1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    ER MOET EEN BIGFOOT IN WANT NU HEB IK UREN VOOR JAN LUL LOPEN ZOEKEN IN GTA SA XD
     
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Wie niet he:p
    En de chainsaw gast.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Tja wat de mogelijkheden betreft hebben ze echt heeeeel veel uit GTA IV gehaald. Ik denk wel dat Rockstar zal luisteren naar hun fans die toch duidelijk erover zijn dat de echte fun shit terug moet komen. Realisme is leuk , maar alsof alles in GTA IV realistisch is, no way.
     
  4. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Y B X X A Lt Lt DOWN UP :+


    En dat dan 100000x achter elkaar intypen op de rand van een gebouw :D

    Ik vond SA trouwens de beste gta in de hele reeks, gaaf landschap en omgeving!
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    GTA SA heb ik ook nog heel vaak met een vriend samen gespeeld op 1 scherm, werkte voor geen meter geen splitscreen namelijk) , maar juist daardoor ook wel weer briljant.
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel GTA SA fans

    GTA 1 & 2 waren leuk vanwege de kill frenzys enzo, maar als ik dat een paar uur had gedaan vond ik het wel weer leuk geweest. GTA SA had een verhaal lijn die mij totaal niet kon boeien. Het begon er al mee dat je een hip hop neger had als hoofdpersoon. Check mijn bling bling, the streets represent :').

    Doe mij dan GTA 4, toffe missies, een mooi nagemaakt New York, mooie graphix. Het enige dat in GTA 4 miste was iets van een tank of een Apache, beide waren met TBOGT gelukkig alweer verholpen. Alles was zo realistisch in GTA 4 dat je één was met je spelomgeving, je reed wat rond, zag hoe weersveranderingen van invloed waren en je deed wat side quests. Niet voor niks dat ik GTA 4 voor 70 uur heb gespeeld.

    GTA SA heb ik 2 uur bij een vriend gespeeld en het ging ongeveer zo. Ik begon de game en dacht, huh wtf, een fiets die autos in haalt. Allemaal "homies"om mij heen, een kapper?? Wat is dit voor onzin. Nouja de missies gaan ook nergens over, dan maar wat codes aan zetten. Dat is dan even grappig tot dat je op valt dat er belachelijk veel pop up is.

    GTA 5 moet gewoon een vervolg op GTA 4 worden, desnoods een aparte mode met kill frenzys enzo maar zeker niet zoals GTA SA=(
     
  7. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    SA was ruk vergeleken met Vice City. Die game is gewoon ongeëvenaard en als ik denk aan GTA, denk ik aan Vice City. Die omgevingen/stad, die missies, die personages _O_ (en die hilarische cheat codes, vliegende auto's etc.. ik heb me daar wel honderden uren mee vermaakt denk ik).
     
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Wordt GTA IV nog veel online gespeeld? De game + alle add-ons zijn nu niet zo duur meer.
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond SA echt tof! Je moet de setting natuurlijk wel trekken. Het verhaal was erg vet (naarmate het vorderde). Vind het wel een beetje aanstellerij als je daar niet doorheen kan kijken. De sfeer was ook echt fantastisch en heb nog nooit zo genoten met ouwehoeren in die wereld. GTA 4 vond ik gewoon enorm zwak! Zag er prachtig uit en leuk al die details maar dat ging allemaal ten koste van de lol, je kon er bar weinig! Ook vond ik het verhaal totaal niet interesant, GTA was altijd tof omdat het altijd "From rags to riches" was. Je begon als een niemand en eindigde als een grote baas waar iedereen bang voor was en respect voor had! Daar ging het bij mij altijd om (vind dat gewoon tof 8)). Bij GTA 4 voelde ik me net zo'n grote loser aan het einde als toen ik begon. Nee doe mij maar, SA of VC!
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het is nu onderhand wel duidelijk dat het voor velen gewoon verschilt welke GTA nou het beste was. Imo vind ik alle GTA's gewoon top GTA's, op GTA 3 & Liberty City Stories na. Vond er simpelweg niks aan.

    Vice City was legendarisch! _O_ Echt zo'n geweldige game! Ben ook erg blij dat ze VCS hebben gemaakt. Een mooi vervolg imo! :)

    Het beste wat Rockstar Games kan doen, is een poll openen wat mensen het liefst willen zien verschijnen in GTA V :)
     
  11. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Conclusie: De vrijheid van San Andreas, de feel van Vice City & de graphics van GTA IV. Storyline een mix van VC & IV. _O_
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Van PU.nl:

    Hopelijk heeft 'ie gelijk, heb wel zin in een nieuwe GTA :D Ik hoop zwaaar dat 'ie wat meer fun en wat minder realistisch wordt, al betwijfel ik dat aangezien ze (waarschijnlijk dus) weer gebruik gaan maken van de RAGE-engine.
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Yeeeeeaaahyya! Ik wil.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Het is natuurlijk leuk om nieuws over een nieuwe GTA te lezen, maar ik denk dat iedereen dit ongeveer wel had kunnen bedenken. Natuurlijk zijn ze aan een nieuwe game aan het werken. Het is ongeveer de bekendste (en best verkopende?) game aller tijden. En dat van die contracten... Rockstar biedt hen echt wel genoeg geld om te blijven. Dus dat wil niet zeggen dat het begin 2012 al uit komt. Dat zou wel mooi zijn natuurlijk. :D Maar de trailers van GTA IV kwam ook een maand en een jaar voor de uiteindelijke releasedatum uit, dus het zou goed kunnen. De geplande releasedatum was zelfs pas een half jaar na de debut trailer. Dus V zou zelfs nog sneller dan begin 2012 kunnen uitkomen. :D

    BTW: Misschien kan deze link in de startpost:

    http://www.gtav.net/

    Sowieso mag de startpost wel ff geupdate worden. :+

    Volgens het laatste bericht op die site (27 juli 2010) zou V zich wel eens in Los Santos kunnen gaan afspelen:

    Maar Los Santos ligt natuurlijk in San Andreas, dus we zouden ook net zo goed een verbeterde versie van San Andreas kunnen krijgen, net als we nu een verbeterde versie van het Liberty City uit GTA III hebben gehad.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2010
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Verbeterde versie van San Andreas zou echt ge-fucking-weldig zijn, inclusief bergen, platteland en woestijn svp :D

    En ik zal binnenkort de startpost wel ff updaten ja :+
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Is juist goed dat het wat realistisch is. Fun zit er sowieso in. Maar ze moeten meer mogelijkheden geven. Meer minigames, waarin je van alle lollige zaken kunt doen. Ze moeten singleplayer op realistische manier houden zoals GTA: IV. Auto's rijden super nu en heb geen zin in het saai rijden zoals in Saints Row het geval is. Slaagt op niets gewoon. Maar naast die missies in buitenwereld van die minigames zetten waar je uren aan de slag mee kunt met veel fun. Die mogen dan wel weer zo onrealistisch zijn als die van Saints Row. Zodat we beetje van alles hebben. Ik denk als we weer een verbeterde versie krijgen van vorige GTA. Dan verwacht ik Vice city logische volgorde als je naar vorige delen kijkt.
     
  17. x danny x nl

    x danny x nl Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Gta sa vond ik zelf de beste game die ik ooit had gespeelt Maar je moet wel er wel van houden zelf vond ik het altijd leuk om in een gepimpte lowrider lekker Radio los santos te luisteren :D

    Just check yoself before you wreck yoself
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik hoop dat er car tuning in zit. :D Gewoon Midnight Club in GTA verwerken. Maar dan moeten ze eindelijk iets doen aan dat schijt garage systeem. Want je kunt er gewoon 100% zeker van zijn dat je je auto kwijt bent als je er iets anders mee gaat doen dan gewoon een beetje rond rijden en dat is erg jammer.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wie neemt die Pachter nog serieus? Wat een afschuwelijke vent is dat met al zijn voorspellingen. Dat de game media nog over hem praat, elke henkie weet wel dat Rockstar bezig is met een nieuwe GTA. :emo:
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    lol Pachter.. nee bedankt, ik hoor en lees het wel als rockstar zelf wat bekend maakt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina