawnen van een jet en de quad nog steeds uit m'n hoofd, zegt genoeg. :+ Hoewel ik ook moet toegeven dat SA niet mijn favoriet is, geef mij maar Vice City! :thumbs: Dat foute discostijltje, lekker.
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ze moeten er trouwens echt meer (betere, leukere) cheats in stoppen... dat is (voor mij) ook iets wat GTA leuk maakt. :D
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Yep, dat maakte SA dan ook zo leuk. Ik heb regelmatig bij een neef van me San Andreas zitten spelen, af en toe de controller door geven, lekker cheaten en wat aanklooien.
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zoiezo had GTA IV gewoon nul Cheats die leuk waren. In Saints Row 2 had je een paar wel gekke en leuke tussen zitten.
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Cheats waren geweldig in de voorgaande GTA delen, bijvoorbeeld een cheat dat iedereen opeens hostile werd of dat elke auto die jij aantikte met jouw auto opeens in de lucht vloog. Geweldig!
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Vliegende auto cheat ftw!
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Als je mij een PS2 controller in mijn handen geeft activeer ik alle cheats voor je met mijn ogen dicht. :cool:

    San Andreas zou nog wel tof zijn, maar dan moet er dit keer sneeuw liggen rond Mount Chiliad. _O_
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Je weet dat het van Las Vegas naar Los Angeles een dikke 400 kilometer is? En van LA nar SF meer dan 600 kilometer? En van Las Vegas naar San Fransisco ruim 900 kilometer? En van Los Angeles naar Tiujana is het maar ruim 200 kilometer. Kan dus makkelijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina